Og³oszenie z dnia 2016-08-12
Og³oszenie nr 301051 - 2016 z dnia 2016-08-12 r.
P³ock: dostawa systemu nadzorowania Strefy P³atnego Parkowania w P³ocku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: nieobowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunikacja Miejska - P³ock sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
61040391200000, ul.
ul. Przemys³owa
17,
09400
P³ock, woj.
mazowieckie, pañstwo
, tel.
(024) 3675167, e-mail
, faks
243675114.
Adres strony internetowej (URL): www.kmplock.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: spó³ka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.kmplock.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Pod adres:
Komunikacja Miejska- P³ock Sp. z o.o., 09- 400 P³ock, ul. Przemys³owa 17
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa systemu nadzorowania Strefy P³atnego Parkowania w P³ocku
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Dostawa systemu nadzorowania Strefy P³atnego Parkowania w P³ocku - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
II.5) G³ówny kod CPV: 38.73.00.00 - Parkometry
Dodatkowe kody CPV:30231100-8, 51214000-5
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej rêki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest czê¶ciowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiêkszenie bie¿±cych dostaw lub rozbudowa istniej±cych instalacji, je¿eli zmiana wykonawcy zobowi±zywa³aby zamawiaj±cego do nabywania materia³ów o innych w³a¶ciwo¶ciach technicznych, co powodowa³oby niekompatybilno¶æ techniczn± lub nieproporcjonalnie du¿e trudno¶ci techniczne w u¿ytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji;
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 31/10/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
nie podlegaj± wykluczeniu;
spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu tj:
dysponuj± ¶rodkami finansowymi lub posiadaj± zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 1 mln z³otych
posiadaj± ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê minimum 1 mln z³otych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
wykonali w ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedno zamówienie, polegaj±ce na: dostawie i uruchomieniu co najmniej 1 strefy p³atnego parkowania w mie¶cie licz±cym co najmniej 100.000 mieszkañców (wed³ug danych GUS na dzieñ 31.12.2015) obejmuj±cego minimum 45 parkomatów
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.1. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 25 a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 2 do SIWZ;
1.2. Informacja w zwi±zku z poleganiem na zasobach innych podmiotów z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 3 do SIWZ;
1.3. Wykaz zamówieñ wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, potwierdzaj±cy posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania, z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e dostawy te zasta³y nale¿ycie wykonane - z wykorzystaniem wzoru nr 5 do SIWZ.
1.4. Informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w wysoko¶ci 1 mln PLN, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - w zakresie wykazania spe³niania warunku, dotycz±cego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
1.5. Polisa odpowiedzialno¶ci cywilnej
1.6. W przypadku korzystania z zasobów (potencja³u) innych podmiotów - pisemne zobowi±zanie tych podmiotów lub inny dokument wykazuj±cy i potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest uprawniony do korzystania i/lub bêdzie korzystaæ z zasobów tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia, stanowi±cego przedmiot postêpowania.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 Pzp, Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
2.1. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia - z wykorzystaniem wzoru za³±cznik nr 4.
2.2. O¶wiadczenie dotycz±ce podanych informacji z wykorzystaniem wzoru za³±cznik nr 6
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
8.1. Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru za³±cznik nr 1 wraz z tabel± elementów scalonych za³±cznik 1 a 8.2. Do oceny sk³adanej oferty - dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie wymagañ okre¶lonych w Za³±cznika nr 7 do SIWZ. - szczegó³owy opis techniczny oferowanych urz±dzeñ w tym parkomatów, urz±dzeñ do kontroli wraz z podaniem nazw i producenta oferowanych urz±dzeñ potwierdzaj±cy spe³nianie wszystkich wymagañ zawartych w za³±czniku nr 7 do SIWZ - "SZCZEGÓ£OWY OPIS WYMAGAÑ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 8.3. Dokument stwierdzaj±cy dokonanie wp³aty wadium. Potwierdzenie wp³aty w pieni±dzu oraz inne dokumenty podlegaj±ce zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) nale¿y wpi±æ w formie kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê uprawnion± do reprezentowania firmy. Orygina³y dokumentów (oprócz przelewów bankowych) nale¿y za³±czyæ do oferty bez trwa³ego ich spiêcia z pozosta³ymi dokumentami oferty. 8.4. W przypadku wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, które bêd± powierzone podwykonawcom nale¿y podaæ zakres rzeczowy i finansowy tych czê¶ci zamówienia. 8.5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ dodatkowo dla podmiotu wiod±cego - lidera, pe³nomocnictwo (zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy), udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Takie pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców - z³o¿one w formie orygina³u lub po¶wiadczonej kopii za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia 1. W zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie w dniu 18 kwietnia 2016 r. Dyrektywy nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówieñ publicznych oraz rekomendacj± Urzêdu Zamówieñ Publicznych zawart± Komunikacie dotycz±cym obowi±zywania Dyrektywy 2014/24/UE oraz Dyrektywy 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 roku (dalej: "dyrektywa" lub "dyrektywy") (https://www.uzp.gov.pl/aktualnosci/test) w ramach prowadzonego postêpowania pn.: "dostawa systemu p³atnego parkowania w P³ocku" w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Zamawiaj±cy bêdzie akceptowa³ z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenie w³asne Wykonawcy w postaci jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia wed³ug Rozporz±dzenia Wykonawczego Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiaj±cego standardowy formularza jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia - dalej JEDZ (Dz. Urz. UE L 3/16). Przy czym w przypadku nie do³±czenia do oferty dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy, z zastrze¿eniem ust. 2. 2. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od wezwania Wykonawcy do uzupe³nienia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, w przypadku gdy: 1) Wykonawca powo³uje siê w JEDZ na dostêpno¶æ tych dokumentów w bezp³atnych, ogólnodostêpnych bazach danych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej i wskazuje te bazy danych, a Zamawiaj±cy samodzielnie mo¿e pobraæ te dokumenty, 2) Wykonawca powo³uje siê na dokumenty podmiotowe, które s± ju¿ w posiadaniu Zamawiaj±cego. 3. Zgodnie z dyrektyw± formularz JEDZ powinien zawieraæ co najmniej nastêpuj±ce informacje: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e w stosunku do niego nie zachodz± przes³anki (podstawy) wykluczenia; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu przez niego warunków udzia³u w postêpowaniu; 3) okre¶lenie organu publicznego lub osoby trzeciej odpowiedzialnych za wystawienie dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia oraz w stosownych przypadkach spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu; 4) formalne o¶wiadczenie Wykonawcy, z którego wynika, ¿e Wykonawca bêdzie w stanie na ¿±danie i bez zw³oki przedstawiæ dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu; 5) informacje niezbêdne w celu uzyskania przez Zamawiaj±cego dokumentów potwierdzaj±cych bezpo¶rednio za pomoc± bazy danych (na warunkach okre¶lonych w art. 59 ust. 5 dyrektywy). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia formularz JEDZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzaæ spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia. 5. Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków polega na zasobach innych podmiotów sk³ada tak¿e formularz JEDZ dotycz±cy tych podmiotów. Formularz JEDZ powinien byæ wype³niony w zakresie, w jakim Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. Formularz JEDZ dotyczy zarówno sytuacji, gdy podmiot trzeci nie bêdzie podwykonawc± w trakcie realizacji zamówienia, jak i sytuacji gdy takim podwykonawc± bêdzie. 6. Wykonawca sk³adaj±cy JEDZ wype³nia: Czê¶æ II - identyfikacja Wykonawcy, Czê¶æ III - przes³anki wykluczenia, Czê¶æ IV - warunki udzia³u w postêpowaniu Czê¶æ VI - podpisy. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e z³o¿enie o¶wiadczenia w formie formularza JEDZ jest alternatywn± form± w stosunku do dotychczas sk³adanych o¶wiadczeñ i dokumentów. Oznacza to, i¿ z³o¿enie wymienionych o¶wiadczeñ i dokumentów przez Wykonawcê rodzi analogiczne konsekwencje co z³o¿enie formularza JEDZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest obowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 25.000 z³ (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³), przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
2.1. pieni±dzu;
2.2. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. 2007, Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.).
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu, kwotê nale¿y przelaæ na konto Zamawiaj±cego: PEKAO S.A/ I oddzia³ P³ock 17124031741111000028910750, z dopiskiem "Wadium - dostawa systemu nadzorowania"
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) : nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60.00 |
termin wykonania | 20.00 |
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 20.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci przed³o¿onej w niniejszym postêpowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach: 1.1. Zmiany podwykonawcy, na którego wiedzy i do¶wiadczeniu opiera³ siê Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Zmiana podwykonawcy mo¿e nast±piæ pod warunkiem wykazania Zamawiaj±cemu, ¿e nowy podwykonawca spe³nia warunki w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazany na etapie postêpowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca oraz brak jest w stosunku do niego podstaw do wykluczenia. 1.2. Zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia: 1.2.1. Zmiany technologiczne, w szczególno¶ci: a) pojawienie siê na rynku czê¶ci, materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji do realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; b) konieczno¶æ zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa. 1.3. Zmiany organizacji spe³niania ¶wiadczenia w przypadkach, gdy jest to uzasadnione potrzebami Zamawiaj±cego tj: 1.3.1. Zmiana harmonogramu dostawy lub zmiana innych ustaleñ dotycz±cych terminów spe³niania ¶wiadczeñ w ramach umowy. Zmiana taka nie mo¿e poci±gaæ za sob± zmiany wynagrodzenia. 1.3.2. Zmiana zasad dokonywania odbiorów przedmiotu zamówienia, je¶li nie zmniejszy to zasad bezpieczeñstwa i nie spowoduje zwiêkszenia kosztów dokonywania odbiorów, które obci±¿a³yby Zamawiaj±cego. 1.4. Zmiany terminów p³atno¶ci wynikaj±ce z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a tak¿e zmiany samoistne, o ile nie spowoduj± konieczno¶ci zap³aty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w wiêkszej kwocie. 1.5. Wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 1.6. Zmiany obowi±zuj±cej stawki VAT. 1.7. Rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za zrealizowan± czê¶æ umowy oraz wszystkie spe³nione ¶wiadczenia. 2. Postanowienia z niniejszego rozdzia³u stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w szczególno¶ci: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 22/08/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa pokarmu dla ryb, gadów i ptaków w roku 2025
- Dostawa rêkawiczek medycznych
- Zakup i dostawa ¶rodków czysto¶ci oraz sprzêtu do utrzymania czysto¶ci.
- "Dostawa sprzêtu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w P³ocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego"
- ¦wiadczenie us³ugi serwisowania aparatury i sprzêtu medycznego bêd±cego na stanie Mazowieckiego Wojewódzkiego O¶rodka Medycyny Pracy (SPZOZ).
- Bie¿±ca konserwacja pomieszczeñ biurowych i sal rozpraw w budynku S±du Okrêgowego w P³ocku
wiêcej: przetargi w P³ocku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.