eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puckświadczenie usług serwisowania, okresowych konserwacji, naprawy aparatury i sprzętu medycznego. Znak postępowania zp/7/2013



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Puck: świadczenie usług serwisowania, okresowych konserwacji, naprawy aparatury i sprzętu medycznego. Znak postępowania zp/7/2013
Numer ogłoszenia: 301060 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. 1 Maja 13A, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 673 09 12, faks 58 673 22 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług serwisowania, okresowych konserwacji, naprawy aparatury i sprzętu medycznego. Znak postępowania zp/7/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: dokonywanie okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji, naprawy sprzętu i aparatury medycznej wraz z wpisem do paszportu urządzenia; montaż i demontaż aparatury medycznej; wydawanie orzeczeń technicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakres 21

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDENT Serwis Aparatury Medycznej, Os. Kaszubskie 7/40, Wejherowo, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8412,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: 8A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19470,90

  • Oferta z najniższą ceną: 19470,90 / Oferta z najwyższą ceną: 19470,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zakrs 8; 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLYMPUS Polska Sp. z o.o., ul. Suwak 3, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81690,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121478,80

  • Oferta z najniższą ceną: 121478,80 / Oferta z najwyższą ceną: 121478,80

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W przeprowadzonych trzech kolejnych postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego nikt nie złożył oferty: -znak postępowania zp/4/2013 unieważnione postępowanie w zakresie 6, 8, 17, 21, 36 ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu ani wykluczeniu. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy 29 stycznia 2004r. Wynik 24.04.2013r. -znak postępowania zp/2/2013 unieważnione. W dniu składania ofert 07.06.2013 r. nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu ani wykluczeniu. -znak postępowania zp/5/2013 unieważnione. W dniu składania ofert 24.06.2013 r. nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu ani wykluczeniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.