eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MarcinowiceDostawa 110 laptopów wraz z zainstalowanym oprogramowaniem na potrzeby projektu POIG.08.03.00-02-228/13-00 pnPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion w Gminie Marcinowice działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion, w ramach POIG 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Marcinowice: Dostawa 110 laptopów wraz z zainstalowanym oprogramowaniem na potrzeby projektu POIG.08.03.00-02-228/13-00 pn: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion w Gminie Marcinowice działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion, w ramach POIG 2007-2013
Numer ogłoszenia: 301062 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marcinowice , ul. Juliana Tuwima 2, 58-124 Marcinowice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8585226, faks 074 8585231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.marcinowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 110 laptopów wraz z zainstalowanym oprogramowaniem na potrzeby projektu POIG.08.03.00-02-228/13-00 pn: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion w Gminie Marcinowice działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion, w ramach POIG 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych i sprawnych technicznie 110 szt. urządzeń - komputerów przenośnych (laptopów) z oprogramowaniem, niezbędną dokumentacją umożliwiającą korzystanie z urządzeń. 2) Zapewnienie usług gwarancyjnych. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. 3) Certyfikaty i standardy potwierdzające m.in., że producent sprzętu będącego przedmiotem zamówienia stosuje systemy zapewniania jakości oparte na odpowiednich normach europejskich, deklaracja zgodności CE dla każdego oferowanego urządzenia, raport z testu wydajności - oferowane urządzenia powinny osiągać co najmniej 3600 punktów w teście wydajnościowym PassMark Performance, potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, oferowany sprzęt musi spełniać wymogi norm Energy Star na poziomie min. 5.0., potwierdzenie spełniania przez urządzenia wymagań z zakresu głośności pracy. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wymagane minimalne parametry techniczne urządzeń określono w Załączniku nr 3 do SIWZ. 5) Dostarczone oprogramowanie na podstawie odpowiednich licencji (jeśli są wymagane) musi pozwalać na nieodpłatne użyczenie go ostatecznym użytkownikom - Beneficjentom programu. 2. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia opisane w pkt. 1 zostaną użyczone Beneficjentom projektu: 1) Mieszkańcom Gminy Marcinowice w ramach umowy użyczenia - 79 urządzeń. Grupa docelowa projektu to osoby kwalifikujące się do objęcia pomocą społeczną i osoby z I i II stopniem niepełnosprawności, w tym młodzież ucząca się z rodzin o trudnej sytuacji materialnej i społecznej oraz rodziny zastępcze. 2) Instytucje - jednostki organizacyjne Gminy Marcinowice - 31 urządzeń..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie będzie żądał wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu i instalacji sprzętu komputerowego wraz z instalacją oprogramowania i zapewnieniem usług gwarancyjnych) każdy na kwotę nie mniejsza niż 300 000,00 zł netto na jedną dostawę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w zakresie potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 500 000,00zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca składa także następujące oświadczenia: 1) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w SIWZ i przyjmuje je bez zastrzeżeń - załącznik nr 6 do SIWZ Oświadczenie - 06 , 2) oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia wyznaczonego na termin składania ofert - załącznik nr 6 do SIWZ Oświadczenie - 07 , 3) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z zakresem przedmiotu zamówienia, oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i złożenia oferty oraz wykonania umowy - załącznik nr 6 do SIWZ Oświadczenie - 08, Wykonawca załącza do oferty Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy przez osobę(osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tej części przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku braku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca nie dołącza do oferty ww załącznika. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza w trybie art. 144 Ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w szczególności w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy po ich uwzględnieniu przez Zamawiającego, szczególnie w przypadku: a) jeżeli powstały opóźnienia, utrudnienia, lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego, b) siły wyższej, 2) zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy wynikających z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy i nie powodujące zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli zmiana jest skutkiem uchybienia czy naruszenia umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z taką zmianą ponosi Wykonawca. 3) Zmiany warunków płatności wynikających z potrzeb Zamawiającego lub Wykonawcy i nie naruszających interesu Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marcinowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marcinowice, ul. J. Tuwima 2, 58-124 Marcinowice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Marcinowice, ul. J. Tuwima 2, 58-124 Marcinowice, Sekretariat, pok. 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane jest w ramach POIG 2007-2013, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.