eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomDOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU DO 31.12.2015 R.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-09

Bytom: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU DO 31.12.2015 R.
Numer ogłoszenia: 301094 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251182 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych, ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2814123, faks 032 2814123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU DO 31.12.2015 R..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bytomiu od daty podpisania umowy do 31.12.2015 r.. 2. Zamówienie składa się z pięciu (5) Części: 2.1. Część I - artykuły spożywcze 2.2. Część II - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 2.3. Część III - produkty mleczarskie 2.4. Część IV - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 2.5. Część V - warzywa i owoce 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej Części zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ 4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 4.1. każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, 4.2. każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP, 4.3. każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w załącznikach do niniejszej specyfikacji za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia jeżeli oferowane rozwiązania będą równoważne opisywanym odpowiednio pod względem cech technicznych lub jakościowych to znaczy, że będą posiadały cechy co najmniej o takich parametrach, jakie wskazano w normach, specyfikacjach itd. 6. Zamawiający wymaga, aby wyroby dla Części II wyroby wędliniarskie zaoferowane przez Wykonawcę nie zawierały mięsa oddzielonego mechanicznie (MOM). 7. Zamawiający wymaga, aby termin przydatności do spożycia produktów będących przedmiotem zamówienia umożliwił wykorzystanie produktu przed jego upływem. Niedopuszczalne są produkty z przekroczonym terminem przydatności. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczany asortyment w zakresie jego jakości. 8. Towar będzie dowożony przez Wykonawcę własnym środkiem transportu, na jego koszt, w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów i obejmować będzie także rozładunek do magazynu Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu zamówionych towarów. 10. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości. 11. Dostawy będą realizowane w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W sytuacjach awaryjnych dostawy realizowane będą w terminie do 2 godzin od zgłoszenia. 12. Zapotrzebowania będą wysyłane drogą elektroniczną na adres podany w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do odczytu poczty codziennie oraz potwierdzeniu otrzymania wiadomości z zamówieniem do godziny 13:00 danego dnia. Odpowiedź automatyczna generowana komputerowo z potwierdzeniem otrzymania/odczytania wiadomości NIE BĘDZIE traktowana jako potwierdzenie Wykonawcy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 80% jej wartości określonej w § 6 ust. 1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia ilości dostaw danego produktu kosztem innego produktu, przy niezmienianiu całkowitej wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 i niezmienionych cenach jednostkowych produktów. Niniejsza zmiana nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy. 15. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach podanych w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. POLARIS Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14554,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15285,52

  • Oferta z najniższą ceną: 15285,52 / Oferta z najwyższą ceną: 21627,15

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASARNIA BOROWE J.B. Pluta Sp.j., Borowe, ul. Długa 114, 42-133 Węglowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21994,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22631,50

  • Oferta z najniższą ceną: 22631,50 / Oferta z najwyższą ceną: 24706,70

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: PRODUKTY MLECZARSKIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEMI Sp. z o.o., ul. Moniuszki 13, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15511,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17411,50

  • Oferta z najniższą ceną: 17411,50 / Oferta z najwyższą ceną: 17708,25

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: RYBY MROŻONE, FILETY RYBNE I POZOSTAŁE MIĘSO RYB

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H. MAR-TAD Maria, tadeusz Jędrusik Sp. j., ul. Struzika 10a/11, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4223,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2620,30

  • Oferta z najniższą ceną: 2620,30 / Oferta z najwyższą ceną: 2620,30

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: WARZYWA I OWOCE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. DAMEX Damian Surmański, ul. Wincentego Witosa 90A, 42-603 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6448,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7920,10

  • Oferta z najniższą ceną: 7920,10 / Oferta z najwyższą ceną: 9125,05

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.