Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-18
Wieluń: Zakup z dostawą produktów farmaceutycznych, immunoglobulin, szczepionek i różnych produktów leczniczych.
Numer ogłoszenia: 301115 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą produktów farmaceutycznych, immunoglobulin, szczepionek i różnych produktów leczniczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 Produkty farmaceutyczne-leki PAKIET 2 Środki diagnostyczne - Trombina PAKIET 3 Środki diagnostyczne- tuberculina 33141625-7 PAKIET 4 Produkty farmaceutyczne-leki 33600000-6 PAKIET 5 Immunoglobuliny - Pentaglobina 33651500-3 PAKIET 6 Produkty farmaceutyczne - Soluvit PAKIET 7 Produkty farmaceutyczne-antybiotyki PAKIET 8 Produkty farmaceutyczne-antybiotyki PAKIET 9 Produkty farmaceutyczne-antybiotyki PAKIET 10 Produkty farmaceutyczne-antybiotyki PAKIET 11 Produkty farmaceutyczne-leki PAKIET 12 Produkty farmaceutyczne-leki PAKIET 13 Szczepionka PAKIET 14 Produkty farmaceutyczne-leki PAKIET 15 Produkty farmaceutyczne-leki PAKIET 16 Produkty farmaceutyczne -mleko dla noworodków PAKIET 17 Produkty farmaceutyczne-antybiotyki PAKIET 18 Produkty farmaceutyczne-antybiotyki PAKIET 19 Produkty farmaceutyczne-leki PAKIET 20 Heparyny drobnocząsteczkowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.16.25-7, 33.69.00.00-3, 33.65.16.00-4, 33.14.15.50-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności po złożeniu wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnani aofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ) .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216....
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1. Produkty farmaceutyczne-leki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lanthanum carbonate tabl. do żucia 500 mg x 90 szt op 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2. Środki diagnostyczne - Trombina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Trombinum inj. 400 j.m. x 5 kpl Op 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3. Środki diagnostyczne- tuberculina..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Tuberculin PPDRT23 2 jm/0,1 ml x 10fiol. 1,5 ml op 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 . Produkty farmaceutyczne-leki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Amantadine sulphate 100 mg x 30 tab Op 14 2.Amantadine sulphate roztwór do inf. 200 mg/500 ml flak Op 150 3.Ornithinum inj 5g/10ml x 10 amp. Op 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.Immunoglobuliny - Pentaglobina..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pentaglobin 50 mg/ 1ml-10 ml x 1 amp lub równoważne Op 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6.Produkty farmaceutyczne - Soluvit..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mieszanina witamin rozpuszczalnych w wodzie w ilościach zapewniających prawidłowy stan odżywienia typu Soluvit N inj. x 10 amp lub równoważne Op 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7.Produkty farmaceutyczne-antybiotyki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Doxycylinum inj 20 mg/ml-10ml x 10 amp Op 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8.Produkty farmaceutyczne-antybiotyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Amikacinum roztwór do wstrzykiwań domięśniowych i wlewu dożylnego fiol. 1 g /4 ml fiol 120 2.Cefazolinum proszek do sporządzania roztworu do wstrzykiwań domięśniowych i dożylnych fiol 1000 mg Fiol 1700 3.Cefotaximum proszek do sporządzania roztworu do wstrzykiwań domięśniowych i dożylnych fiol. 1000 mg Fiol 2000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9.Produkty farmaceutyczne-antybiotyki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Netilmicin inj 50mg/2ml fiol fiol 100 2.Netilmicin inj 200mg/2ml fiol fiol 1000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10. Produkty farmaceutyczne-antybiotyki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cefuroximum proszek do sporządzania roztworu do wstrzykiwań dożylnych i zawiesiny do wstrzykiwań domięsniowych fiol. 750 mg rejestracja bez ograniczeń wiekowych fiolka o poj do max 30 ml Fiol 800 2.Ceftazidimum proszek do sporządzenia roztworu do wstrzykiwań domięśniowych i dożylnych fiol. 1000 mg Fiol 8000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11.Produkty farmaceutyczne-leki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Glucosum inj. 40% 10 ml x 10 amp. Op 20 2.Glucosum inj. 40% 10 ml x 50 amp. Op 8 3.Acidum ascorbicum. 100mg/2ml x 10 amp. Op 15 4.Acidum ascorbicum inj. 500mg/5ml x 10 amp. Op 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12.Produkty farmaceutyczne-leki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Paracetamolum 500mg/50 ml x 12 fiol Op 120 2.Paracetamolum 1000mg/100ml x 12 fiol Op 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13.Szczepionka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Vaccinum tetani adsorbatum inj 0,5 ml x 1 amp Op 450.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14.Produkty farmaceutyczne-leki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Glimepiride 1 mg x 30 tab Op 40 2.Glimepiride 2 mg x 30 tab Op 40 3.Glimepiride 3 mg x 30 tab op 30 4.Glimepiride 4 mg x 30 tab Op 30 5.Amiodaroni hydrochloridum inj. 150mg/3ml x 6 amp. Op 200 6.Natrii valproas + acidum valproicum 300 tabl 300 mg x 30szt Op 60 7.Natrii valproas + acidum valproicum 500 tabl 500 mg x 30szt op 50 8.Acidum tranexamicum inj 0,5g/5ml x 5amp Op 600 9.Betaxolol h/chlor tab powl. 20 mg x 28 tab Op 15 10.Isosorbidi mononitras 20 tabl powl. 20mg x 30szt Op 1 11.Isosorbidi mononitras 60 tabl o przedł uwalnianiu 60 mg x 30szt Op 20 12.Drotaverini hydrochloridium tabl 40 mg x 20 szt Op 300 13.Drotaverini hydrochloridum tabl 80 mg x 20 szt Op 200 14.Drotaverini hydrochloridum inj 40mg/2ml x 5 amp. Op 1500 15.Clopidogrel tab powl 75 mg x 28 tab Op 70 16.Clopidogrel tab powl 300 mg x 30 tab Op 5 17.Levofloxacinum tab powl 500 mg x 7 tab Op 40 18.Levofloxacinum 5 mg/1ml-100 ml x 1 fiol Op 350 19.Ramipril 2,5 mg x 28 tab Op 200 20.Ramipril 5 mg x 28 tab Op 350 21.Ramipril 10 mg x 28 tab Op 250.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15.Produkty farmaceutyczne-leki/.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Adenosinum inj 3 mg/ml - 2 ml x 6 fiol op 12 2. Bisacodyl 5 mg x 30 tab Op 25 3. Pantoprazole 20 mg x 28 tab Op 100 4. Pantoprazole 40 mg x 28 tab Op 5 5. Suxamethonium 0,2 g x 10 fiol. op 3 6. Betamethasonum inj. 7mg /1ml x 5 amp. Op 120 7. Torasemide tab 5 mg x 30 szt op 50 8. Torasemide tab 10 mg x 30 szt Op 40 9. Dopaminum inj 1% x 10 amp Op 1 10. Saccharomyces boulaerdii kaps 250 mg x 10 szt op 6 11. Phenytoinum inj 250mg/5ml x 5amp Op 30 12. Gentamicinum gąbka 130 mg 10x10x0,5cm Op 12 13. Chlorpromazinum 0,04g/g gutt 10g Op 30 14. Fluconazolum 2mg/1ml-100 ml flak op 350 15. Ambroxol płyn do inhalacji 7,5mg/ml but. 100 ml op 15 16. Pancuronii bromidum inj 4mg/2ml x 10 amp. Op 12 17. Acidum ascorbicum + Rutosidum tabl. powl. x 90szt. Op 60 18. Salbutamol roztwor do wstrz 0,5 mg/ml x 10 amp 6 19. Acidum ascorbicum + Chlorhexidini hydrochloridum tabl. do ssania x 20szt. op 180 20.Theophyllinum 100mg x 30 tab op 120 21. Tocopherolum kaps 0,1 g x 30szt. Op 1 22. Vitamina K 2 mg krople wyciskane z kapsułki x 20 kaps Op 30 23. Warfarinum natricum 3 mg x 100 tab Op 3 24. Warfarinum natricum 5 mg x 100 tab op 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16.Produkty farmaceutyczne -mleko dla noworodków..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRE NAN 1 90ml butel. 800 2. Bebiko 1 RTF 100ml butel. 450 3. NAN PRO HA 1 90 ml butel. 100 4. NAN 1 PRO 90ml butel. 1000 5. Gerber 1RTF 90 ml butel. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET 17. Produkty farmaceutyczne-antybiotyki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Gentamicin roztwór do infuzji 1 mg/1 ml - 80ml fl fl 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET 18.Produkty farmaceutyczne-antybiotyki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gentamicin roztwór do wstrz. dom. i doż oraz wlewu kropl. 80 mg/2 ml x 10 amp fiol 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET 19.Produkty farmaceutyczne-leki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Filgrastimum roztwór do wstrzykiwań 0,96 mg/ml (48 mln. j.m./0,5ml x 1 amp-strz Op 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET 20.Heparyny drobnocząsteczkowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Enoxaparinum natricum amp 0,02g/0,2ml x 10 amp-strz Op 20 2.Enoxaparinum natricum amp 0,04g/0,4ml x 10 amp-strz Op 600 3.Enoxaparinum natricum amp 0,06g/0,6ml x 10 amp-strz Op 300 4.Enoxaparinum natricum amp 0,08g/0,8ml x 10 amp-strz op 180.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
- Zakup busa 9-osobowego (w tym kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością montażu wózka inwalidzkiego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Gromadzicach
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
więcej: Heparyna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.