To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-10
Lubaczów: Przebudowa dróg gminnych nr 104953R ul. Rejtana, nr 104955R ul. Wyspiańskiego, nr 104955R ul. Podzamcze realizowana w ramach Narodowego Programu Odbudowy Dróg Lokalnych
Numer ogłoszenia: 301202 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253376 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 16 6328010, faks 16 6321191.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych nr 104953R ul. Rejtana, nr 104955R ul. Wyspiańskiego, nr 104955R ul. Podzamcze realizowana w ramach Narodowego Programu Odbudowy Dróg Lokalnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych nr 104953R ul. Rejtana, nr 104955R ul. Wyspiańskiego, nr 104955R ul. Podzamcze realizowana w ramach Narodowego Programu Odbudowy Dróg Lokalnych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: a) Przebudowę dróg gminnych nr 104953R ul. Rejtana, b) Przebudowę dróg gminnych nr 104955R ul. Wyspiańskiego, c) Przebudowę dróg gminnych nr 104955R ul. Podzamcze. 3. Podstawowe parametry techniczne: Kategoria dróg: drogi gminne; Klasa dróg L - droga lokalna; Obciążenie ruchem KR2 (wg danych zarządcy drogi) Prędkość projektowa Vp=30 km/h a) Konstrukcja nawierzchni jezdni Z uwagi na obecność w podłożu gruntów słabonośnych, w projektowanej konstrukcji nawierzchni zrezygnowano z warstw stabilizowanych mechanicznie na rzecz warstwy stabilizowanej hydraulicznie i chemicznie wykonanej specjalistycznym sprzętem metodą na miejscu. Zaprojektowana konstrukcja nawierzchni jezdni przedstawia się następująco: - 8 cm warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej szarej - 4 cm podsypka cementowo-piaskowa - 50 cm warstwa umocnionego podłoża wraz z podbudową z gruntu rodzimego stabilizowanego hydraulicznie i chemicznie o wytrzymałości Rm=5MPa wg PN-S-96012. b) Wykonanie przebudowy ul Wyspiańskiego - wyprofilowanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną do spadków porzecznych 2% , a następnie wykonać warstwę z asfaltobetonu o grubości 4 cm. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy na wyprofilowanym podłożu wykonać warstwę wzmacniającą z siatki sklejoną z podłożem emulsją asfaltową. Przed wykonaniem profilowania należy wykonać dodatkowe kratki ściekowe z przykanalikami celem odwodnienia w istniejącej nawierzchni. Istniejące kraty ściekowe należy wymienić na nowoprojektowane. c) Konstrukcja nawierzchni chodnika: Projektowany chodnik będzie posiadał następujący układ konstrukcyjny warstw nawierzchni: 6 cm - w-wa ścieralna z kostki brukowej betonowej 4 cm - podsypka cementowo-piaskowa 10 cm - warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. d) Konstrukcja nawierzchni zjazdów Zjazdy do posesji indywidualnych należy wykonać o następującej konstrukcji jezdni: 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego, 15 cm - warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o CBR>20 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Przedmiary robót (załącznik nr 9 do SIWZ). 2) Projekty budowlane (załącznik nr 10 do SIWZ). 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SIWZ). 4. Dodatkowe uwagi: Wykonawca zapewni kierownika budowy oraz kadrę kierowniczą, niezbędną do realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, za wcześniejszą zgodą Zamawiającego, zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego. 5. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania skutkującej zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który przewiduje do zastosowania materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 6. Kod CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233222-1 Roboty w zakresie chodników 45233251-3 Wymiana nawierzchni 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 7. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8.6 Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 8.6.1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zachowaniem wymagań i obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 8.6.2. Użyte materiały/zabudowane urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 8.6.3. Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z PN przenoszących normy europejskie PN-EN ( normy zharmonizowane). 9. Wymagania organizacyjne 9.1. Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót. 9.2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca ( kierownik budowy). 9.3. Złożenie materiałów rozbiórkowych (grunt z wykopów) lub nadających się do ponownego wbudowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w stanie nienaruszonym. 9.4. Gruz, złom i inne materiały rozbiórkowe nienadające się do ponownego wbudowania Wykonawca będzie systematycznie wywoził z terenu realizowanego obiektu, a po zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu. 10. Wymagania dotyczące gwarancji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3 - letniej (36 miesięcy) gwarancji jakości, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego niż 3 lata (36 miesięcy) okresu gwarancji jego oferta zostanie odrzucona.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.51-3, 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie zostanie współfinansowane z środków Budżetu Państwa w ramach Narodowego Programu Odbudowy Dróg Lokalnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1287582,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1038802,11
Oferta z najniższą ceną: 1038802,11 / Oferta z najwyższą ceną: 1395514,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie
- "Zakup samochodu 7-osobowego typu furgon brygadowy na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaczowie"
- Sporządzenie dokumentacji technicznej dla budowy obiektów rekreacyjnych na terenie Gminy Lubaczów
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.