Ogłoszenie z dnia 2015-11-09
Pruszków: Wykonanie projektu tras rowerowych w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 301232 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu tras rowerowych w Pruszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla tras rowerowych w następujących częściach: Część A - północ: Trasa nr 1 o następującym przebiegu: ul. Waryńskiego od ul. Promyka do ul. Elektrycznej, ul. Bohaterów Chłopskich od ul. Elektrycznej do ul. Konrada Kurca, ul. Elektryczna od ul. Waryńskiego do rzeki Utraty, ul. Mostowa od rzeki Utraty do ul. Długiej, ul. 3-go Maja od ul. Ciechanowskiej do ul. Mostowej o łącznej długości około 1800 m, Trasa nr 2 o następującym przebiegu: ul. 3-go Maja od ul. Konrada Kurca do ul. Warsztatowej, ul. Warsztatowa od ul. 3-go Maja do ul. Długiej o łącznej długości około 1160 m, Trasa na 3 o następującym przebiegu: ul. Zdziarska od ul. Długiej do ul. Tuwima, ul. Korczaka od ul. Zdziarskiej do ul. Nałkowskiej, ul. M. Dąbrowskiej od ul. Nałkowskiej do granicy miasta o łącznej długości około 2040 m, Trasa nr 4 o następującym przebiegu: ul. Staszica od ul. Akacjowej do ul. Sienkiewicza, ul. Sienkiewicza od ul. Staszica do ul. Kościuszki o łącznej długości około 1330 m. Część B - południe: Trasa nr 1 o następującym przebiegu: Al. Wojska Polskiego od ul. Przyszłości do ul. Plantowej o długości około 1060 m, Trasa nr 2 o następującym przebiegu: ul. B. Prusa od ul. M. Zimińskiej-Sygietyńskiej do ul. Poznańskiej, ul. Bohaterów Warszawy od ul. Poznańskiej do granicy miasta o łącznej długości około 1550 m, Trasa nr 3 o następującym przebiegu: Al. Armii Krajowej od ul. Lipowej do ul. Ireny, ul. Lipowa od Al. Armii Krajowej do ul. Kopernika, ul. Kopernika od ul. Lipowej do ul. B. Prusa o łącznej długości około 1650 m, Trasa nr 4 o następującym przebiegu: ul. Kraszewskiego od ul. Lipowej do stacji WKD, ul. Ewy od stacji WKD do ul. Andrzeja, ul. Andrzeja od ul. Ewy do Al. Armii Krajowej o łącznej długości około 470 m..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy, które stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych należycie w tym: - co najmniej dwa opracowania dokumentacji projektowej dla drogi rowerowej, i jedną dokumentację projektową gotowa do uzyskania Decyzji ZRID. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość brutto min. 35 000,00zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 2 osobami (Projektant i Sprawdzający) posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, wpisanymi na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
- co najmniej dwa opracowania dokumentacji projektowej dla drogi rowerowej, i jedną dokumentację projektową gotowa do uzyskania Decyzji ZRID. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość brutto min. 35 000,00zł.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się : 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) /załącznik nr 1 do SIWZ /, 2) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy /załącznik Wykonawcy/, 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 /załącznik nr 2 do SIWZ /, 4) Wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane /załącznik nr 4 do SIWZ /, 5) Dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/, 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /załącznik nr 5 do SIWZ /, 7) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /załącznik nr 6 do SIWZ /, 8) Dokument zawierający dowód zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy, ze wykonawca będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia jeżeli wykonawca, wskazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów / załącznik Wykonawcy/, 9) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia), lub podanie nazwy (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1/załącznik nr 8 do SIWZ /, 10) Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3 do SIWZ/ 11) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/załącznik Wykonawcy/, 12) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co wykonawca albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej /załącznik nr 7 do SIWZ/ 13) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11 składa dokument lub dokumenty zgodnie z zasadą wskazaną w pkt. 9 niniejszej specyfikacji /załącznik Wykonawcy/,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: - w przypadku zwłoki w uzyskanie Decyzji administracyjnych lub zaświadczeń na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności w uzyskaniu opinii czy uzgodnień. - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcą, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, - wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: opracowanie dokumentacji projektowej dla tras rowerowych - część A - północ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - północ: Trasa nr 1 o następującym przebiegu: ul. Waryńskiego od ul. Promyka do ul. Elektrycznej, ul. Bohaterów Chłopskich od ul. Elektrycznej do ul. Konrada Kurca, ul. Elektryczna od ul. Waryńskiego do rzeki Utraty, ul. Mostowa od rzeki Utraty do ul. Długiej, ul. 3-go Maja od ul. Ciechanowskiej do ul. Mostowej o łącznej długości około 1800 m, Trasa nr 2 o następującym przebiegu: ul. 3-go Maja od ul. Konrada Kurca do ul. Warsztatowej, ul. Warsztatowa od ul. 3-go Maja do ul. Długiej o łącznej długości około 1160 m, Trasa na 3 o następującym przebiegu: ul. Zdziarska od ul. Długiej do ul. Tuwima, ul. Korczaka od ul. Zdziarskiej do ul. Nałkowskiej, ul. M. Dąbrowskiej od ul. Nałkowskiej do granicy miasta o łącznej długości około 2040 m, Trasa nr 4 o następującym przebiegu: ul. Staszica od ul. Akacjowej do ul. Sienkiewicza, ul. Sienkiewicza od ul. Staszica do ul. Kościuszki o łącznej długości około 1330 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: opracowanie dokumentacji projektowej dla tras rowerowych - Część B - południe:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B - południe: Trasa nr 1 o następującym przebiegu: Al. Wojska Polskiego od ul. Przyszłości do ul. Plantowej o długości około 1060 m, Trasa nr 2 o następującym przebiegu: ul. B. Prusa od ul. M. Zimińskiej-Sygietyńskiej do ul. Poznańskiej, ul. Bohaterów Warszawy od ul. Poznańskiej do granicy miasta o łącznej długości około 1550 m, Trasa nr 3 o następującym przebiegu: Al. Armii Krajowej od ul. Lipowej do ul. Ireny, ul. Lipowa od Al. Armii Krajowej do ul. Kopernika, ul. Kopernika od ul. Lipowej do ul. B. Prusa o łącznej długości około 1650 m, Trasa nr 4 o następującym przebiegu: ul. Kraszewskiego od ul. Lipowej do stacji WKD, ul. Ewy od stacji WKD do ul. Andrzeja, ul. Andrzeja od ul. Ewy do Al. Armii Krajowej o łącznej długości około 470 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
- Projekt pomieszczeń i wyposażenia apteki szpitalnej SPZZOZ w Pruszkowie oraz koncepcja zagospodarowania szatni dla personelu SPZZOZ w Pruszkowie przy ul. Armii Krajowej 2/4
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- Dostawa, montaż i wdrożenie systemu do rejestracji czasu pracy na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Wykonanie projektu i budowa doświetlenia 11 (jedenastu) przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w ramach zadania pn. "Budowa sygnalizacji świetlnych i doświetleń przejść dla pieszych"
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4118W ul. Piłsudskiego w Piastowie od skrzyżowania z ul. Lisa Kuli oraz ul. Bohaterów Wolności w Piastowie do skrzyżowania z ul. Warszawską w Piastowie, gmina Piastów.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 42 w m. Radomsko.
- Modernizacja ul. Mirkówki w miejscowości Brzyczyna - opracowanie dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Tarnawa Dolna i Tarnawa Górna"
- Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, z podziałem na 3 części
- "Budowa, przebudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w gm. Rokietnica - ETAP II", które realizowane będzie w ramach inwestycji B3.1.1. Krajowego Planu Odbudowy
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dot. remontu i modernizacji infrastruktury wodno - ściekowej w gminie Brześć Kujawski
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.