Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Krotoszyn: Wykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach remontu pomieszczeń budynku nr 16 na terenie JW 2943 Żagań.
Numer ogłoszenia: 301333 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Krotoszyn, Gospodarstwo Pomocnicze Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Zielonej Górze , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7252251, faks 062 7252251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzrbkrotoszyn.hostingpro.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze zakładu bidżetowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach remontu pomieszczeń budynku nr 16 na terenie JW 2943 Żagań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach remontu pomieszczeń budynku nr 16 na terenie JW 2943 Żagań. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie między innymi: -roboty elektryczne (instalacje teletechniczne: system sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu i telewizji przemysłowej) -roboty budowlane: murowe, tynki wewnętrzne, posadzki, malarskie. Realizacja przedmiotu zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli POUFNE w zakresie dotyczącym instalacji teletechnicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają podstawowe warunki ochrony informacji niejawnych określone w ogłoszeniu. Wykonawca, który nie spełni choćby jednego z warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia nie spełnia. Zamawiający zaprosi 5 Wykonawców do składania ofert, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania tych warunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: W stosunku do dokumentów i oświadczeń wymienionych w rubryce poniżej (poz. 1, 2,3, 6,7 i 8) zamawiający przyzna 1 punkt za złożenie poprawnego dokumentu/oświadczenia. W stosunku do dokumentu oznaczonego nr 4 i 5 zamawiający przyzna wykonawcom punkty proporcjonalnie do wykazanych w nim wartości. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w przetargu jest mniejsza niż 6, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - należy wskazać co najmniej 1 kierownika robót branży elektrycznej o specjalności w zakresie instalacji elektrycznych i 1 kierownika robót branży budowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz dołączyć ich odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami, a także zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierskiej, oraz wskazać co najmniej 4 monterów instalacji elektrycznych i teletechnicznych ; 4)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - minimalny wymóg zamawiającego: ubezpieczenie na wartość 100 tys. zł; 5)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (minimalny wymóg - 100 tys. zł); 6)oświadczenia, że wykonawca posiada w swoich strukturach organizacyjnych: - komórkę ds. ochrony informacji niejawnych zwaną pionem ochrony, - kancelarię tajną zgodnie z przepisami określonymi w rozdziale 7 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 22 stycznia 1999 r. oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych, -osoby wykonujące roboty teletechniczne, w tym branżowi kierownicy robót oraz pracownicy fizyczni, którzy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli POUFNE; do oświadczenia dołączyć kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa osobowego, potwierdzone za zgodność z oryginałem; 7)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 8)oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp 12, 63-700 Krotoszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 14:00, miejsce: wnioski należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 101..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa autobusu niskoemisyjnego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o. - powtórzenie postępowania
- Przebudowa chodnika drogi powiatowej nr 5135 P w m. Starygród
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.