eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceDostawa materiałów do zespoleń kostnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Mysłowice: Dostawa materiałów do zespoleń kostnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Numer ogłoszenia: 301426 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139983 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia, ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3183301, 032 3182011, faks 032 2222330.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do zespoleń kostnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do zespoleń kostnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach w asortymencie i w szacunkowych ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Specyfikacja asortymentowo-ilościowa zawiera 4 pakiety:pakiet nr 1WKRĘTY, PŁYTKI, DRUTY,pakiet nr 2 ZESTAWY DO ZESPOLEŃ,pakiet nr 3ZESTAWY DO ZESPOLEŃ KOŚCI LCP, pakiet nr 4 SYSTEM DO REKONSTRUKCJI ACL.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: WKRĘTY, PŁYTKI, DRUTY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDGAL Sp. z o.o., Wąska 59, Białystok, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52590,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56797,20

  • Oferta z najniższą ceną: 56797,20 / Oferta z najwyższą ceną: 56797,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZESTAWY DO ZESPOLEŃ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDGAL Sp. z o.o., Wąska 59, Białystok, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9955,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10044,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10044,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10044,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZESTAWY DO ZESPOLEŃ KOŚCI LCP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDGAL Sp. z o.o., Wąska 59, Białystok, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11340,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: SYSTEM DO REKONSTRUKCJI ACL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Smith & Nephew Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92675,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41337,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41337,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41337,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.