Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-14
Bielsko-Biała: M-03/ZP/2012 ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 301428 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1328 , ul. Piotra Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4961211, faks 033 4961325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.18.multihunter.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: M-03/ZP/2012 ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA N/W SPRZĘTU I MATERIAŁÓW Zakres I: 1.Drukarka sieciowa - 6 szt. 2.Drukarka do opisu kabli - 1 szt. 3.Drukarka kolorowa A3 - 2szt 4.Drukarka do kart plastikowych - 1szt 5.Urządzenie wielofunkcyjne - 7 szt. 6.Skaner - 2 szt. 7.Zasilacz awaryjny UPS 3000-4000VA - 3szt. 8.Zasilacz awaryjny UPS 4200W - 2szt. 9.Zasilacz awaryjny UPS 700VA - 5szt 10.Dysk zewnętrzny 640GB - 6 szt. 11.Dysk wewnętrzny 500GB - 2 szt. 12.Światłowód 12J zewnętrzny - 1000m 13.Szafa wisząca 12U 19 - 5szt. 14.Projektor przenośny - 1szt. 15.Kamera internetowa - 1szt. 16.Spawarka do światłowodów - 1 szt. 17.Pamieć NAS Rack 19 - 1 szt 18.HDD SAS - 3szt. 19.Pamięć - 6szt Zakres II: Lp. Nazwa asortymentu Ilość 1.Bęben Brother DR130CL 2 2.Bęben Brother DR3200 6 3.Folia Panasonic KXFA52E 15 opak. 4.Pas transmisyjny Brother BU100CL 1 5.Toner Brother 135BK 5 6.Toner Brother 135C 5 7.Toner Brother 135M 5 8.Toner Brother 135Y 5 9.Toner Brother TN-3280 22 10.Toner HP 12A Q2612A 30 11.Toner HP 49A Q5949A 3 12.Toner HP CB540A 2 13.Toner Konica Minolta TN 109 black 11 14.Toner Kyocera TK120 czarny 15 15.Toner Kyocera TK520BK 2 16.Toner Kyocera TK520C 2 17.Toner Kyocera TK520M 2 18.Toner Kyocera TK520Y 2 19.Toner Samsung ML2150D8 10 20.Toner Samsung ML2250D5 6 21.Tusz Epson T612200C 2 22.Tusz Epson T612300M 2 23.Tusz Epson T612400Y 2 24.Tusz Epson T612800Black 2 25.Tusz HP 21XL 3 26.Tusz HP 22XL 3 27.Tusz HP 27 C8727AE 7 28.Tusz HP 28 C8728AE 7 29.Tusz HP 338 (C8765EE) 30 30.Tusz HP 339 (C8767EE) 13 31.Tusz HP 343 (8766EE) 40 32.Tusz HP 344 (C9363EE) 3 33.Tusz HP 45 13 34.Tusz HP 56 (C6656A) 11 35.Tusz HP 57 (C6657AE) 11 36.Tusz HP 6615DE 2 37.Tusz HP 78 15 38.Tusz HP 88XL C9396AE 20 39.Tusz HP 88XL C9393AE 20 40.Tusz HP 88XL C9392AE 20 41.Tusz HP 88XL C9391AE 20 42.Tusz HP 920XL (CD975AE) 7 43.Tusz HP 920XL (CD972AE) 5 44.Tusz HP 920XL (CD973AE) 5 45.Tusz HP 920XL (CD974AE) 5 46.Toner HP CC530A 1 47.Toner HP CC531A 1 48.Toner HP CC532A 1 49.Toner HP CC533A 1 50.Toner Philips PFA-731 black 1 51.Toner Brother TN-3280 35 52.Folia Panasonic KX-FA55A 5 opak. 53.Płyta DVD 50 54.Płyta CD RW 70 55.Tusz HP 950 CN049AE 8 56.Tusz HP 951XL CN048AE 8 57.Tusz HP 951XL CN047AE 8 58.Tusz HP 951XL CN046AE 8 59.Toner Konica Minolta (4518812) 4 60.Bęben Konica Minolta (4519313) 2 61.Toner Lexmark 14K0050 1 62.Taśma OKI Microline 01126301 15 63.Taśma OKI Microline 19100129 24 64.Toner 15A C7115A 2 65.Toner Panasonic KX-FAT92E-T 3 66.Toner Panasonic KX-FAD 93X 6 67.Toner Brother HL5350 4 68.Tusz HP 301XL CH564EE 3 69.Tusz HP 301XL CH563EE 3 70.Tusz HP 703 CD887AE 3 71.Tusz HP 703 CD888AE 3 72.Toner Brother TN-325BK 25 73.Toner Brother TN-320C 25 74.Toner Brother TN-320M 25 75.Toner Brother TN-320Y 25.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- SPRZĘT I MATERIAŁY WYMIENIONE W PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA W ILOŚCIACH ZALEŻNYCH OD POTRZEB
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.21.72.00 - 30.21.72.00 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.21.20.00 - Osprzęt do minikomputerów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) Oświadczenie z art.22 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - GWARANCJA - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.18.multihunter.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 1328
ul. Bardowskiego 2
43-300 Bielsko-Biała
po uzgodnieniu telefonicznym Zbigniew MASTER tel. (033) 49 61 368.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 12:00, miejsce: w Jednostce Wojskowej nr 1328 ul. Bardowskiego 2 43-300 Bielsko-Biała - budynek kancelarii jawnej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Budowa drogi powiatowej w m. Kaniów łączącej drogę powiatową nr 4441S ul. Nad Białką z drogą powiatową nr 4403S ul. Batalionów Chłopskich - etap I budowa mostu na rzece Biała wraz z dojazdami"
- Dostawa laserowego projektora wraz z kompletem obiektywów i innymi akcesoriami dla Teatru Polskiego
- Dokończenie budowy kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ul. Ignacego Krasickiego w Bielsku-Białej.
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Świadczenie usług kompleksowej konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 i ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów i bębnów wykorzystywanych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Komputery 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.