Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Olsztyn: Przebudowa i nadbudowa budynku dydaktyczno-naukowego Katedry Ogrodnictwa na terenie Ogrodów Doświadczalnych przy ul. Heweliusza 22 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 301436 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i nadbudowa budynku dydaktyczno-naukowego Katedry Ogrodnictwa na terenie Ogrodów Doświadczalnych przy ul. Heweliusza 22 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i nadbudowa budynku dydaktyczno-naukowego Katedry Ogrodnictwa na terenie Ogrodów Doświadczalnych przy ul. Heweliusza 22 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 70000.00 zł /siedemdziesiąt tysięcy złotych/III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN bez podatku VAT każde, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano-instalacyjne a na materiały i urządzenia zgodnie z kartą gwarancyjną producenta, osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg załącznika nr 2. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3., wykaz robót budowlanych, o których mowa w Rozdziale IV ust. 2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat, i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 4, wykaz elementów zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wg załącznika nr 5, wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - wg zał. nr 6. Wykonawca przedstawi także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł lub zostanie mu udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł zapewniającą realizację zamówienia, dowód wpłacenia/ wniesienia wadium, uproszczony kosztorys ofertowy - wraz z tabelą elementów scalonych, kalkulacja ceny sporządzona w oparciu o przedmiary robót (również w wersji elektronicznej - na nośniku CD) - w wersji pełnej (szczegółowy) - tzn. kosztorys z wykazem robocizny, sprzętu oraz materiałów w każdej pozycji kosztorysu sporządzony w programie, który możliwy będzie do otwarcia za pomocą programu kosztorysowego NORMA lub ZUZIA - na nośniku CD), harmonogram rzeczowy obejmujący realizację całego zadania z wyszczególnieniem zakresów robót oraz podaniem terminów (określając miesiąc zakończenia tzn. zakończeniem będzie ostatni dzień miesiąca) ich wykonania - sporządzony w oparciu o obowiązujące Wykonawcę wskazania Zamawiającego określone wg załącznika nr 7, polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE
Dział Zamówień Publicznych
10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2, pok.308, 309, 311.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 09:00, miejsce: UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE Dział Zamówień Publicznych 10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2, pok.308, 309, 311.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Olsztyńskiego i jego jednostek organizacyjnych
- Sukcesywne dostawy igieł i strzykawek
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób doprowadzonych do Izby Wytrzeźwień -Ambulatorium dla Nietrzeźwych w Miejskim Zespole Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie
- Usługa czyszczenia, serwisowania oraz przeglądów urządzeń klimatyzacyjnych
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Konserwacja dźwigów platformowych (platform schodowych dla osób niepełnosprawnych VIMEC) w obrębie przejścia podziemnego pod ulicą Artyleryjską i peronami kolejowymi przy Dworcu Zachodnim w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pomieszczeń budynku Biblioteki Uczelnianej na laboratorium Instytutu Politechnicznego"
- Przebudowa i remont pomieszczeń w obrębie piwnic w budynku głównym Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
- Wykonanie instalacji telewizji dozorowej dla potrzeb wydziałów w budynku D-8 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-660/24
- 381.Sukcesywne wykonywanie bieżących robót remontowo - budowlanych i instalacyjnych nie wymagających pozwolenia na budowę w budynkach UJ w podziale na 2 części
- rozbudowa budynku PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97 w Białej Podlaskiej - etap II.
- Budowa budynku z aulami wraz z zagospodarowaniem oraz infrastrukturą techniczną.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.