eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiSVA/NDM/4625-85/16Wykonanie zbrojenia na elementy konstrukcyjne budynku stanu zerowego, instalacji podposadzkowej, izolacji ścian i ław fundamentowych oraz wjazdu na budowę budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą "pod klucz" w Słupsku przy ul. Hubalczyków- zad. GDQ37.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-08-17

Ogłoszenie nr 301439 - 2016 z dnia 2016-08-17 r.

Nowy Dwór Mazowiecki: SVA/NDM/4625-85/16: Wykonanie zbrojenia na elementy konstrukcyjne budynku stanu zerowego, instalacji podposadzkowej, izolacji ścian i ław fundamentowych oraz wjazdu na budowę budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą "pod klucz" w Słupsku przy ul. Hubalczyków- zad. GDQ37.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SINEVIA Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego  6, 05100   Nowy Dwór Mazowiecki, państwo , woj. mazowieckie, tel. 22 101 21 00 do 03, faks 22 101 21 04, e-mail Adres strony internetowej (URL): www.sinevia.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SVA/NDM/4625-85/16: Wykonanie zbrojenia na elementy konstrukcyjne budynku stanu zerowego, instalacji podposadzkowej, izolacji ścian i ław fundamentowych oraz wjazdu na budowę budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą "pod klucz" w Słupsku przy ul. Hubalczyków- zad. GDQ37.
Numer referencyjny SVA/NDM/4625-85/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu zbrojenia na elementy konstrukcyjne budynku stanu zerowego, instalacji podposadzkowej, izolacji ścian i ław fundamentowych oraz wjazdu na budowę budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą "pod klucz" w Słupsku przy ul. Hubalczyków - zad. GDQ37, w zakres której wchodzi: 1) Izolacja ścian zewnętrznych, a) wykonanie fasety z zaprawy cementowej(materiał Zamawiającego), b) izolacja powłokowa pozioma ław fundamentowych roztworem gruntującym, c) izolacja powłokowa pionowa ław fundamentowych roztworem gruntującym, d) izolacja pozioma i pionowa ław i ścian fundamentowych, e) izolacje cieplne pionowe płytami z pianki poliestrowej, wełny skalnej, f) zagęszczanie zasypek fundamentów i ścian po obwodzie i wewnątrz budynku. 2) Przygotowanie i prefabrykacja zbrojenia na fundamenty i ściany garażu, strop nad garażem(materiał Zamawiającego). 3) Instalacja sanitarna podposadzkowa (materiał Zamawiającego), a) wykopy liniowe, b) rurociągi kanalizacyjne z PCV o średnicy 110 mm, 160 mm, c) montaż studni betonowych o śr. fi 600 mm wewnątrz budynku w ilości 5 szt., d) montaż rurociągu tłocznego o śr. zewnętrznej 32 mm, 4) wykonanie wjazdu na budowę z płyt betonowych a) 50 szt. płyt betonowych o wym. 3000mmx1250mmx120mm(używanych w dobrym stanie), b) 30 szt. płyt YOMB o wym. 1000x800 x 100 mm. Zakres zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót


II.5) Główny kod CPV): 45000000-7,
Dodatkowe kody CPV: 45213100-4, 45320000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 148639.93
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktyczne: Z uwagi na trudne warunki atmosferyczne zachodzi konieczność wykonania przedmiotu zamówienia w trybie pilnym ze względu na ciągłe zalewanie wykopu i konieczność bezzwłocznego przygotowania placu budowy do dalszej realizacji robót. Ze względu na bardzo krótki termin realizacji ustalony w umowie z Inwestorem zachodzi możliwość wystąpienia opóźnienia w realizacji robót, nie wynikającego z naszej winy a spowodowanego trudnymi warunkami atmosferycznymi. Brak natychmiastowej realizacji przedmiotu zamówienia spowoduje dalsze straty, zalanie placu budowy oraz dalsze opóźnienia i naliczenie kar z tego tytułu. Nie można zachować terminów określonych w innych trybach udzielenia zamówienia, gdyż przy zastosowaniu trybu pzp czas potrzebny na wyłonienie wykonawcy wynosi min. 22 dni, co powoduje dalsze opóźnienia i narazi Spółkę na konieczność poniesienia kolejnych kosztów. Uwzględniając powyższe proponuję zlecić realizację przedmiotu zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych firmie WALD-BUD Sp. z o.o. z siedzibą: 05-816 Michałowice ul. Szkolna 38 A, Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 3. Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, ponieważ nie można zachować terminów określonych w innych trybach udzielenia zamówienia, gdyż przy zastosowaniu trybu przetargowego czas potrzebny na wyłonienie wykonawcy wynosi min. 22 dni.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

WALD-BUD Sp. z o.o. ,  biuro@wald-bud.pl,  ul. Szkolna 38 A,  05-816 ,  Michałowice ,  kraj/woj. mazowieckie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.