Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-10
Warszawa: Dostawa wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. - Budowa nowego budynku oraz rozbudowa istniejącego budynku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie -
Numer ogłoszenia: 301472 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie , ul. Krakowskie Przedmieście 5, 00-068 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 32 00 248, faks +48 22 32 00 234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. - Budowa nowego budynku oraz rozbudowa istniejącego budynku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie -.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie -wyposażenia-, w szczególności stół próżniowy, narzędzia specjalistyczne, sztalugi, kosze, narzędzia, AGD i lampki, sprzęt specjalistyczny, urządzenia filtrujące i zabudowa laboratorium do Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39. Przedmiot zamówienia ma zostać przetransportowany, wniesiony, ustawiony oraz zamontowany we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach, w sposób umożliwiający natychmiastowe użytkowanie. Dostawa jest realizowana w związku z zadaniem pn. -Budowa nowego budynku oraz rozbudowa istniejącego budynku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie-, współfinansowanym z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie nr POIS.11.03.00-00-030/09-00 Projektu pn. -Budowa nowego budynku oraz rozbudowa istniejącego budynku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie- nr projektu POIS.11.03.00-00-030/09, w ramach działania 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego priorytetu XI -Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, po cenach zgodnych z załącznikiem nr 1 do Umowy oraz parametrach spełniających wymagania Zamawiającego, określonych w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia stanowiącej Załączniki nr 5-12 do SIWZ, do Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie przy ulicy Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39 w Warszawie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5, 39.15.12.00-7, 42.40.00.00-0, 44.42.00.00-0, 30.19.00.00-7, 44.50.00.00-5, 39.70.00.00-9, 42.50.00.00-1, 39.18.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. informację o części / częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców, 3. pełnomocnictwo, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze do reprezentowania Wykonawcy, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 5. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 13 do SIWZ. 6. wypełnione tabele stanowiące specyfikację przedmiotu zamówienia wraz z podaniem cen jednostkowych brutto - załącznik nr 5-12 do SIWZ, 7. oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wymienione w Rozdz. 6 SIWZ). 6W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wraz z ofertą należy złożyć: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wraz z ofertą należy złożyć: 1. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5, pok. 210A, 00-068 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5, pok. 19, 00-068 Warszawa...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa o dofinansowanie nr POIS.11.03.00-00-030/09-00 Projektu pn. Budowa nowego budynku oraz rozbudowa istniejącego budynku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie nr projektu POIS.11.03.00-00-030/09, w ramach działania 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007- 2013 współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stół próżniowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół próżniowy specjalistyczny do prac konserwatorskich wraz ze sterownikiem i pompą próżniową bezolejową - 1 szt, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.12.00-7, 39.15.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia specjalistyczne zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.40.00.00-0, 44.42.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sztalugi, kosze, etc..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sztalugi, kosze, etc. zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: AGD i lampki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AGD i lampki zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt specjalistyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt specjalistyczny zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.40.00.00-0, 44.42.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Urządzenia filtrujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia filtrujące zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zabudowa laboratorium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabudowa laboratorium zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia do pracowni Fablab w Chrzanowie - drugi przetarg"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Filii Wydziału Komunikacji w Ząbkach przy ul. Powstańców 2C
- "Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach.""
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Zakup mebli i wyposażenia do Centrum Usług Społecznych i Kulturalnych w Horyńcu - Zdroju
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.