eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie projektu, uzgodnienie go z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych i wykonanie na jego podstawie przebudowy systemu kontroli dostępu w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-09

Warszawa: Opracowanie projektu, uzgodnienie go z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych i wykonanie na jego podstawie przebudowy systemu kontroli dostępu w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 301574 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256024 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu, uzgodnienie go z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych i wykonanie na jego podstawie przebudowy systemu kontroli dostępu w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu, uzgodnienie go z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz wykonanie na jego podstawie przebudowy systemu kontroli dostępu w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie, zwanego dalej budynkiem. 2. Przedmiot zamówienia opisuje szczegółowo program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Roboty budowlane będą wykonywane w budynku użytkowanym, co oznacza, że: 1) wszelkie prace uciążliwe dla użytkowników budynku, w tym ograniczające dostęp do budynku, oraz prace wymagające wyłączenia energii elektrycznej, będą wykonywane w dni robocze (od poniedziałku do piątku), wyłącznie w godzinach 17:00-6:00, oraz w dni wolne od pracy, 2) każdorazowy zamiar wyłączenia energii elektrycznej musi być zgłoszony przedstawicielowi Zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku), najpóźniej do godziny 12:00 dnia poprzedzającego dzień, w którym to wyłączenie ma nastąpić, 3) Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia terenu budowy, mając na uwadze w szczególności: a) zachowanie bezpieczeństwa poruszających się po budynku jego użytkowników, b) ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem mienia prywatnego lub publicznego, c) wyeliminowanie możliwości przedostawania się z terenu budowy pyłów i innych zanieczyszczeń do pozostałej części budynku, d) utrzymywanie na terenie budowy porządku, a po zakończeniu robót - usunięcie wszelkich odpadów, pozostałości i zanieczyszczeń. 4. Koszty zużytej przy realizacji przedmiotu zamówienia energii elektrycznej, ciepła i wody ponosi Zamawiający. 5. Zamawiający udostępni bezpłatnie Wykonawcy pomieszczenie sanitarne i magazynowe. 6. Wykonawca zapewni, z zastrzeżeniem ust. 7, kierowanie robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności w tym zakresie, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7. W przypadku gdy osoba, o której mowa w ust. 6, nabyła kwalifikacje poza granicami RP, jej kwalifikacje muszą być uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, z późn. zm.). 8. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie wyroby budowlane, urządzenia techniczne i narzędzia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, z wyjątkami opisanymi w programie funkcjonalno-użytkowym. 9. Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją, o której mowa w ust. 2, obowiązującymi przepisami, a także specyfikacjami technicznymi i instrukcjami branżowymi. 10. Wykonawca z chwilą podpisania protokołu odbioru projektu nieodpłatnie przenosi na Zamawiającego własność przekazanych egzemplarzy projektu (nośników, na których utrwalono projekt) oraz całość autorskich praw majątkowych, łącznie z prawem udzielania zezwoleń na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, w kraju i za granicą, na wszystkich znanych w chwili zawarcia umowy polach eksploatacji, a w szczególności do: 1) korzystania w celu dokonania przebudowy systemu kontroli dostępu w budynku oraz eksploatacji tego systemu, 2) trwałego lub czasowego utrwalania i zwielokrotniania w dowolnej liczbie egzemplarzy w całości lub w części, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, każdą znaną techniką, 3) rozpowszechniania, w tym w sieciach informatycznych, oraz użyczania egzemplarzy projektu, 4) tworzenia opracowań (tłumaczenie, przystosowanie, zmiana układu lub jakiekolwiek inne zmiany całości projektu lub jego części). 11. Na wykonane w ramach zamówienia roboty budowlane Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji. 12. Okres gwarancji dla zastosowanych przez Wykonawcę do wykonania robót budowlanych urządzeń technicznych lub wyrobów budowlanych będzie liczony wg gwarancji ich producenta. 13. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 14. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy przeprowadzili oględziny w budynku. Termin dokonania oględzin należy ustalić z pracownikiem Biura Dyrektora Generalnego, pod numerem telefonu 22 661 94 35, 22 661 94 59, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNICARD S.A., ul. Łagiewnicka 54, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126825,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 92250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 214000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.