eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockProwadzenie zajęć z zakresu ... (Pełna nazwa w II.1.3)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Płock: Prowadzenie zajęć z zakresu ... (Pełna nazwa w II.1.3)
Numer ogłoszenia: 301603 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 5 , ul. Królowej Jadwigi 4, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 366 89 00, faks 24 366 89 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zjo.lo.pl www.gimnazjum5plock.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć z zakresu ... (Pełna nazwa w II.1.3).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych Prowadzenie zajęć dla niesłyszących Prowadzenie zajęć wyrównawczych fizyczno-chemicznych Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych Prowadzenie warsztatów z informatyki, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego- zajęcia dla grup - 72 godziny i konsultacje indywidualne - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. przygotowanie w zakresie doradztwa zawodowego (studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny), 4. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 2 Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia socjoterapeutyczne musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii lub socjologii lub studia podyplomowe w zakresie psychologii lub socjologii, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 3 Prowadzenie zajęć dla niesłyszących - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla niesłyszących musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie surdopedagogiki lub studia podyplomowe w zakresie surdopedagogiki lub kurs kwalifikacyjny w zakresie surdopedagogiki, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 4 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z fizyki musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z fizyki lub studia podyplomowe z fizyki, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 5 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z chemii musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z chemii lub studia podyplomowe z chemii, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 6 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z zakresu biotechnologii musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z biologii lub studia podyplomowe z biologii, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 7 Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący warsztaty z historii oraz prowadzący i przygotowujący plener fotograficzny i badania terenowe musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z historii lub studia podyplomowe z historii, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 8 Prowadzenie warsztatów z informatyki, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący warsztaty z informatyki oraz prowadzący i przygotowujący plener fotograficzny i badania terenowe musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z informatyki lub studia podyplomowe z informatyki, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 9 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z informatyki musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z informatyki lub studia podyplomowe z informatyki, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 10 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z matematyki musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z matematyki lub studia podyplomowe z matematyki, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 11 Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący konsultacje indywidualne przygotowujące do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z matematyki lub biologii lub fizyki lub chemii lub geografii lub studia podyplomowe z matematyki lub biologii lub fizyki lub chemii lub geografii, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 12 Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący Klub Miłośników Muzyki i Filmu musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z muzyki lub edukacji czytelniczo - medialnej lub studia podyplomowe z muzyki lub edukacji czytelniczo - medialnej, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy z gimnazjalistami

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
  • 3 - E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
  • 4 - E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
  • 5 - E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
  • 6 - E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zjo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina - Miasto Płock/Gimnazjum Nr 5, 09-400 Płock, ul. Królowej Jadwigi 4, sekretariat - pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Gimnazjum Nr 5, 09-400 Płock, ul. Królowej Jadwigi 4, sekretariat - pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Po lekcjach ... do szkoły. Innowacyjne formy zajęć pozalekcyjnych - skierowany do uczniów Gimnazjum Nr 5 w Płocku - nr umowy:UDA-POKL.09.01.02-14-087/10-00 z dnia 06.09.2011 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego- zajęcia dla grup - 72 godziny i konsultacje indywidualne - 80 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego należeć będzie: a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne. c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
    • 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
    • 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
    • 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
    • 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych- 608 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia socjoterapeutyczne należeć będzie: a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć socjoterapeutycznych, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć socjoterapeutycznych, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne. c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
    • 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
    • 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
    • 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
    • 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć dla niesłyszących -80 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia z surdopedagogiki należeć będzie: a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć z zakresu surdopedagogiki, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych wiadomości, umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć surdopedagogicznych, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne. c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
    • 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
    • 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
    • 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
    • 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki - 76 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z fizyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
    • 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
    • 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
    • 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
    • 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii -76 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z chemii należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
    • 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
    • 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
    • 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
    • 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii - 76 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z zakresu biotechnologii należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
    • 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
    • 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
    • 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
    • 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych - 242 godziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego warsztaty z historii należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego oraz badań terenowych, e) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. f) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. g) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
    • 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
    • 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
    • 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
    • 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie warsztatów z informatyki przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych - 242 godziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego warsztaty z informatyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego oraz badań terenowych, e) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. f) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. g) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
    • 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
    • 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
    • 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
    • 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki - 152 godziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z informatyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
    • 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
    • 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
    • 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
    • 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki - 152 godziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z matematyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
    • 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
    • 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
    • 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
    • 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki - 84 godziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego konsultacje indywidualne przygotowujące do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki należeć będzie: a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne. c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
    • 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
    • 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
    • 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
    • 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu - 114 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego Klub Miłośników Muzyki i Filmu należeć będzie: a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne. c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
    • 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
    • 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
    • 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
    • 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.