Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-18
Płock: Prowadzenie zajęć z zakresu ... (Pełna nazwa w II.1.3)
Numer ogłoszenia: 301603 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 5 , ul. Królowej Jadwigi 4, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 366 89 00, faks 24 366 89 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zjo.lo.pl www.gimnazjum5plock.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć z zakresu ... (Pełna nazwa w II.1.3).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych Prowadzenie zajęć dla niesłyszących Prowadzenie zajęć wyrównawczych fizyczno-chemicznych Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych Prowadzenie warsztatów z informatyki, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1 Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego- zajęcia dla grup - 72 godziny i konsultacje indywidualne - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. przygotowanie w zakresie doradztwa zawodowego (studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny), 4. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 2 Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia socjoterapeutyczne musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii lub socjologii lub studia podyplomowe w zakresie psychologii lub socjologii, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 3 Prowadzenie zajęć dla niesłyszących - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla niesłyszących musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie surdopedagogiki lub studia podyplomowe w zakresie surdopedagogiki lub kurs kwalifikacyjny w zakresie surdopedagogiki, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 4 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z fizyki musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z fizyki lub studia podyplomowe z fizyki, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 5 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z chemii musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z chemii lub studia podyplomowe z chemii, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 6 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z zakresu biotechnologii musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z biologii lub studia podyplomowe z biologii, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 7 Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący warsztaty z historii oraz prowadzący i przygotowujący plener fotograficzny i badania terenowe musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z historii lub studia podyplomowe z historii, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 8 Prowadzenie warsztatów z informatyki, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący warsztaty z informatyki oraz prowadzący i przygotowujący plener fotograficzny i badania terenowe musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z informatyki lub studia podyplomowe z informatyki, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 9 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z informatyki musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z informatyki lub studia podyplomowe z informatyki, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 10 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z matematyki musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z matematyki lub studia podyplomowe z matematyki, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 11 Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący konsultacje indywidualne przygotowujące do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z matematyki lub biologii lub fizyki lub chemii lub geografii lub studia podyplomowe z matematyki lub biologii lub fizyki lub chemii lub geografii, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum, Część 12 Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu - Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący Klub Miłośników Muzyki i Filmu musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie z muzyki lub edukacji czytelniczo - medialnej lub studia podyplomowe z muzyki lub edukacji czytelniczo - medialnej, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy z gimnazjalistami
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
- 3 - E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
- 4 - E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
- 5 - E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
- 6 - E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zjo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina - Miasto Płock/Gimnazjum Nr 5, 09-400 Płock, ul. Królowej Jadwigi 4, sekretariat - pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Gimnazjum Nr 5, 09-400 Płock, ul. Królowej Jadwigi 4, sekretariat - pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Po lekcjach ... do szkoły. Innowacyjne formy zajęć pozalekcyjnych - skierowany do uczniów Gimnazjum Nr 5 w Płocku - nr umowy:UDA-POKL.09.01.02-14-087/10-00 z dnia 06.09.2011 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego- zajęcia dla grup - 72 godziny i konsultacje indywidualne - 80 godzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego należeć będzie: a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne. c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
- 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
- 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
- 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
- 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych- 608 godzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia socjoterapeutyczne należeć będzie: a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć socjoterapeutycznych, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć socjoterapeutycznych, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne. c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
- 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
- 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
- 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
- 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć dla niesłyszących -80 godzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia z surdopedagogiki należeć będzie: a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć z zakresu surdopedagogiki, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych wiadomości, umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć surdopedagogicznych, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne. c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
- 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
- 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
- 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
- 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki - 76 godzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z fizyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
- 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
- 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
- 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
- 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii -76 godzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z chemii należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
- 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
- 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
- 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
- 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii - 76 godzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z zakresu biotechnologii należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
- 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
- 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
- 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
- 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych - 242 godziny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego warsztaty z historii należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego oraz badań terenowych, e) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. f) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. g) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
- 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
- 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
- 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
- 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie warsztatów z informatyki przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych - 242 godziny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego warsztaty z informatyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego oraz badań terenowych, e) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. f) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. g) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
- 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
- 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
- 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
- 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki - 152 godziny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z informatyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
- 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
- 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
- 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
- 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki - 152 godziny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z matematyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności: a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego), b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne, d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
- 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
- 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
- 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
- 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki - 84 godziny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego konsultacje indywidualne przygotowujące do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki należeć będzie: a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne. c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
- 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
- 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
- 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
- 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu - 114 godzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań prowadzącego Klub Miłośników Muzyki i Filmu należeć będzie: a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć, b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne. c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu. d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu. e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora. Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym - 10
- 3. E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania - 10
- 4. E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu - 10
- 5. E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń - 10
- 6. E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi - 10
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych części
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia w Przedsiębiorstwie Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp. z o.o. - Zakład Przetwarzania i Zakład Składowania Odpadów w Kobiernikach k/Płocka.
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- Konserwacja i bieżące utrzymanie elektrycznych urządzeń zlokalizowanych na drogach na terenie miasta Płocka w roku 2025
- DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW W ROKU 2025
- DOSTAWA MIĘSA WOŁOWEGO W ROKU 2025
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- usługa szkolenia: "Kurs komputerowy z certyfikatem ECDL (BASE)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.