Ogłoszenie z dnia 2005-06-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Bełchatów: kompleksowa modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin na blokach nr 8, 10, 11, 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Elektrownia "Bełchatów" S.A., do kontaktów: Mirosław Krzaczyński, Wydział Umów i Przetargów Tel./fax +48 44 735-15-12, Rogowiec, 97-406 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 7351512, 7351471, fax 044 7352211, e-mail: zamowienia@elb.pl, www.elb.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: BOT ELEKTROWNIA BEŁCHATÓW S.A., 1) Robert Młynarski - sprawy techniczne; 2) Jarosław Zamolski - organizacyjne, BEŁCHATÓW 5, 97-406 ROGOWIEC, woj. łódzkie, tel. 1) +48 44 735-13-34, fax 2) +48 44 735-15-12, e-mail: robert. mlynarski@elb.bot.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: BOT ELEKTROWNIA BEŁCHATÓW S.A., Jarosław Zamolski, BEŁCHATÓW 5, 97-406 ROGOWIEC, woj. łódzkie, tel. +48 44 735-23-73, +48 44 735-30-66, fax +48 44 735-15-12, e-mail: jaroslaw.zamolski@elb.bot.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: BOT ELEKTROWNIA BEŁCHATÓW S.A., BIURO PODAWCZE - budynek U9 parter, BEŁCHATÓW 5, 97-406 ROGOWIEC, woj. łódzkie.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin na blokach nr 8, 10, 11, 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakres kompleksowej modernizacji Instalacji Odsiarczania Spalin na blokach nr 8 , 10 , 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A. Kompleksowa modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin zgodnie z postanowieniami RT powinna zapewnić zdecydowane obniżenie emisji SO2 z bloków nr 8,10,11 i 12 oraz zapewnić dotrzymanie dopuszczalnych standardów emisyjnych (SO2), które będą nas obowiązywały po roku 2008, przy zawartości siarki w węglu na poziomie 1,5 %. Podczas kompleksowej modernizacji Instalacji Odsiarczania Spalin na blokach nr 8,10,11 i 12 przewidujemy następujące zmiany na istniejących obiektach: -Dodanie po jednej pompie cyrkulacyjnej o wydajności 9500 Nm3/h na każdą instalację -Wymianę istniejących poziomów zraszania na nowe dwustronne oraz dobudowę piątego poziomu zraszania -Przesunięcie w górę odkraplaczy celem pozyskania miejsca na piąty poziom zraszania -Wymiana wykładziny gumowej modernizowanych absorberów (bez wymiany wykładziny dna absorberów) -Zmiany w zakresie napływu spalin (kierownice w króćcu wlotowym) Wymianę rusztu powietrza natleniającego na lance powietrza, co wiąże się z wymianą i zmianą miejsca zabudowy mieszadeł. -Modernizację dmuchaw powietrza natleniającego (wymianę) -Rozbudowę baterii hydrocyklonów gipsu wraz z modernizacją pomp upustowych -Modernizację wentylatorów wspomagających -Modernizację pozostałych układów pompowych Natomiast obiekty wspólne należy zmodernizować docelowo tak, aby zapewniły ciągłą pracę Instalacji Odsiarczania Spalin nawet przy zawartości siarki w węglu na poziomie 1,85% . Modernizacja instalacji odsiarczania spalin w zakresie instalacji wspólnych dla bloków nr 8, 10, 11, 12 (ale również dla bloków 5,6) powinna obejmować: -Zabudowę nowych wirówek gipsu ACE900 wraz z niezbędnymi węzłami technologicznymi -Modernizację istniejących wirówek -Zabudowę nowego młyna kamienia wapiennego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: BOT ELEKTROWNIA BEŁCHATÓW S.A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Tak. - technicznie niemożliwe jest należyte ustalenie, czy produkt zgodny jest za specyfikacjami europejskimi. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 5 000 000 EURO, zakres jak w pkt. II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 2 000 000 PLN wnoszone przed upływem terminu składania ofert. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej przedmiotu zamówienia przy podpisaniu umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wynagrodzenie płatne w częściach za wykonanie poszczególnych etapów umowy. Harmonogram płatności zostanie uzgodniony w kontrakcie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udział w przetargu w trybie negocjacji z ogłoszeniem może ubiegać się Wykonawca który: 1.Spełnia warunki wynikające z art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Złoży w terminie wniosek o dopuszczenie w przetargu w trybie negocjacji z ogłoszeniem, z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, 3.Spełnia minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 3.1Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji usług w wysokości co najmniej 5 000 000 euro, 3.2.Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 3.3.W ciągu ostatnich 5 lat zrealizował budowy lub modernizacje Instalacji Odsiarczania Spalin w technologii mokrej wapienno-gipsowej o wydajności spalin minimum 1 mln Nm3, 3.4.Posiada wdrożony system zarządzania jakością ( np.: ISO lub równorzędny) w zakresie działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, 3.5.Dysponuje osobami do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje i doświadczenie, 3.6W przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wówczas wymaga się, aby żaden z nich nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy oddzielnie spełnia warunki w pkt. 3.2 i 3.4 w zakresie swojej działalności, wspólnie spełniają warunki wymienione w pkt. 3.1 i 3.3 , wspólnie lub z podmiotami z którymi będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( podwykonawcami) spełnią warunki wymienione w pkt 3.5. 4.Ocena spełnienia warunków wymaganych będzie dokonywana metodą spełnia /nie spełnia. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa od 7, Zamawiający zaprosi do składania ofert 7 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę na podstawie następującego kryterium: suma wydajności Instalacji Odsiarczania Spalin o wydajności nominalnej minimum 1 mln Nm3 spalin, które Wykonawca wybudował lub zmodernizował w ciągu ostatnich 5 lat. Znaczenie kryterium 100%. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych, że Wykonawca: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4÷8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków; 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosku. 6.W przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe zgodnie z przepisem art. 45 ustawy o rachunkowości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu przyjętym bez zastrzeżeń albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku; 3.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wymaganym zakresie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat: modernizacji lub budów Instalacji Odsiarczania Spalin w Elektrowniach opalanych węglem brunatnym w technologii mokrej wapienno-gipsowej o wydajności nominalnej 1 mln Nm3 spalin, 2.Wykaz podmiotów i osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3.Certyfikat systemu zarządzania jakością ( np. ISO lub równorzędny ) w zakresie działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia;. 2.1.4) Inne informacje: 1.Dokumenty wymienione w pkt III.2) powinny być w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 2.W przypadku kiedy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wówczas wymaga się aby każdy z wykonawców złożył dokumenty opisane w pkt III.2.1.1)z wyłączeniem ppkt 6 .Dokument opisany w punkcie III.2.1.1) ppkt 6 powinien być złożony w imieniu wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty opisane w punkcie III.2.1.3) podpunkty 2 i 3 winny być złożone w imieniu wszystkich wykonawców przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w punkcie III.2.1.2) ppkt. 1 i 2 i w pkt III.2.1.3) ppkt 1 są składane przez tych spośród wykonawców występujących wspólnie, którzy wykazują częściowe spełnienie warunku, na potwierdzenie którego jest żądany dokument, dokumenty wymienione w punkcie III 2.1.2) ppkt.3 i w pkt. III.2.1.3) ppkt. 3 składają wszyscy wykonawcy; 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) ppkt 2, 4, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1)nie otwarto jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia; 3)nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w niniejszym punkcie powyżej, oraz opisanych w punkcie III.2.1.1) pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 4.Wniosek o udział w przetargu w trybie negocjacje z ogłoszeniem, oświadczenia i informacje wykonawcy w formie pisemnej, podpisane przez osoby uprawnione wraz z wymaganymi dokumentami ułożone w kolejności jak w punktach III.2.1.1)÷ III.2.1.3), połączone w jedną całość należy złożyć w 3 egzemplarzach ( oryginał i 2 kopie) w wersji papierowej. Wszystkie zapisane strony powinny być parafowane przez osobę podpisującą wniosek i ponumerowane kolejnymi numerami stron. 5.Wykonawcy mogą skorzystać ze wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu w trybie negocjacji z ogłoszeniem który jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego, której adres jest podany w pkt I.1). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena ofertowa netto - 65% Jakość rozwiązań technicznych - 15% Koszty eksploatacji - 10% Sposób organizacji robót - 5% Gwarancje techniczne - 5% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: CU.290-ZP14/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.07.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 27.07.2005 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.09.2005, godzina 13:00, Sala konferencyjna w budynku U-9 I piętro w siedzibie Zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1936E (ul. Zamoście) na odcinku od Al. Jana Pawła II do granic Miasta Bełchatowa (do ul. Ludwikowskiej)
- Budowa Leśnej Krainy Rekreacji
- Remont sanitariatów w III Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Mickiewicza w Bełchatowie
- Rozbudowa (w tym sala gimnastyczna), przebudowa i termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Janowie
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Wola Pszczółecka oraz Restarzew
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.