eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko ŚląskieWymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi w lokalach mieszkalnych Gminy Miasteczko Śląskie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Miasteczko Śląskie: Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi w lokalach mieszkalnych Gminy Miasteczko Śląskie
Numer ogłoszenia: 301691 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasteczko Śląskie, Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 393 80 01, faks 32 393 80 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi w lokalach mieszkalnych Gminy Miasteczko Śląskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego są roboty budowlane w zakresie wymiany 81,80 m2 stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi w lokalach mieszkalnych Gminy Miasteczko Śląskie. Zakres robót remontowych obejmuje między innymi: - wykucie okien drewnianych skrzynkowych i zespolonych, - demontaż parapetów zewnętrznych, - montaż parapetów zewnętrznych stalowych, - wywóz gruzu i zdemontowanej stolarki, - roboty towarzyszące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy, dokumentacji technicznej (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys nakładczy, lista okien do wymiany w zasobach mieszkaniowych Gminy Miasteczko Śląskie w IV kw. 2011 r.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Okienne Kuczyk Zakład Usług Marketingowych Spółka Jawna, ul. Kolejowa 58, 40-602 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23148,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24999,96

  • Oferta z najniższą ceną: 24999,96 / Oferta z najwyższą ceną: 24999,96

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W miesiącu marcu 2011 r. zostało wszczęte postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych Gminy Miasteczko Śląskie. W ramach tego postępowania Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia (wraz z wartością zamówień uzupełniających) została określona na kwotę 69.444,47 zł (bez podatku od towarów i usług VAT). W wyniku przeprowadzonego postępowania został wybrany Wykonawca Systemy Okienne Kuczyk - Zakład Usług Marketingowych Spółka Jawna w Katowicach z ceną ofertową 38.591,83 zł netto (41.679,18 zł brutto). Wobec powyższego, że w budżecie miasta zabezpieczone są środki finansowe na powyższe zadanie w kwocie 31.320,82 zł brutto, a wartość ta mieści się w wartości zamówienia uzupełniającego, istnieją przesłanki do jego udzielenia wyłonionemu Wykonawcy na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.