eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkWYKONANIE OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO PROJEKTOROWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Malbork: WYKONANIE OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO PROJEKTOROWEGO
Numer ogłoszenia: 301712 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Parkowa 3, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2723012, faks 055 2723012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO PROJEKTOROWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia zewnętrznego projektorowego na istniejącym boisku do piłki nożnej (F = 7 140 m2) przy ul. Toruńskiej 60 w Malborku. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: a) dostawę i montaż fundamentów prefabrykowanych typu F 5/1-18 do masztów oświetleniowych w ilości 8 kpl b) dostawę i montaż masztów oświetleniowych typu CPML - 180 z poprzeczką P3 (na 3 projektory 2000W) wraz z konsolami do zamocowania układów stabilizacyjno-zapłonowych w ilości 8 kpl. c) dostawę i montaż projektorów w ilości łącznej 24 szt wraz z lampą metalohalogenkową oraz układem stabilizacyjno-zapłonowym w skrzynce IP65, w tym: projektorów typu 1746 Area AS 2000W (lub równoważnych) w ilości 20 szt. projektorów typu 1749 Area AS 65 2000 W LA (lub równoważnych) w ilości 4 szt. d) wykonanie instalacji elektrycznej na trasie od budynku socjalnego do boiska e) wykonanie instalacji elektrycznej w istniejącej kanalizacji kablowej wokół boiska f) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia i sporządzenie raportów pomiarowych g) wykonanie pomiarów ochronnych oświetlenia h) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i geodezyjnej i) przekazanie do eksploatacji 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: WADIUM - 3 000 ZŁ. ( TRZY TYSIĄCE ZŁOTYCH)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich) 1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich wspólny potencjał techniczny oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) , tj.: 1.2.1. wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 150 000 PLN, odpowiadającą swoim rodzajem zamówieniu, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie oświetlenia zewnętrznego projektorowego co najmniej na jednym obiekcie sportowym lub innym obiekcie użyteczności publicznej 1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. W tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnienie tego warunku), tj.: 1.3.1. wykonawca osiągnął przychód roczny netto ze sprzedaży w ostatnich trzech latach obrotowych w wysokości co najmniej 400 000 PLN. 2. Niespełnienie choćby jednego z wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia nie spełni na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych w ofercie przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na oświadczenia i dokumenty składające się na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składają się: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku, określonego w w pkt 1.1., Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) oświadczenie o zdolności do udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, określonego w pkt 1.2., Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. b) referencje potwierdzające, że ww usługi zostały wykonane należycie. Referencje powyższe mogą być wystawione na Wykonawcę lub na Podwykonawców wskazanych w ofercie. c) informację o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia przez osoby trzecie, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ d) kopie uprawnień budowlanych w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych e) kopie dokumentów potwierdzające przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku, określonego w pkt 1.3., Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) sprawozdanie finansowe albo jego część, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego ul. Parkowa 3, 82-200 Malbork sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 14:30, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Parkowa 3, 82-200 Malbork sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.