eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie konserwacji urządzeń melioracji podstawowych następujących obiektów1. Rzeka Abisynia, 2. Rzeka Jemielnica , 3. Rzeka Łęcka Woda, 4. Rzeka Mechnicki, 5. Kanał Sucha, 6. Rzeka Sucha, 7. Rzeka Sukowicki, 8. Rzeka Trzciniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Opole: Wykonanie konserwacji urządzeń melioracji podstawowych następujących obiektów: 1. Rzeka Abisynia, 2. Rzeka Jemielnica , 3. Rzeka Łęcka Woda, 4. Rzeka Mechnicki, 5. Kanał Sucha, 6. Rzeka Sucha, 7. Rzeka Sukowicki, 8. Rzeka Trzciniec
Numer ogłoszenia: 301736 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu , ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4425742, faks 077 4425726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji urządzeń melioracji podstawowych następujących obiektów: 1. Rzeka Abisynia, 2. Rzeka Jemielnica , 3. Rzeka Łęcka Woda, 4. Rzeka Mechnicki, 5. Kanał Sucha, 6. Rzeka Sucha, 7. Rzeka Sukowicki, 8. Rzeka Trzciniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rzeka Abisynia - 3 380 mb, 2. Rzeka Jemielnica - 2 900 mb, 3. Rzeka Łęcka Woda - 320 mb, 4. Rzeka Mechnicki - 2 430 mb, 5. Kanał Sucha - 1 400 mb, 6. Rzeka Sucha - 2 670 mb, 7. Rzeka Sukowicki - 2 500 mb, 8. Rzeka Trzciniec - 4 500 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział wykonawca, który spełnia wymogi wynikające z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 Ustawy oraz spełnia pozostałe wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o podobnym profilu do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom o podobnym profilu stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wykonawcy realizujący roboty konserwacyjne w Oddz. Krapkowice przez ostatnie 5 lat są zwolnieni ze składania referencji. Spełnia warunki dodatkowe Wykonawca winien wykazać się wykonaniem przynajmniej 1 zadania rocznie o zbliżonym zakresie, podobnym profilu i koszcie w ciągu ostatnich pięciu lat..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział w Krapkowicach 47-300 Krapkowice ul. Prudnicka 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział w Krapkowicach 47-300 Krapkowice ul. Prudnicka 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Abisynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w km 0+200 - 1+900 i 6+330 -8+010 o rozmiarze 3 380 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jemielnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w km 25+400 - 28+300 o rozmiarze 2 900 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Łęcka Woda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w km 9+780 - 10+100 o rozmiarze 320 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mechnicki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w km 0+000 - 0+550 i 1+700 - 3+580 o rozmiarze 2 430 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kanał Sucha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w km 1+830 - 3+230 o rozmiarze 1 400 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sucha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w km 9+700 - 12+370 o rozmiarze 2 670 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukowicki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w km 1+500 - 4+500 o rozmiarze 2 500 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Trzciniec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne w km 0+350 - 4+850 o rozmiarze 4 500 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.