Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Otwock: Dostawa drobnego sprzętu medycznego będącego wyposażeniem Bloku Operacyjnego Ortopedii I oraz Bloku Operacyjnego Ortopedii II w budynku D Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
Numer ogłoszenia: 301740 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego będącego wyposażeniem Bloku Operacyjnego Ortopedii I oraz Bloku Operacyjnego Ortopedii II w budynku D Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego będącego wyposażeniem Bloku Operacyjnego Ortopedii I oraz Bloku Operacyjnego Ortopedii II w budynku D Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku Zamówienie obejmuje 13 pakietów Pakiet nr 1 - Wózki ze stali Pakiet nr 2 - Taborety Pakiet nr 3 - Wózek do transportu chorych Pakiet nr 4 - Ssak próżniowy Pakiet nr 5 - Wózki na odpady i brudną bielizną Pakiet nr 6 - Dozownik do tlenu Pakiet nr 7 - Zestaw do wentylacji, maski stetoskop Pakiet nr 8 - Stojak do kroplówek Pakiet nr 9 - Laryngoskopy Pakiet nr 10 - Podgrzewacze płynów infuzyjnych Pakiet nr 11 - Stymulator nerwów obwodowych Pakiet nr 12 - Regały uniwersalne ażurowe Pakiety nr 13 - Aparat do nastawiania złamań Pakiety nr 14 - Zasilacz do opasek Pakiety nr 15 - Pompy infuzyjne jednostrzykawkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr1 do SIWZ tj. Formularz ofertowy oraz Załączniki nr 5 do SIWZ tj. Specyfikacja techniczna. Ogólny zakres zadań związanych z dostawą drobnego sprzętu będącego wyposażeniem Bloku Operacyjnego Ortopedii I, Ortopedii II w budynku D szpitala. 1. Dostawa na miejsce 2. Uruchomienie 3. Szkolenie personelu lekarskiego kliniki 4. Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej. Zamawiający wymaga, aby sprzęt opisany w formularzu ofertowym w następujących pakietach: 3,4,6,7,8,9,10,11,13,14,15 był wyrobem medycznym i odpowiadał określonym normom zgodnie z ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) Zamawiający takiego wymogu nie stawia dla sprzętu opisanego w formularzu ofertowym w następujących pakietach 1,2,5,12 Gwarancja na zaoferowany sprzęt minimum 24 miesiące Sprzęt fabrycznie nowy -rok produkcji minimum 2011 Dostępność części zamiennych minimum 10 lat..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.19.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Deklaracja zgodności - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela.( dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) * 2. Certyfikat zgodności - dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności.( dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B)* 3. Opis techniczny sprzętu potwierdzający wartości wymaganych i zaoferowanych parametrów*(dotyczy wszystkich pakietów) 4. Fotografie, rysunki oferowanego sprzętu *(dotyczy wszystkich pakietów)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Pełnomocnika Zamawiającego
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
im. prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05-400 Otwock
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2011 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Pełnomocnika Zamawiającego Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ul. Marymoncka 99/103 01-813 Warszawa Zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w imieniu i na rzecz Zamawiającego działa: Pełnomocnik Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Zadanie finansowane jest ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na podstawie decyzji nr 5985 IB 190 2010 z dnia 02.02.2010 na Modernizację bloku operacyjnego ortopedii I oraz bloku operacyjnego ortopedii II zgodnie z wymogami UE w samodzielnym Szpitalu klinicznym CMKP w Otwocku.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Wózki ze stali.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek z szufladami szt 4 Wózek gospodarczy szt 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Taborety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taboret obrotowy szt. 6 Taboret z oparciem szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 Wózek do transportu chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przewozu chorych szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 Ssak próżniowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak próżniowy z podstawą jezdną szt. 6 Ssak próżniowy elektryczny szt. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 Wózki na odpady, brudną bieliznę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek pojedynczy na odpady szt. 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 Dozownik do tlenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik do tlenu szt.3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 Zestaw do wentylacji, maski, stetoskop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stetoskop szt. 4 Worek samorozprężalny dla dorosłych szt.4 Worek samorozprężalny dla dzieci szt.4 Komplet masek silikonowych z otwartym mankietem szt. 4 Komplet masek silikonowych szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 Stojak do kroplówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stojak do kroplówek szt. 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 Laryngoskopy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngoskop światłowodowy dla dorosłych typ Macintosh szt. 4 Laryngoskop światłowodowy dla dzieci typ Macintosh szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 Podgrzewacze płynów infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podgrzewacz płynów infuzyjnych szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 Stymulator nerwów obwodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator nerwów obwodowych szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 Regały uniwersale ażurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regał 1220x610x1820 szt. 22 Regał 915x355x1820 szt. 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 Aparat do nastawiania złamań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do nastawiania i zaopatrywania złamań kości przedramienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 Zasilacz do opasek Esmarcha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacz do opasek Esmarcha na sprężone powietrze wraz z opaskami szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 Pompy infuzyjne jednostrzykawkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa pieczywa do SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy efektywności, w MCLChPiG w Otwocku - uzupełnienie dokumentacji projektowo-kosztorysowej .
- Przyrządy do endoskopii i endochirurgii
- Dostawa mleka i przetworów oraz zamienników do SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z dygestoriami do NCBJ OR POLATOM - 2 części
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos" (część 1)
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego (II)
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa elementów systemu do cholangioskopii wraz z dzierżawą systemu do cholangioskopii dla UCK
- Meble na potrzeby Zakładu Krwiolecznictwa
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.