eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup sprzętu komputerowego w postaci 15 komputerów, 15 monitorów LCD, 9 drukarek, 4 laptopów, 15 zasilaczy UPS, 2 kserokopiarek oraz oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Warszawa: Zakup sprzętu komputerowego w postaci 15 komputerów, 15 monitorów LCD, 9 drukarek, 4 laptopów, 15 zasilaczy UPS, 2 kserokopiarek oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 301745 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy , Plac Czerwca 1976 r. Nr 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4784111, faks 022 4784101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego w postaci 15 komputerów, 15 monitorów LCD, 9 drukarek, 4 laptopów, 15 zasilaczy UPS, 2 kserokopiarek oraz oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego: 1. 15 szt. komputerów o parametrach technicznych np. HP Compaq DC5800 (specyfikacja techniczna poniżej), lub równoważnej wydajności wg wyników testu przeprowadzonego przez Wykonawcę. 2. 15 szt. monitorów LCD np. 22 cale HP Pavilion w 2207h (bez martwych pikseli) lub równoważnych 3. 7 szt. drukarek np. HP LaserJet P2015dn lub równoważnych 4. 2 szt. drukarki kolorowej np. HP Color LaserJet CP2025dn lub równoważnych 5. 4 szt. laptopów np. HP Pavilion 3038 dv5-1199ew lub równoważnej wydajności wg wyników testu przeprowadzonego przez Wykonawcę. 6. 15 szt. zasilaczy UPS np. UPS Active Power Easy 400 lub równoważnych 7. 2 szt. kserokopiarek np. Minolta DocuJet 4016/4021 lub o parametrach równoważnych 8. Oprogramowanie MS Office Small Business 2007 PL - 19 sztuk Eset NOD32 Antivirus - 19 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.30 - 30.21.31.30 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A. posiadają uprawnienia do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania w trybie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych. B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w Części I pkt 1A Wykonawca dołączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: a) złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - (zał. nr 2 ) a w przypadku wskazania podwykonawcy przedłożą pisemne zobowiązanie podmiotu o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia b) złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. c) oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje wykwalifikowanym personelem zdolnym do zainstalowania i aktywowania programów Windows i MS Office Wykonawca przedstawi wykaz pracowników przeznaczonych do wykonania przedmiotu zamówienia - zał nr 5. d) oświadczenie Wykonawcy o przyjęciu warunków gwarancji i reklamacji e) deklaracje zgodności CE wymagane do sprzętu wyszczególnionego w druku Oferta. f) parafowany i podpisany wzór umowy - zał. Nr 3 g) druk Oferta- zał Nr 1 c) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał nr 2) W przypadku osób ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w oświadczenie odrębnie. d) oświadczenie Wykonawcy stwierdzajace, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat wobec Urzędu Skarbowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. e) oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione oświadczenie każdy Wykonawca składa odrębnie. f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy oraz w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w Części I pkt 1B tj. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w realizacji przedmiotu zamówienia oraz dysponowania odpowiednim personelem Wykonawca przedstawi: B) wykaz zamówień o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia postępowania (2006, 2007, 2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 Wykonawca musi spełniać nakazany SIWZ warunek. Wykonawca zobowiązany jest także przedstawić i załączyć do oferty rekomendacje z wykonania dostaw w roku bieżącym oraz wpisać nazwę Zleceniodawcy, termin oraz wartość dostawy (załącznik Nr 3).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Czerwca1976r Nr 1 02-495 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Plac Czerwca1976r Nr 1 02-495 Warszawa sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.