To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-14
Częstochowa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz odbiór materiałów zużytych
Numer ogłoszenia: 301760 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220122 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski, ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz odbiór materiałów zużytych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, plotera, kserokopiarki i faksów, określonych w załączniku Nr 3 (Pdf). Dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Materiały eksploatacyjne muszą być produktami zalecanymi przez producenta danego urządzenia i niepowodującymi utraty gwarancji producenta urządzenia. Nie dopuszcza się dostaw materiałów regenerowanych i przeterminowanych. Zaoferowane produkty muszą charakteryzować się wysoką jakością tj. wytwarzane przez producenta urządzenia lub przez niego zalecane do stosowania w eksploatacji. Oferty proponujące tzw. zamienniki muszą posiadać oświadczenie producenta sprzętu o zgodności oferowanego produktu, i że korzystanie z niego nie spowoduje utraty gwarancji producenta urządzenia. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące wymagania: - być kompatybilne ze wskazanym urządzeniem, zapewniać jego prawidłową eksploatację, - nie powodować utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, - być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie prefabrykowane, nie poddawane procesowi ponownego napełnienia, wolne od wad technicznych, kompletne, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, nieregenerowane; Za produkt fabrycznie nowy i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy uzupełnionego. - zapewniać wydajność oraz wysoką jakość wydruku, nie gorsze niż materiały oryginalne producentów urządzeń - posiadać oznaczenie produktu, termin ważności, kartę charakterystyki, - być dostarczane do zamawiającego w fabrycznie zamkniętym opakowaniu zabezpieczonym odpowiednią banderolą lub hologramem stwierdzającym autentyczność produktu. W Starostwie Powiatowym są drukowane dokumenty, za które petenci ponoszą opłaty, więc dostarczane materiały eksploatacyjne muszą zapewniać wysoką jakość druku. W związku z tym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia jakości dostarczonych materiałów poprzez wykonanie próbnego wydruku. W razie stwierdzenia, że wydruk jest złej jakości (blady, niepełny, zabrudzony, mało czytelny), zamawiający złoży stosowną reklamację dostawcy, który udzieli odpowiedzi w ciągu 24 godzin. Po upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną i dostawca zobowiązany będzie dostarczyć następnego dnia nowy produkt o lepszej jakości. Dostawca będzie także odbierał od zamawiającego zużyte materiały i poniesie koszty związanych z tym czynności. Oferowane produkty muszą być objęte minimum 12 miesięczną gwarancją. W zakresie gwarancji dostawca każdorazowo będzie wymieniał nieprawidłowo działający produkt, w terminie 24 godzin od zgłoszenia tego faktu przez zamawiającego. Gwarancja będzie obejmować także naprawy i konserwację urządzeń, jeśli ich wykonanie konieczne będzie z powodu złej jakości materiału eksploatacyjnego. Koszty związane z wszelkimi naprawami i konserwacją urządzeń poniesie dostawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ostatecznej liczby zamawianych produktów podanych w załączniku nr 3 (Pdf) do SIWZ. Z tego tytułu dostawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie. Dostawy realizowane będą zgodnie z zamówieniem złożonym przez zamawiającego, w którym zostanie określona ilość i asortyment materiałów. Termin realizacji dostawy - 3 dni od daty złożenia zamówienia. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. Oferowana cena powinna zawierać koszty transportu do siedziby zamawiającego. Warunki płatności - przelew 30 dni od daty dostawy po przedłożeniu faktury na konto Dostawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IT TRADE Sp. z o.o., ul. Złota 61/100, 00-819 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147648,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174744,98
Oferta z najniższą ceną: 64687,32 / Oferta z najwyższą ceną: 215379,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Wykonanie remontów w placówkach oświatowych w Częstochowie - 2 części
- Przebudowa chodnika i budowa brakującej ścieżki rowerowej przy ulicy gen. Leopolda Okulickiego między ul. Łódzką a ul. Jerzego Szajnowicza - Iwanowa strona północna
- Przebudowa chodnika przy ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Dekabrystów do ul. Polskiego Czerwonego Krzyża.
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Remont sali teatralnej w budynku IV Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza przy Alei Najświętszej Maryi Panny 56 w Częstochowie
- Sukcesywne dostawy konserw i kiszonek (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 22/2025 Sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Dostawa tonerów i bębnów do drukarek
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.