Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-30
Wyszków: Budowa dróg w dzielnicy przemysłowej - budowa drogi dojazdowej do niezagospodarowanych terenów inwestycyjnych łączącej obwodnicę śródmiejską Wyszkowa z ul. Graficzną - etap I
Numer ogłoszenia: 301796 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg w dzielnicy przemysłowej - budowa drogi dojazdowej do niezagospodarowanych terenów inwestycyjnych łączącej obwodnicę śródmiejską Wyszkowa z ul. Graficzną - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Roboty przygotowawcze i ziemne: 1)Obsługa geodezyjna. 2)Roboty rozbiórkowe w obrębie istniejących skrzyżowań- nawierzchni bitumicznej, podbudowy, krawężników betonowych, obrzeży, nawierzchni z kostki betonowej i tłucznia. 3)Usunięcie warstwy humusu o gr. 30cm i wywóz z terenu budowy. 4)Wykonanie wykopów i wywóz nadmiaru ziemi. 5)Wykonanie nasypów z zakupionego materiału. 6)Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. II.Konstrukcja nawierzchni: 1)Konstrukcja nawierzchni jezdni: a)istniejące podłoże gruntowe, b)doziarnienie istniejącego podłoża warstwą kruszywa naturalnego oraz zastabilizowane cementem RM=2,5MPa gr. 15cm, c)podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 20cm, d)podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC-22W, 50/70 gr. 7cm, e)warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC -16W,50/70 gr. 6cm, f)warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S,50/70 gr. 5cm. 2)Konstrukcja nawierzchni na zjazdach: a)istniejące podłoże gruntowe, b)podbudowa z mieszanki z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 25cm, c)podsypka cementowo-piaskowa 1/4 gr. 5cm, d)warstwa ścieralna z kostki betonowej, grafitowej gr.8cm. 3)Konstrukcja nawierzchni na ścieżce rowerowej i chodnikach: a)istniejące podłoże gruntowe, b) podbudowa z mieszanki z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 15cm, c)podsypka cementowo-piaskowa 1/4 gr. 5cm, d)warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej na ciągu pieszo-rowerowym gr.8cm, (czerwonej na ścieżce rowerowej i szara na ciągu pieszym). 4)Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30cm i 15x30cm na ławach betonowych z oporem 5)Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na ławie betonowej z oporem. 6)Roboty wykończeniowe i oznakowanie: a)plantowanie terenu, b)humusowanie terenu z obsianiem przy gr. humusu 10cm, c)pionowe znaki drogowe, d)oznakowanie poziome farbą chemoutwardzalną, e)regulacja pionowa studzienek, skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych. III.Przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych. IV.Likwidacja kolizji istniejącej sieci elektroenergetycznej - przebudowa linii napowietrznej SN 15kV. V.Odwodnienie terenu - kanalizacja deszczowa: 1) Roboty ziemne. 2)Kanały z rur PVC lite klasy fi 160mm, 200 mm, 315mm, 400mm, 500mm, 630mm. 3) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 mm. 4)Studzienki ściekowe uliczne fi 600 mm z osadnikiem, wiaderkiem wpustem deszczowym D 400. 5)Próby szczelności rurociągów. VI.Przebudowa komory ciepłowniczej kolidującej z budową drogi. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót i dokumentacja projektowa. Uwaga: Projekt obejmuje szerszy zakres.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i stanowiącego zakres określony w dokumentacji projektowej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 50000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania tego zamówienia, tj. że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat roboty budowlane, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie. Wykonawca wykaże : - 1 zadanie polegające na wykonaniu min. 500 m kanalizacji deszczowej, oraz - 1 zadanie polegające na wykonaniu min. 4000m2 nawierzchni asfaltowej Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie wykazanych robót wraz z załączeniem dokumentów czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonywania zadania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. 1) koparko-ładowarka - 1szt., 2) samochód samowyładowczy - 1szt., 3) samochód dostawczy - 1szt., 4) rozściełacz do mas bitumicznych Ocena tego warunku na podstawie wykazu narzędzi i urządzeń wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonywania zadania personelem kierowniczym, który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności: - drogowej; - instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, wodociągowych, kanalizacyjnych Ocena tego warunku na podstawie wykazu osób, a także wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2.3. Inne dokumenty: 1.Formularz oferty 2.Kosztorys ofertowy uproszczony. 3.Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Zmiany w zakresie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT, 2)Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: a)jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego (robót dodatkowych) lub zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b)wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, itp. warunków pogodowych, uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. c)w sytuacji, jeżeli z powodu warunków atmosferycznych wykonanie robót mogłoby grozić powstaniem szkody, d)potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania wykonywania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np. przedłużającej się procedury przetargowej, 4) Zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia (ceny), a w przypadku zwiększenia wynagrodzenia, pod warunkiem zmiany w planie finansowym Zamawiającego, jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zaniechanych lub zaniechanie części robót. 5)Konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wyszkowie
Aleja Róż 2
07-200 Wyszków
pok. 116A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie Aleja Róż 2 07-200 Wyszków Kancelaria Urzędu pok. 145.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego
- Modernizacja krytej pływalni ' Błękitna' w Wyszkowie - modernizacja stacji uzdatniania wody na nieckach basenowych' w formie ' zaprojektuj i wybuduj'
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jarosław - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jarosławiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Raszyńskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.