Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-10
Kamienna Góra: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kamienna Góra w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Kamienna Góra
Numer ogłoszenia: 301838 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamienna Góra , al. Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. +48756106292, faks 75 744 28 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kamiennagora.kei.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kamienna Góra w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Kamienna Góra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kamienna Góra tj. : Szkoła Podstawowa w Krzeszowie ul. Betlejemska 1 58-400 Kamienna Góra, Szkoła Podstawowa w Pisarzowicach Pisarzowice 149 58-400 Kamienna Góra, Szkoła Podstawowa im. Zesłańców Sybiru w Szarocinie Szarocin 63 58-400 Kamienna Góra, Szkoła Podstawowa w Ptaszkowie Ptaszków 49 58-400 Kamienna Góra, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (poszczególnych części wyposażenia), zał. Nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 44.41.10.00-4, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 32.32.00.00-2, 39.71.00.00-2, 39.70.00.00-9, 39.22.00.00-0, 35.11.00.00-8, 39.10.00.00-3, 39.16.10.00-8, 39.53.10.00-3, 39.51.54.00-9, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 30.19.70.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku gdy : 1. Zaistnieją okoliczności leżące po stronie zamawiającego w szczególności spowodowane sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 2. Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamienna Góra
Aleja Wojska Polskiego 10
58-400 Kamienna Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kamienna Góra Aleja Wojska Polskiego 10 58-400 Kamienna Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 24.10.2014.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Kamienna Góra (beneficjent: Gmina Kamienna Góra) współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ TOALET.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów sanitarnych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części I, zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT ICT, RTV I AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa SPRZĘTU ICT, RTV I AGD, w tym : Różny sprzęt komputerowy, Komputery przenośne, Sprzęt telewizyjny i audiowizualny, Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części II, zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-2, 39.71.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYPOSAŻENIE KUCHNI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYPOSAŻENIA KUCHNI, w tym : Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, Sprzęt gospodarstwa domowego, Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz cateringowe, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części III, zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.70.00.00-9, 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: AKCESORIA DO ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA AKCESORIÓW DO ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA, w tym sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części IV, zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MEBLE I INNE WYPOSAŻENIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MEBLI I INNEGO WYPOSAŻENIA, w tym Meble, Meble przedszkolne, Dywany, Rolety, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części V, zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.16.10.00-8, 39.53.10.00-3, 39.51.54.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZABAWKI I POMOCE DYDAKTYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ZABAWEK I POMOCY DYDAKTYCZNYCH, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części 6, zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MATERIAŁY PLASTYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW PLASTYCZNYCH, w tym drobnego sprzętu biurowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Dostawa materiałów budowlanych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Remont drogi gminnej nr 114867D w Janiszowie
- Przebudowa drogi wewnętrznej w Krzeszowie (ul. Brokoffa)
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, komputerów przenośnych, drukarek laserowych i skanerów na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Dostawa mebli w ramach w ramach realizacji projektu "Pewny start w zawodową przyszłość"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.
- 214/IH/TP/2/2025_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Usługa nagłośnienia, oświetlenia i obsługa elementów multimedialnych wraz z realizacją wizji okolic startu, mety oraz wybranych punktów na trasie w trakcie 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Dostawę wyposażenia meblowego dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
więcej: Drobny sprzęt biurowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.