Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-23
Krasnystaw: Dostawa środków do dezynfekcji, profesjonalnych środków czystości oraz worków foliowych do SPZOZ w Krasnymstawie.
Numer ogłoszenia: 30183 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie , ul. M. Sobieskiego 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 54 31 522, faks 82 576 49 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do dezynfekcji, profesjonalnych środków czystości oraz worków foliowych do SPZOZ w Krasnymstawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do dezynfekcji, profesjonalnych środków czystości oraz worków foliowych do SPZOZ w Krasnymstawie, podzielona na 4 pakiety: PAKIET 1 - środki do dezynfekcji PAKIET 2 - profesjonalne środki czystości PAKIET 3 - środki czystości PAKIET 4 - worki foliowe 6.00-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 19520000-7 - produkty z tworzyw sztucznych, 39.83.00.00-9 -.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 19.52.00.00-7, 39.83.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku gdy oferowane są produkty lecznicze - warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub pozwolenia na obrót hurtowy wyrobem leczniczym - dotyczy Pakietu Nr 1 W przypadku gdy oferowane są wyroby inne niż produkty lecznicze Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Zał. Nr 4)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć: Pakiet Nr 1: a) preparaty rejestrowane jako produkty lecznicze (dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, ran) - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (Dz.U.2008.45.271 ze zm.) z zaznaczeniem której pozycji dotyczą. b) preparaty rejestrowane jako wyroby medyczne (dezynfekcja narzędzi, powierzchni) - dokumenty dopuszczające do stosowania w służbie zdrowia na terenie RP zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2010.107. 679 ze zm.) z zaznaczeniem której pozycji dotyczą. c) preparaty rejestrowane jako produkty biobójcze (dezynfekcja powierzchni, rąk)- pozwolenie na wprowadzenie do obrotu bądź wpis do rejestru produktów biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2007.39.252 ze zm.) z zaznaczeniem której pozycji dotyczą. d) preparaty rejestrowane jako kosmetyki (krem/emulsja) - potwierdzenie przekazanych danych do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach wprowadzanych do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz.U.2013.475) z zaznaczeniem której pozycji dotyczą. e) dokumenty potwierdzające możliwość zastosowania preparatów dezynfekcyjnych do przedmiotów i powierzchni kontaktujących się z żywnością z zaznaczeniem której pozycji dotyczą. f) karty charakterystyki zgodne z Rozporządzeniem WE nr 1907/2006 REACH z dnia 18 grudnia 2006 r. dla preparatów dezynfekcyjnych sklasyfikowanych jako produkt niebezpieczny z zaznaczeniem której pozycji dotyczą. g) aktualne materiały informacyjne, katalogi, foldery zwierające dokładną charakterystykę (opis) przedmiotu zamówienia, na których należy wyraźnie zaznaczyć, której pozycji kosztorysu cenowego dotyczy dokument, a jeżeli dokument posiada załączniki to również w załącznikach. Pakiet Nr 2 a) preparaty rejestrowane jako produkty biobójcze - pozwolenie na wprowadzenie do obrotu bądź wpis do rejestru produktów biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2007.39.252 ze zm.) z zaznaczeniem której pozycji dotyczą. b) aktualne materiały informacyjne, katalogi, foldery zwierające dokładną charakterystykę (opis) przedmiotu zamówienia, na których należy wyraźnie zaznaczyć, której pozycji kosztorysu cenowego dotyczy dokument, a jeżeli dokument posiada załączniki to również w załącznikach. Pakiet Nr 3 i 4 a) aktualne materiały informacyjne, katalogi, foldery zwierające dokładną charakterystykę (opis) przedmiotu zamówienia, na których należy wyraźnie zaznaczyć, której pozycji kosztorysu cenowego dotyczy dokument, a jeżeli dokument posiada załączniki to również w załącznikach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin płatności - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie: a) zmiana ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmianie nastąpi wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkrasnystaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 4, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do dezynfekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet zawiera 32 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profesjonalne środki czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet zawiera 26 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin platności - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet zawiera 7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatnosci - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Worki foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet zawiera 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, pieluchomajtek, worków i profesjonalnych preparatów myjących
- zakup i sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i czystościwoych
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Sprzedaż i dostawa środków czystości oraz artykułów kuchennych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim (4 pakiety).
- "Sukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych na potrzeby laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bielsku-Białej"
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.