eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielcedostawa mebli wystawowych dla Muzeum Historii Kielc



Ogłoszenie z dnia 2007-05-28

POZYCJA 30184

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kielce: dostawa mebli wystawowych dla Muzeum Historii Kielc Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Historii Kielc, do kontaktów: Anna Półtorak, ul. Św. Leonarda 4, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3405520, fax 041 3405525, e-mail: poczta@muzeumhistoriikielc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www:muzeumhistoriikielc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: samorządowa instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli wystawowych dla Muzeum Historii Kielc. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Muzeum Historii Kielc, ul. Św. Leonarda 4, 25-303 Kielce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wystawowych wraz z transportem i montażem do budynku Muzeum Historii Kielc. Dostawa obejmuje następujące meble: 1. gablota ekspozycyjna stołowa jednostronna o wymiarach 1200mm x 600mm z nakrywą szklaną o wysokości 180 mm - 40 szt. 2. gablota ekspozycyjna stołowa jednostronna o wymiarach 1200mm x 600mm z nakrywą szklaną o wysokości 300 mm - 15 szt. 3.gablota ekspozycyjna stołowa jednostronna o wymiarach 1200mm x 600mm z nakrywą szklaną o wysokości 600 mm - 15 szt. 4. gablota ekspozycyjna o wymiarach 600mm x 600mm z nakrywą szklaną o wysokości 180 mm - 10 szt. 5. gablota ekspozycyjna o wymiarach 600mm x 600mm z nakrywą szklaną o wysokości 300 mm - 3 szt. 6. gablota ekspozycyjna o wymiarach 600mm x 600mm z nakrywą szklaną o wysokości 600 mm - 6 szt. 7. gablota archeologiczna o wymiarach 600mm x 600mm z nakrywą szklaną o wysokości 600 mm - 1 szt. 8. gablota stojąca o wymiarach 2000mm x 1200mm x 600mm - 8 szt. 9. plansza jednostronna o wymiarach 2850mm x 1200mm - 37 szt. 10. plansza jednostronna o wymiarach 2750mm x 1200mm - 13 szt. 11. plansza jednostronna o wymiarach 2850mm x 600mm - 6 szt. 12. plansza dwustronna o wymiarach 2850mm x 1200mm - 20 szt. 13. plansza z wnęką ekspozycyjną o wymiarach 2850mm x 1200mm - 55 szt. 14. plansza z wnęką ekspozycyjną o wymiarach 2750mm x 600mm - 2 szt. 15. plansza z wnęką ekspozycjną chroniona szybą o wymiarach 2850mm x 1200mm - 50 szt. 16. noga z rolką do plansz o wymiarze 2750mm x 1200mm - 15 szt. 17. gablota wnękowa - 1 szt. 18. pulpit archeologiczny - 1 szt. 19. pulpit na mapy - 4 szt. 20. podest - element konstrukcyjny - 250mb 21. podest - listwa maskująca - 40mb 22. cokoły drewniane o wymiarach 400mm x 400mm x 1200mm - 5 szt. 23. cokoły drewniane o wymiarach 400mm x 400mm x 600mm - 5 szt. 24. gabloty reklamowe - zewnętrzne - 2 szt. 25. linkowe zawiesia do plansz (sufit-podłoga) - 120 kompletów 26. tablica informacyjna - 1 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumentacja Techniczno-Ruchowa (DTR) dotycząca wszystkich układów elektrycznych zastosowanych w gablotach. DTR musi być zatwierdzona lub wykonana przez inż. elektryka posiadającego odpowiednie do tego zakresu działań kwalifikacje. Dokumentacja Techniczno-Ruchowa (DTR) części elektrycznej gablot powinna zawierać: schematy elektryczne zbudowanych obwodów elektrycznych, opis zastosowanych podzespołów, warunków przyłączenia gablot do sieci zasilającej, w tym warunków rozruchowych oświetlenia (prąd rozruchowy), a także warunki eksploatacji i przeglądów eksploatacji instalacji elektrycznej w czasie eksploatacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.13.00 - Meble wystawowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.30.00 - Zestawy wystawowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 75

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Muzeum Historii Kielc: Bank BPH Spółka Akcyjna Oddział w Kielcach nr 92 1060 0076 0000 3200 0116 6250, z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę mebli wystawowych. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zostać złożone w sekretariacie Muzeum Historii Kielc w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem WADIUM i być ważne przez cały okres związania ofertą. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania Zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w punkcie V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, zaś oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Wykaz wykonanych dostaw o wielkości i charakterze odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, za ostanie trzy lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - według wzoru z Załącznika nr 4 Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał pięć prac podobnych do przedmiotu zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna realizację przez Wykonawcę dostawy mebli wystawowych do obiektów muzealnych o wartości minimum 100 000 tysięcy złotych netto każda, potwierdzoną odpowiednimi referencjami. 3. Dokumentację Techniczno-Ruchową (DTR) dotyczącą wszystkich układów elektrycznych zastosowanych w gablotach. DTR musi być zatwierdzona lub wykonana przez inż. elektryka posiadającego odpowiednie do tego zakresu działań kwalifikacje. Dokumentacja Techniczno-Ruchowa (DTR) części elektrycznej gablot powinna zawierać: schematy elektryczne zbudowanych obwodów elektrycznych, opis zastosowanych podzespołów, warunków przyłączenia gablot do sieci zasilającej, w tym warunków rozruchowych oświetlenia (prąd rozruchowy), a także warunki eksploatacji i przeglądów eksploatacji instalacji elektrycznej w czasie eksploatacji. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Próbkę sposobu klejenia szkła. 10. Kopię wniesienia wadium. 11. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest samodzielnie złożyć oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt 4-8 SIWZ. Wykaz wykonanych dostaw wraz z referencjami i dokumentację techniczno -ruchową (rozdz. V pkt 2-3 SIWZ), próbkę sposobu klejenia szkła (rozdz. V pkt 9 SIWZ) i kopię wniesienia wadium ( rozdz. V pkt 10) można przedstawić wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 12. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania w ofercie tej części zamówienia, a także podania nazw (firm) i adresu proponowanych podwykonawców. Konieczność zatrudnienia podwykonawców wynikła w trakcie realizacji zadania wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności, Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena mebli 70 2. jakość wykonania szklanej części gabloty 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:muzeumhistoriikielc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 09:05, Muzeum Historii Kielc ul. Św. Leonarda 4 25-303 Kielce pok. 223.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.