Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Markowa: Zakup lekkiego, używanego samochodu pożarniczego dla Gminy
Markowa z przeznaczeniem dla OSP Tarnawka
Numer ogłoszenia: 301856 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 37-120 Markowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2265352, faks 017 2265756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup lekkiego, używanego samochodu pożarniczego dla Gminy Markowa z przeznaczeniem dla OSP Tarnawka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup lekkiego, używanego samochodu pożarniczego dla Gminy Markowa z przeznaczeniem dla OSP Tarnawka. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania dla samochodu pożarniczego lekkiego o masie rzeczywistej w granicach 3500-7500 kg, na podwoziu 4x4 zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, tj: 1. rok produkcji podwozia do zabudowy nie starszy niż 1998 r. - podwozie powinno posiadać świadectwo homologacji typu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. nr 58 z 2003 r., poz. 515 z późn. zm.) 2. samochód powinien posiadać nadwozie typu furgon lub oddzielne nadwozie sprzętowe zabudowane na ramie podwozia - rok przystosowania nadwozia (karosacja) nie starszy niż 2005 r. 3. konstrukcja samochodu i materiały zabezpieczone przed działaniem korozji, przy czym zabudowa sprzętowa i zbiornik na wodę powinny być w całości wykonane z mat. nierdzewnych, 4. samochód musi posiadać zabudowę sprzętową wyposażoną w schowki, zamykane żaluzjami; 5. stan techniczny co najmniej dobry, bezwypadkowy, 6. samochód musi posiadać powłokę lakierniczą w kolorze czerwieni sygnałowej spełniająca wymagania przepisów na terenie kraju dla samochodu specjalnego typu STRAŻ, 7. okres gwarancji co najmniej 3 miesiące od daty dostawy; 8. udzielona zostanie rękojmia na okres minimum 12 miesięcy; 9. samochód musi posiadać silnik wysokoprężny (diesel); 10. samochód musi posiadać silnik o mocy min. 72 kW; 11. samochód musi posiadać zbiornik na wodę o pojemności min. 1000 litrów; 12. samochód musi posiadać napęd terenowy 4x4; 13. samochód musi posiadać niezależną blokadę tylnego i przedniego mostu z reduktorem; 14. samochód musi posiadać kierownicę montowaną fabrycznie po lewej stronie; 15. skrzynia biegów manualna lub automatyczna; 16. samochód musi być wyposażony w min. jedną linię szybkiego natarcia ze zwijadłem węża o długości co najmniej 40 m, 17. samochód musi być wyposażony w motopompę o wydajności min. 600 l/min; 18. samochód musi być wyposażony w uchwyty do mocowania drabiny nasadkowej oraz innego sprzętu techniczno-pożarniczego (bosaków, tłumic, itp.), 19. samochód musi posiadać zespoloną kabinę załogi co najmniej 6 osobową (1+5); 20. samochód musi być przystosowany (zarejestrowany) do przewozu min. 6 osób; 21. samochód musi być wyposażony w agregat prądotwórczy trójfazowy o min. parametrach 2,2 kVA, stopień ochrony IP-54; 22. samochód musi być wyposażony w narzędzia hydrauliczne kompletne (pompa ręczna); 23. samochód musi być wyposażony w 2 aparaty oddechowe kompletne jedno butlowe; 24. samochód musi być wyposażony w drabinę aluminiowa 5 metrowa przystawną; 25. samochód musi być wyposażony w nosze składane; 26. samochód powinien być wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze świetlne i dźwiękowe oraz posiadać światła zewnętrzne zgodne z wymogami dla pojazdu uprzywilejowanego; 27. samochód musi posiadać opony terenowe o zużyciu do 30%; 28. samochód musi posiadać maszt oświetleniowy z reflektorami o łącznej mocy min. 500 W; 29. samochód musi posiadać dodatkowe oświetlenie przeciwmgielne (lampy awaryjne) w zabudowie osłonowej chroniącej przed uszkodzeniem w ilości 2 szt.; 30. samochód musi posiadać wciągarkę samochodową elektryczną zamontowaną z przodu pojazdu; 31. aktualnie zarejestrowany na terenie Polski lub w przypadku samochodu sprowadzonego z zagranicy; samochód musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju oraz aktualne badanie techniczne pojazdu na terenie kraju; 32. samochód musi posiadać ważny przegląd techniczny; 33. do oferty należy dołączyć dokumentację fotograficzną samochodu: z przodu samochodu, z tyłu samochodu, z lewej strony samochodu, z prawej strony samochodu, przedział lokalizację autopompy, kabinę załogi, 34. wykonawca zobowiązany jest udostępnić samochód w swojej siedzibie, ewentualnie w miejscu garażowania w celu dokonania oględzin i prób technicznych., W przypadku stwierdzenia usterek, braków lub wad Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zakupu samochodu. 35. samochód musi być dostarczony na koszt Wykonawcy do siedziby odbiorcy pojazdu tj. Ochotniczej Straży Pożarnej w Tarnawce, gmina Markowa, powiat Łańcucki, woj. podkarpackie; Przed podpisaniem umowy samochód winien być udostępniony do oględzin wraz z dokonaniem próby sprawności pojazdu i urządzeń ( w przypadku negatywnego wyniku oględzin Zamawiający nie dokona zakupu). Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przez podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podst. załączonych do oferty dokumentów wymienionych w rozdz. 9 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków oraz potwierdzenia nie podleganiu wykluczeniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podst. załączonych do oferty dokumentów wymienionych w rozdz. 9 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków oraz potwierdzenia nie podleganiu wykluczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku wystąpienia wcześniej nieprzewidzianej okoliczności, która będzie miała wpływ na należyte wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności: a) zmianę materiałów w trakcie realizacji dostaw na inne o tych samych lub lepszych parametrach niż zaoferowane w ofercie pod warunkiem uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego; b) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT - wg wskaźników wynikających z wprowadzonych przepisów prawa; c) zmianę podwykonawców - jeśli w ofercie będą tacy przewidziani - jeśli współpraca z dotychczasowymi byłaby niemożliwa z jakiegokolwiek powodu, jeśli Wykonawca korzystał z wiedzy i doświadczenia, o których mowa w art. 22 ust 1 Pzp innych podmiotów przy składaniu oferty - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp - zobowiązany jest w przypadku zmiany podwykonawców przedstawić dokumenty, potwierdzające że nowy podwykonawca posiada co najmniej takie samo doświadczenie i wiedzę jak ten wskazany w ofercie na podstawie której oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego na własny koszt także dokumenty, wymienione w ust. 10 SIWZ - odnoszące się do nowego podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.markowa.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Markowej II piętro, pok. nr 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Markowej, sekretariat I piętro, pok. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Odrzechowej z terenu gminy Zarszyn realizującej zadania w zakresie zapobiegania i zwalczania zagrożeń"
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego przez jednostkę OSP Krokocice
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
- "Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Siciny"
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Mielcu
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.