Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Bydgoszcz: Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych stałych z posesji Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego mieszczących się w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 3, ul. Jagiellońskiej 3 i ul. Grabowej 2A, polegających na wywozie pojemników lub odpadów z pojemników do miejskich kompleksów utylizacji
Numer ogłoszenia: 3018 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 34 97 290, faks 52 34 97 292.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych stałych z posesji Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego mieszczących się w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 3, ul. Jagiellońskiej 3 i ul. Grabowej 2A, polegających na wywozie pojemników lub odpadów z pojemników do miejskich kompleksów utylizacji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie w terminie od dnia 01.01.2013r. do dnia 30.06.2013r. usług wywozu odpadów komunalnych stałych z posesji Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego mieszczących się w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 3, ul. Jagiellońskiej 3 i ul. Grabowej 2A, polegający na wywozie pojemników lub odpadów z pojemników do miejskich kompleksów utylizacji, w tym: 1) wywóz odpadów komunalnych z 10 sztuk pojemników o pojemności 1100 l z posesji mieszczącej się w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 3. Częstotliwość usługi - 2 razy w tygodniu, 2) wywóz odpadów komunalnych z pojemnika K-5 (1 sztuka) z posesji mieszczącej się w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 3. Częstotliwość usługi - 2 razy w tygodniu, 3) wywóz odpadów segregowanych z posesji mieszczącej się w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 3: a) 1 pojemnik na odpady z tworzyw sztucznych o pojemności max. do 2 m3, b) 1 pojemnik na odpady podlegające recyklingowi o pojemności max. do 2 m3. Częstotliwość usługi - 1 raz w miesiącu, 4) wywóz do 20 ton gruzu w okresie obowiązywania umowy (wielkość usługi uzależniona od przeprowadzanych remontów w budynkach), 5) wywóz odpadów komunalnych z pojemnika o pojemności 1100 l (1 sztuka) z posesji mieszczącej się w Bydgoszczy przy ul. Grabowej 2A. Częstotliwość usługi - 3 razy w miesiącu. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się ponadto do: 1) udostępnienia Zamawiającemu pojemników przez Wykonawcę (ewentualna opłata za dzierżawę pojemnika jest uwzględniona w cenie wywozu pojemnika), 2) postawienia pojemników w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach, 3) składowania śmieci na wysypisku, 4) dezynfekcji pojemników, 5) bieżących napraw pojemników, wynikających z ich naturalnego zużycia (w razie uszkodzenia pojemnika powstałego z winy Zamawiającego lub w wyniku innych zdarzeń, za które ponosi on odpowiedzialność, naprawa pojemnika odbędzie się na koszt Zamawiającego), 6) innych niezbędnych czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "TARO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "TARO" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych TARO Sp. z o.o., ul. Wiejska 3, Lisi Ogon, 86-065 Łochowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27154,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33056,00
Oferta z najniższą ceną: 33056,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33056,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Uzasadnienie praktyczne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.