Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Łask: Dostawa stolu operacyjnego
Numer ogłoszenia: 301923 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6752192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stolu operacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA ZESTAWIENIE PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH Przedmiot zamówienia: STÓŁ OPERACYJNY ELEKTROHYDRAULICZNY Nazwa oferenta: Producent: Nazwa i typ: LP. WYMAGANE PARAMETRY I WARUNKI PARAMETR WYMAGANY OFEROWANY PARAMETR 1. Stół do operacji ogólnochirurgicznych , fabrycznie nowy , rok produkcji 2008 TAK 2. Długość stołu z blatem : 2070 mm ( 30 mm ) TAK 3. Szerokość blatu : 530 mm ( 30 mm ) TAK 4. Regulacja wysokości [bez materacy] : 520 do 1020 mm ( 10 mm ) TAK 5. Regulacja oparcia pleców: - 450 do 800 ( 50 ) TAK 6. Regulacja podgłówka: - 580 do 880 ( 20 ) TAK 7. Przechył boczny : - 200 do 200 ( 30 ) TAK 8. Przechył Trendelenburga : 300 ( 50 ) TAK 9. Przechył anty-Trendelenburga : 300 ( 50 ) TAK 10. Regulacja kąta odchylenia podnóżków na boki : 00 do 1800 ( 50 ) TAK Przesuw wzdłużny 300mm ( 30 mm ) TAK 11. Regulacja pilotem przez układ elektro-hydrauliczny pozycji: - góra, dół, oparcie pleców - przechyły wzdłużne i boczne - przesuw wzdłużny - poziomowanie - pozycja Flex/Reflex - blokada kół TAK 12. Przystawka ginekologiczna TAK 13. Wyposażenie dodatkowe: , podpórka ręki 2 sztuki, ramka ekranu 1 sztuka, pasy pacjenta 1 sztuki TAK 14. Stół wyposażony w dodatkowe akumulatory umożliwiające sterowanie stołem w razie zaniku napięcia podstawowego. TAK 15. Regulacja podnóżków wspomagana sprężynami gazowymi z blokadą. TAK 168. Regulacja podgłówka za pomocą mechanizmu sprężynowo - zapadkowego z blokadą. TAK 17. Konstrukcja stołu ze stali nierdzewnej w połączeniu z elementami ze stopów aluminiowych. TAK 18. Zasilanie sieciowo - bateryjne (24 V) w zestawie zasilacz do ładowania akumulatorów TAK 19. Stół przejezdny - mobilny z systemem blokowania z pilota TAK 20. Blat przenikalny dla promieni RTG z możliwością wykonywania zdjęć RTG oraz możliwością monitorowania pacjenta przy pomocy ramienia C TAK 21. Materace wykonane z antybakteryjnego, antystatycznego, wodoodpornego materiału, pozytywnie wpływające na układ krążenia przez równomierny rozkład nacisków na tkankę. TAK 22. Pilot wyposażony w sygnalizację stanu naładowania akumulatorów oraz funkcje poziomowania blatu. TAK 23. W przypadku awarii pilota możliwość sterowania stołem za pomocą sterownika umieszczonego w podstawie stołu. TAK 24 Powierzchnie stołu łatwe do czyszczenia i dezynfekcji TAK 25. Świadectwa, certyfikat CE TAK 26. Autoryzacja producenta lub oficjalnego dystrybutora na dostawę i serwis oferowanego urządzenia. TAK UWAGA : Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Gwarancja Zakres gwarancji , wymienić wszystkie elementy podlegające gwarancji z okresem jej trwania 1 Okres gwarancji na stół Minimum 12 miesięcy Punktowany czas powyżej 12 miesięcy- 5 punktów za każde następne 12 miesięcy maksymalnie - 20 punktow Oferowany okres gwarancji na akumulatory Minimum 12 miesięcy Punktowany czas powyżej 12 miesięcy- 5 punktów za każde następne 12 miesięcy maksymalnie - 20 punktów Okres gwarancji na akcesoria do stołu- materace , pilot itp Minimum 12 miesięcy Punktowany czas powyżej 12 miesięcy- 5 punktów za każde następne 12 miesięcy maksymalnie - 20 punktow do 206 tys euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24, Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom, Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa papieru kserograficznego
- Konserwacja i przegląd wojskowej bocznicy kolejowej
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łasku oraz odbiór wycofanych z obrotu tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP.D.BO.63.24 Zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego sterylnego do zabiegów małoinwazyjnych z zakresu laparoskopii
- Dzierżawa dwóch monitorów do pomiarów hemodynamicznych wraz z dostawą czujników
- "Dostawa narzędzi endoskopowych, narzędzi laparoskopowych i chirurgicznych oraz testów biologicznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.