To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Repki: Wymiana pokrycia dachu z eternitu falistego na blachę dachówkową na budynku Urzędu Gminy w Repkach - remont dachu
Numer ogłoszenia: 301936 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256328 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Repki, ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, woj. mazowieckie, tel. 025 7875029, faks 025 7875066.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu z eternitu falistego na blachę dachówkową na budynku Urzędu Gminy w Repkach - remont dachu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie polega na wykonaniu remontu dachu na budynku Urzędu Gminy w Repkach przy ul. Parkowej 7 , który zakresem obejmuje: - wymianę pokrycia dachowego o pow. 854 m2 z eternitu falistego na blachę dachówkową powlekaną - izolację stropu wełną mineralną - przemurowanie kominów ponad dachem Zdemontowany eternit z rozbiórki musi być poddany utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane pod nadzorem osób posiadających stosowne kwalifikacje wynikające z przepisów szczególnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Przedmiar robót (zał. nr 8 do Siwz). Wykonawca udziela zamawiającemu na roboty wykonane 36 m-cy gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem odbioru końcowego bezusterkowego robót. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) zapoznanie się z wymaganiami dotyczącymi realizacji przedmiotu zamówienia 2) zapoznanie się z terenem budowy i jego otoczeniem oraz uzyskanie niezbędnych do sporządzenia oferty informacji mających wpływ na wartość zamówienia, koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca, 3) sporządzenie na podstawie przedmiaru robót, dla robót objętych niniejszym przedmiotem zamówienia kosztorysu ofertowego, 4) zapewnienie osób posiadających stosowne kwalifikacje, 5) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż., 6) sporządzenie przez kierownika budowy planu BIOZ dla robót, dla których jest on wymagany, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, 7) właściwe zabezpieczenie prowadzonych robót, 8) przestrzeganie terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 9) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, 10) zabezpieczenie i ochrona przed zniszczeniem znajdujących się na placu budowy elementów zagospodarowania terenu oraz utrzymanie porządku na placu budowy, a także poza nim w obrębie działania Wykonawcy, 11) usunięcie ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 12) przekazanie na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów zgodności z Polską Normą, aprobat technicznych, gwarancji i atestów w odniesieniu do stosowanych materiałów, 13) zgłoszenie robót do odbioru oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad. 14) po wykonaniu robót Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych (zgodnie z §8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649), oraz kserokopię kart przekazania odpadów zawierających azbest w celu ich unieszkodliwienia na odpowiednim składowisku odpadów azbestowych. 15) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia budynku podczas wykonywania robót przed opadami atmosferycznymi. W przypadku powstania szkód z tego tytułu wykonawca obowiązany jest usunąć je na własny koszt (szkody). 16) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia terenu wykonywanych robót i wywiezienia ewentualnych materiałów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, utylizację zdemontowanego eternitu przy czym koszty transportu oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu stosowne dokumenty o dokonanej utylizacji. 17) Użyte materiały powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 93595.62 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA "CZARNOCCY" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA "CZARNOCCY" S.C.
- Firma Budowlana CZARNOCCY s.c., Żabokliki 120i, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 93595.62
- Oferta z najniższą ceną: 93595.62 oferta z najwyższą ceną: 179944.41
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Termomodernizacja niskiej części budynku A-10 Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac konserwatorskich i robót budowlanych naprawczych elementów drewnianych zabytkowego Spichlerza w Skomlinie.
- Remont połaci dachu budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3 - budowa żłobka w Kamieniu Krajeńskim.
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.