To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-26
Konopiska: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Rozbudowa kanalizacji deszczowej w gminie Konopiska w miejscowości Konopiska oraz budowa wodociągu w m. Hutki, Konopiska i Aleksandria
Numer ogłoszenia: 301953 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277267 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopiska, ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska, woj. śląskie, tel. 34 3282 057, faks 34 3282 035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Rozbudowa kanalizacji deszczowej w gminie Konopiska w miejscowości Konopiska oraz budowa wodociągu w m. Hutki, Konopiska i Aleksandria.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Rozbudowa kanalizacji deszczowej w gminie Konopiska w miejscowości Konopiska oraz budowa wodociągu w m. Hutki, Konopiska i Aleksandria Zakres rzeczowy zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Rozbudowa kanalizacji deszczowej w gminie Konopiska w miejscowości Konopiska oraz budowa wodociągu w m. Hutki, Konopiska i Aleksandria finansowaną z budżetu gminy Konopiska: I Wartość robót, w tym: - 858.000,00 zł Roboty budowlane 2010 rok 850.000,00 Nadzór 2010 rok 8.000,00 II Środki własne Gminy, w tym: - 858.000,00 zł 2. Rozliczenia pomiędzy kredytobiorcą a kredytodawcą będą dokonywane w złotych polskich. 3. Inwestycja współfinansowana jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w wysokości 522.540,00 zł, natomiast kwota 335.460,00 zł stanowi wkład własny Gminy Konopiska. 4. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 5. Termin uruchomienia kredytu - 25-30 października 2010r. lub 7 dni po podpisaniu umowy na pisemne wezwanie Gminy - 278.664,10 zł. 5-10 grudnia 2010r. na pisemne wezwanie Gminy - 579.335,90 zł 6. Prowizja jednorazowa płatna będzie w momencie uruchomienia kredytu. 7. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić możliwość refakturowania faktur uregulowanych w terminie poprzedzającym datę uruchomienia kredytu. 8. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić możliwość bezkosztowej wcześniejszej spłaty kredytu. 9. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić możliwość bezkosztowego aneksowania terminów uruchomienia II transzy kredytu. 10. Kredyt zaciągnięty na finansowanie inwestycji zostanie spłacony w równych ratach kwartalnych. 11. Data rozpoczęcia spłaty kapitału - 15.12.2011r. 12. Ostateczny termin spłaty kapitału - 31.03.2014r. 13. Spłata kapitału - kwartalnie w terminach podanych poniżej: 1) do dnia 15.12.2011 kwota 85.800,00 2) do dnia 31.03.2012 kwota 85.800,00 3) do dnia 30.06.2012 kwota 85.800,00 4) do dnia 30.09.2012 kwota 85.800,00 5) do dnia 15.12.2012 kwota 85.800,00 6) do dnia 31.03.2013 kwota 85.800,00 7) do dnia 30.06.2013 kwota 85.800,00 8) do dnia 30.09.2013 kwota 85.800,00 9) do dnia 15.12.2013 kwota 85.800,00 10) do dnia 31.03.2014 kwota 85.800,00 14. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych. 15. W ofercie prosimy o podanie: Całkowitego kosztu obsługi kredytu, w tym: a. kwotę wszystkich prowizji bankowych; b. stawkę oprocentowania kredytu i kwoty odsetek; stopa procentowa będzie równa sumie stawki bazowej opartej o stawkę WIBOR 3M w ostatnim dniu roboczym września (tj. 30.09.2010r.); c. do wyliczenia całkowitego kosztu kredytu dla celów ofertowych należy przyjąć datę 30.09.2010r. który stanowi kryterium wyboru oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W KONOPISKACH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W KONOPISKACH
- Bank Spółdzielczy w Konopiskach, ul. Częstochowska 28, 42-274 Konopiska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112112,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 159852,44
Oferta z najniższą ceną: 159852,44 / Oferta z najwyższą ceną: 159852,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KONOPISKA
więcej: przetargi KONOPISKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.