Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-22
Powidz: Usługa wykonania napraw bieżących samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.
Numer ogłoszenia: 301988 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3293 , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 063 277 44 71, faks 063 277 41 00, 2774111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.33blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania napraw bieżących samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw bieżących samochodów dostawczych i ciężarowych wg załącznika nr 2 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy: na terenie m. Powidz lub w odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miejscowości według bieżących potrzeb określonych przez służbę czołgowo samochodową. Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnieniu zakresu naprawy wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). Naprawy są naprawami awaryjnymi, nie planowanymi i wynikającymi z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstości i rodzaju - grupy uszkodzeń (awarii) opisano w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych na poszczególne zadania: zadanie nr 1 Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych mikrobusów; Planowana ilość pojazdów do naprawy 10 szt. zadanie nr 2 Naprawa pojazdów ciężarowych i autobusów; Planowana ilość pojazdów do naprawy 15 szt. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości pojazdów do naprawy w poszczególnych zadaniach mogą ulec zmniejszeniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Marża doliczona przez Wykonawcę do zakupionych przez siebie materiałów i części, które będą wykorzystywane do napraw - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie gdy wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3293
ul. Witkowska 8
62-430 Powidz
pokój nr 230..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria jawna Jednostka Wojskowa 3293 ul. Witkowska 8 62-430 Powidz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych mikrobusów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych mikrobusów. Planowana ilość pojazdów do naprawy -10 szt.Zamawiający zastrzega, iż podane ilości pojazdów do naprawy w poszczególnych zadaniach mogą ulec zmniejszeniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Marża doliczona przez Wykonawcę do zakupionych przez siebie materiałów i części, które będą wykorzystywane do napraw - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa pojazdów ciężarowych i autobusów;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pojazdów ciężarowych i autobusów. Planowana ilość pojazdów do naprawy 15 szt. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości pojazdów do naprawy w poszczególnych zadaniach mogą ulec zmniejszeniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Marża doliczona przez Wykonawcę do zakupionych przez siebie materiałów i części, które będą wykorzystywane do napraw - 10
INNE PRZETARGI POWIDZ
- Dostawa chemii gospodarczej oraz artykułów gospodarczych dla 33. BLTr w Powidzu
- Wykonanie tymczasowego przyłącza wodociągowego dla GPR
- Dostawa materiałów budowlanych oraz farb dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Świadczenie usług serwisowych i napraw pojazdów użytkowanych przez MSZ
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony dla ZZ Elbląg
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.