Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-04
Nowy Targ: Instalacja, wdrożenie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem
Numer ogłoszenia: 3019 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2665242, 2640777, faks 018 2640779.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpodhale.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja, wdrożenie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest instalacja oraz wdrożenie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem. ZSI będzie oparty o jeden system zarządzania bazami danych i będzie obejmował następujące obszary funkcjonalne: - system bilingowy w zakresie rozliczenia sprzedaży - usług związanych z odprowadzaniem ścieków - system finansowo - księgowy - kadry i płace - moduł analiz dla kierownictwa i kontroli wewnętrznej - zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji - biuro obsługi klienta - gospodarka magazynowa - ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych 2. Zamówienie obejmuje również: - wykonanie analizy przedwdrożeniowej, w tym oceny posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego pod kątem wymagań niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania oferowanego przez Wykonawcę ZSI, - konwersję danych z programów dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego, - zakup i montaż serwera oraz niezbędnego oprogramowania (szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1A do specyfikacji - instalację i konfigurację oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych, wdrożeniu ZSI oraz szkoleniu pracowników, - obsługę serwisową na określonych w ofercie warunkach po okresie wdrożenia, w czasie trwania gwarancji i rękojmi, - wykonywanie bezpłatnej aktualizacji oprogramowania przez cały okres realizacji obsługi serwisowej. W przypadku korzystania z modułów zewnętrznych Wykonawca będzie zobowiązany, w tym okresie ponosić koszty dostosowywania i aktualizacji oprogramowania do wersji najnowszej. - przekazanie Zamawiającemu licencji, dokumentacji technicznej i nośników CD/DVD z wersjami instalacyjnymi całości oprogramowania Specyfika wdrażania musi uwzględniać etapowość procesu i fakt użytkowania aktualnie przez Zamawiającego systemów FK (Optima) i zbyt (Tytan - wersja DOS), oraz import i konfigurację w nowych systemach dotychczasowych danych. W pierwszym etapie wdrażania (do końca kwietnia 2012, moduł billingowy do końca lutego) przewiduje się instalację oprogramowania finansowo-billingowego, na późniejszym etapie (czyli do końca III kwartału 2012) należy wdrożyć pozostałe części systemu. System musi także umożliwiać docelowe doinstalowanie modułów pionu technicznego (np. GIS, remonty, itp.). Proponowany system musi uwzględniać specyfikę działania firmy - a w szczególności: działalność na terenie 10 gmin, specyfikę podziału kosztów, rozproszony system uzyskiwania danych z terenu, rozproszony i zróżnicowany system pobierania opłat,. Szczegółowe wymagania dla systemu znajdują się w załączniku nr 1 do specyfikacji, szczegółowe wymagania dotyczące zakupu serwera znajdują się w załączniku nr 1A do specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na analizie i rozbudowie Systemu ZSI
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.21.24.41 - Usługi opracowywania oprogramowania do analizy finansowej 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 48.61.00.00 - Systemy baz danych 48.82.00.00 - Serwery 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000 zł, słownie: trzy tysiące złotych Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1.1 w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 10 1540 1115 2043 6050 3428 0002 z adnotacją WADIUM - WDROŻENIE ZSI 1.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 1.3 w gwarancjach bankowych, 1.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) Termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa Zamówień Publicznych zawarte w art. 45 i 46.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (zakończył) co najmniej 3 (trzy) zamówienia o wartości netto każdego z nich nie mniejszej niż 50.000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych), z których każde polegało na wdrożeniu systemu informatycznego klasy ZSI co najmniej w obszarach finansowo-księgowym i billingowym W tym celu należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączne dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) dysponuje lub będzie dysponował zespołem minimum 3 osobowym przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a) Kierownik Zespołu - liczba osób: 1, wymagania: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała minimum 2 projektami z zakresu analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenia Systemu ZSI co najmniej w zakresie finansów i księgowości oraz billingowym, które to projekty zostały zakończone z sukcesem i odebrane przez zamawiającego, b) Analityk/Konsultant - liczba osób: 2, wymagania w stosunku do każdej z osób: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert była członkiem w co najmniej dwóch Zespołach Projektowych, z czego w każdym Zespole do jej zadań należało co najmniej analiza przedwdrożeniowa w obszarze finansów i księgowości, środków trwałych i magazynu, systemu billingowego oraz współudział przy wdrożeniu Systemu ZSI, które to wdrożenie zakończone zostało sukcesem (odebrane przez zamawiającego), W tym celu należy wypełnić i przedłożyć załącznik nr 6 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 PLN. Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości określonej powyżej. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000 PLN. Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, polega na zdolności finansowej innych podmiotów na zasadach określonych powyżej, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości określonej w pkt. IX.5 dotyczącej tych podmiotów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 84
- 2 - CENA JEDNOSTKOWA ODPŁATNEJ USŁUGI DODATKOWEJ W OKRESIE GWARANCYJNYM (w zł/h) - 3
- 3 - ODROCZENIE TERMINU PŁATNOŚCI OSTATNIEJ FAKTURY (maksymalnie do grudnia 2013) - 10
- 4 - USŁUGA SERWISOWA W OKRESIE RĘKOJMI (zł/h) - 3
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji gdy: 1) nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; 2) nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie brutto pozostanie nie zmienione; 3) zaistnieje potrzeba wykonania prac dodatkowych, nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia koniecznych do jego prawidłowego wykonania; 4) zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 5) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie można wykonać zadania w terminie W nawiązaniu do art. 144 ust 2 zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust 1 podlega unieważnieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppkpodhale.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o.
Al. Tysiąclecia 35A
34-400 Nowy Targ
Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2012 godzina 09:40, miejsce: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. Al. Tysiąclecia 35A 34-400 Nowy Targ Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa drogi gminnej 362625K ul. Św. Doroty w km od 0+015,00 do km 0+ 247,70 w Nowym Targu", Gmina Miasto Nowy Targ.
- Usługi-modyfikacji i aktualizacji operatu EGiB w zakresie punktów granicznych, użytków gruntowych, budynków (wraz z ich pomiarem w terenie) i lokali dla obrębu miasto Czarny Dunajec
- Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu "Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
- Nadzór inwestorski nad zad. pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1669K Jordanów- Spytkowice w miejscowości Spytkowice
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont placu przed domem przedpogrzebowym na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu".
- Rozbudowa dp nr 1669K Jordanów-Spytkowice na odcinku I-w km od 7+879,20 do km 8+700 na odcinku II w km od 9+269,00 do km 9+649,77 w miejscowości Spytkowice, Powiat Nowotarski/Gmina Spytkowice
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
więcej: Systemy baz danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.