Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-11
Starogard Gdański: usługa szkoleniowa pn:Pracownik pielęgnacji i utrzymania czystości terenów zielonych + uprawnienia operatora pił mechanicznych do ścinki drzew
Numer ogłoszenia: 30202 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim , ul. Kanałowa 3, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5622146, 5623539 w. 25, faks 058 5625870.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.starogard.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkoleniowa pn:Pracownik pielęgnacji i utrzymania czystości terenów zielonych + uprawnienia operatora pił mechanicznych do ścinki drzew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa szkoleniowa pn:Pracownik pielęgnacji i utrzymania czystości terenów zielonych + uprawnienia operatora pił mechanicznych do ścinki drzew, dla 8 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim, wymiar szkolenia wynosi 300 godzin zegarowych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. nr 2. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie wykonawca spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. nr 2.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie - wykonał co najmniej 1 usługę szkoleniową obejmującą zakres tematyczny przedmiotu zamówienia (szkolenie w zakresie pielęgnacji i utrzymania czystości terenów zielonych - podać nazwę szkolenia, podmiot zlecający szkolenie, termin realizacji szkolenia - miesiąc, rok) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, np. referencje, protokoły odbioru. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie wykonawca spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie i dokumenty określone w siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. nr 2.Wykonawca musi wykazać że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym:1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował lokalem (miejscem) i wyposażeniem dostosowanym do realizacji zajęć modułów: warsztat z psychologii wsparcia, wybrane elementy prawa pracy, zajęć teoretycznych modułu zawodowego z zakresu operatora pił mechanicznych do ścinki drzew, zajęć teoretycznych modułu zawodowego z zakresu pielęgnacji i utrzymania czystości terenów zielonych - wykonawca musi wskazać adres miejsca realizacji szkolenia zajęć w/w modułów, 2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował miejscem i wyposażeniem dostosowanym do realizacji zajęć praktycznych modułu zawodowego z zakresu operatora pił mechanicznych do ścinki drzew - wykonawca musi wskazać adres miejsca realizacji szkolenia zajęć w/w modułu, 3. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował min. 2 podmiotami zajmującymi się pielęgnacją i utrzymaniem czystości terenów zielonych, które posiadają materiały, akcesoria, narzędzia, sprzęt itp. niezbędne do realizacji zajęć praktycznych modułu zawodowego z zakresu pielęgnacji i utrzymania czystości terenów zielonych zgodnie z programem szkolenia i wymaganiami zawartymi w SIWZ - wykonawca musi wskazać nazwę i adresy min. 2 podmiotów, u których będą realizowane zajęcia praktyczne modułu zawodowego z zakresu pielęgnacji i utrzymania czystości terenów zielonych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie wykonawca spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie i dokumenty określone w siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. nr 2.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach niezbędnych do prawidłowej realizacji szkoleń objętych przedmiotem zamówienia, w tym: 1. Co najmniej 1 wykładowcę z wykształceniem wyższym na kierunku: psychologia. Dodatkowo osoba ta musi posiadać doświadczenie zawodowe związane z psychologią w okresie 24 miesięcy przed upływem terminu składania oferty uzyskane w trakcie zatrudnienia/wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia własnej działalności gospodarczej - podać miejsce i okresy (miesiąc, rok) zatrudnienia/wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia własnej działalności gospodarczej w tym zakresie - do prowadzenia Warsztatów z psychologii wsparcia, 2. Co najmniej 1 wykładowcę z wykształceniem wyższym na kierunku prawo lub ukończonymi studiami podyplomowymi z prawa pracy. Dodatkowo osoba ta musi posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia lub modułu szkoleniowego z zakresu prawa pracy w okresie trzech lat przed upływem terminu składania oferty (podać nazwę oraz termin szkolenia - miesiąc, rok) - do prowadzenia zajęć modułu Wybrane elementy prawa pracy, 3. Co najmniej 1 wykładowcę z wykształceniem wyższym. Dodatkowo musi być to osoba spełniająca warunek - doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia - co najmniej 1 szkolenie w zakresie operatora pił mechanicznych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty - (podać nazwę oraz termin szkoleń - miesiąc, rok) - do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz praktycznych modułu zawodowego z zakresu operatora pił mechanicznych do ścinki drzew. 4. Co najmniej 1 wykładowcę z wykształceniem wyższym. Dodatkowo musi być to osoba spełniająca warunek - doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia - co najmniej 1 szkolenie w zakresie pielęgnacji i utrzymania czystości terenów zielonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty - (podać nazwę oraz termin szkoleń - miesiąc, rok) - do prowadzenia zajęć teoretycznych modułu zawodowego z zakresu pielęgnacji i utrzymania czystości terenów zielonych. 5. Co najmniej 2 opiekunów/instruktorów praktyk (w każdym miejscu wskazanym przez Wykonawcę, w którym realizowane będą zajęcia praktyczne Wykonawca musi wskazać min. 1 opiekuna/instruktora praktyk). Opiekunowie/instruktorzy praktyk muszą posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie pielęgnacji i utrzymania czystości terenów zielonych zdobyte w trakcie zatrudnienia/wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia własnej działalności gospodarczej - podać miejsce i okresy (miesiąc, rok) zatrudnienia/wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia własnej działalności gospodarczej w zakresie pielęgnacji i utrzymania czystości terenów zielonych - do prowadzenia zajęć praktycznych modułu zawodowego z zakresu pielęgnacji i utrzymania czystości terenów zielonych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie wykonawca spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie i dokumenty określone w siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. nr 2. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie wykonawca spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie i dokumenty określone w siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo, zobowiązania do współpracy, informacja o potencjale technicznym, jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - doświadczenie wykonawcy - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić w formie pisemnej, zgodę na zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści umowy, w zakresie: miejsca szkolenia, kadry wykładowców, harmonogramu zajęć, terminu realizacji zamówienia. Zmiana miejsca szkolenia nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych, wskazanych w części II SIWZ. Zmiana kadry wykładowców może mieć wyłącznie charakter osobowy i nie może prowadzić do obniżenia wymagań wskazanych w części III SIWZ. Zmiana harmonogramu zajęć może dotyczyć kolejności realizacji poszczególnych modułów/warsztatów szkolenia z wyjątkiem warsztatu z psychologii wsparcia, który musi zostać przeprowadzony jako pierwszy. Zmiana harmonogramu zajęć może dotyczyć godziny rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, a także liczby godzin prowadzonych w poszczególnym dniu zajęć z zachowaniem max. 8 godzin zegarowych szkolenia dziennie. Zmiany te nie mogą prowadzić do zmiany programu szkolenia zarówno jeżeli chodzi o jego treść jak i wymiar godzin zegarowych przeznaczonych na realizację modułu/warsztatu. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może dopuścić zmiany podwykonawców, podmiotów trzecich na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków i wymagań udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na etapie realizacji zamówienia. Wykonawca przedkłada oryginały zobowiązań do współpracy. Zmiana podwykonawców i podmiotów trzecich nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych, wskazanych w części II SIWZ oraz nie może prowadzić do obniżenia wymagań wskazanych w części III SIWZ oraz nie może prowadzić do zmiany ceny zamówienia. W uzasadnionych przypadkach zmiana taka dokonywana jest na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zmiana terminu realizacji zamówienia dopuszczalna jest wyłącznie w przypadku opóźnień związanych z procesem rekrutacji uczestników szkolenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.starogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy , 83-200 Starogard Gdański, ul. Kanałowa 3, pok.14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy , 83-200 Starogard Gdański, ul. Kanałowa 3, kancelaria ogólna urzędu (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Pracy - Program Regionalny Wspieranie tworzenia nowych miejsc pracy na obszarach wiejskich w oparciu o wykorzystanie lokalnych zasobów -GRYF.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami ścieków w rejonie ul. Kraziewicza, Milewskiego, Schulza, Falkowskiego, Rolnej, Rebelki
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2727G w m. Kamionka
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2707G w m. Linowiec"
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2710G w m. Kolincz.
- Renowacja parkietu w hali im. A. Grubby
- Dostawa pasków i płynów kontrolnych do glukometrów
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie: Część 1: usługa w zakresie organizacji 8 spotkań informacyjno - warsztatowych; Część 2: usługa informacyjno - edukacyjna, składająca się z III komponentów:...
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 8 osób bezrobotnych w zakresie "Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC)" z egzaminem czeladniczym
- Przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej ( powiat wschowski)
- Organizacja konferencji pn. "Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025"
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (I)
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg2
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.