Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-18
Zielonka: Zakup pomocy dydaktycznych i materiałów na zajęcia z dziećmi, wyposażenie gabinetów zajęć logopedycznych, wyposażenie sali przedszkolnej, wyposażenie placów zabaw, zakup laptopa wraz z oprogramowaniem i urządzeniem wielofunkcyjnym, wydruk materiałów informacyjno-promocyjnych do projektu, wydruk artykułu prasowego, dostawę materiałów biurowych do Miejskiego Przedszkola nr 3 w Zielonce, Miejskiego Przedszkola nr 4 w Zielonce, Miejskiego Przedszkola nr 5 w Zielonce
Numer ogłoszenia: 302109 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 5 , ul. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 22 761 04 83, faks 22 761 04 83.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych i materiałów na zajęcia z dziećmi, wyposażenie gabinetów zajęć logopedycznych, wyposażenie sali przedszkolnej, wyposażenie placów zabaw, zakup laptopa wraz z oprogramowaniem i urządzeniem wielofunkcyjnym, wydruk materiałów informacyjno-promocyjnych do projektu, wydruk artykułu prasowego, dostawę materiałów biurowych do Miejskiego Przedszkola nr 3 w Zielonce, Miejskiego Przedszkola nr 4 w Zielonce, Miejskiego Przedszkola nr 5 w Zielonce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pomocy dydaktycznych i materiałów na zajęcia z dziećmi, wyposażenie gabinetów zajęć logopedycznych, wyposażenie sali przedszkolnej, wyposażenie placów zabaw, zakup laptopa wraz z oprogramowaniem i urządzeniem wielofunkcyjnym, wydruk materiałów informacyjno-promocyjnych do projektu, wydruk artykułu prasowego, dostawę materiałów biurowych do Miejskiego Przedszkola nr 3 w Zielonce, Miejskiego Przedszkola nr 4 w Zielonce, Miejskiego Przedszkola nr 5 w Zielonce w ramach projektu pt. Do przedszkola uczęszczamy lepszy start w naukę mamy - wsparcie zielonkowskich przedszkoli publicznych w upowszechnianiu edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał ludzki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.29.00.00-1, 37.53.52.00-9, 30.02.30.00-0, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.19.00.00-7, 79.34.22.00-5, 79.80.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zielonka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedszkole nr 5, ul. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 14:00, miejsce: Miejskie Przedszkole nr 5, ul. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomoce dydaktyczne (w tym zabawki) na zajęcia z dziećmi w Miejskim Przedszkolu nr 5 w Zielonce, ul. Wyszyńskiego 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne (w tym zabawki) na zajęcia z dziećmi w Miejskim Przedszkolu nr 5 w Zielonce, ul. Wyszyńskiego 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie sali przedszkolnej w Miejskim Przedszkolu nr 5 w Zielonce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie sali przedszkolnej w Miejskim Przedszkolu nr 5 w Zielonce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pomoce dydaktyczne na zajęcia z dziećmi w ramach doradztwa i opieki pedagogiczno-psychologicznej z dziećmi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne na zajęcia z dziećmi w ramach doradztwa i opieki pedagogiczno-psychologicznej z dziećmi w Miejskim przedszkolu nr 3 w Zielonce, ul. Prosta 24, w Miejskim przedszkolu nr 4, ul. Staszica 16, w Miejskim przedszkolu nr 5, ul. Wyszyńskiego 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pomoce dydaktyczne na zajęcia z dziećmi w ramach doradztwa i opieki logopedycznej dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne na zajęcia z dziećmi w ramach doradztwa i opieki logopedycznej dla dzieci w Miejskim przedszkolu nr 3 w Zielonce, ul. Prosta 24, w Miejskim przedszkolu nr 4, ul. Staszica 16, w Miejskim przedszkolu nr 5, ul. Wyszyńskiego 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.26.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pomoce dydaktyczne na zajęcia z dziećmi z języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne na zajęcia z dziećmi z języka angielskiego w Miejskim przedszkolu nr 3 w Zielonce, ul. Prosta 24, w Miejskim przedszkolu nr 4, ul. Staszica 16, w Miejskim przedszkolu nr 5, ul. Wyszyńskiego 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały na zajęcia z dziećmi w Miejskim przedszkolu nr 3 w Zielonce, ul. Prosta 24, w Miejskim przedszkolu nr 4, ul. Staszica 16, w Miejskim przedszkolu nr 5, ul. Wyszyńskiego 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały na zajęcia z dziećmi w Miejskim przedszkolu nr 3 w Zielonce, ul. Prosta 24, w Miejskim przedszkolu nr 4, ul. Staszica 16, w Miejskim przedszkolu nr 5, ul. Wyszyńskiego 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie gabinetu zajęć logopedycznych w Miejskim przedszkolu nr 3 w Zielonce, ul. Prosta 24, w Miejskim przedszkolu nr 4, ul. Staszica 16, w Miejskim przedszkolu nr 5, ul. Wyszyńskiego 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie gabinetu zajęć logopedycznych w Miejskim przedszkolu nr 3 w Zielonce, ul. Prosta 24, w Miejskim przedszkolu nr 4, ul. Staszica 16, w Miejskim przedszkolu nr 5, ul. Wyszyńskiego 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wyposażenie placów zabaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie placów zabaw w Miejskim przedszkolu nr 3 w Zielonce, ul. Prosta 24, w Miejskim przedszkolu nr 4, ul. Staszica 16, w Miejskim przedszkolu nr 5, ul. Wyszyńskiego 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa i instalacja komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeniem wielofunkcyjnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeniem wielofunkcyjnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały informacyjno-promocyjne do projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały informacyjno-promocyjne do projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wydruk artykułu prasowego w lokalnej prasie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydruk artykułu prasowego w lokalnej prasie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Materiały biurowe i eksploatacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały biurowe i eksploatacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podziałem na osiem części
- Usługi promocji Dni Funduszy Europejskich oraz innych wydarzeń
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.