To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-22
Warszawa: DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I SZCZEPIONEK DLA CWPL CePeLek SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 30214 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 519234 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I SZCZEPIONEK DLA CWPL CePeLek SP ZOZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się z 4 pakietów. Dopuszcza się złożenie ofert częściowych, całościowo na poszczególne pakiety. Nie dopuszcza się dzielenia pakietów. Przedstawienie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w pakiecie spowoduje jej odrzucenie. 1. Pakiet nr 1 - leki 2. 2. Pakiet nr 2 - leki oczne 3. Pakiet nr 3 - szczepionki WZW 4. Pakiet nr 4 - leki recepturowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.65.16.00 - Szczepionki 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- INTRA Sp. z o.o., ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36714,97
Oferta z najniższą ceną: 36714,97 / Oferta z najwyższą ceną: 36714,97
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- INTRA Sp. z o.o., ul. Odrowąża 11, 08-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6777,81
Oferta z najniższą ceną: 6777,81 / Oferta z najwyższą ceną: 6777,81
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK SERVICES Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13170,60
Oferta z najniższą ceną: 13170,60 / Oferta z najwyższą ceną: 13170,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APT POLSKA Sp. z o.o., ul. Grójecka 122, 02-367 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16805,34
Oferta z najniższą ceną: 16805,34 / Oferta z najwyższą ceną: 16805,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych - Dostawy leku Atezolizumab SC.
- Dostawa produktów leczniczych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Zakup i dostawa leków, z możliwością składania ofert częściowych
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i opatrunków dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.