Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-13
Warszawa: Dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie przy ul. Świętojerskiej 9
Numer ogłoszenia: 30214 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6353289, 3621579, 635328, fax 0-22 8877828.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mscdn.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie przy ul. Świętojerskiej 9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek 1.1 Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy (wkładów barwiących - CPV 30125100-2), tonerów (części i akcesoriów do aparatów fotokopiujących - CPV 30125000-1); 1.2 Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres jednego roku od daty otrzymania artykułu. 1.3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył materiały eksploatacyjne w oryginalnych opakowaniach producentów wskazanych w ofercie, fabrycznie nowe i nie regenerowane. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu cenowym tylko jednego producenta danego artykułu. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2/1 do siwz. Zakres 2 - papier ksero 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, wyrobów z papieru i tektury - CPV 21120000-0 2.2 Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta. 2.3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył papier producentów wskazanych w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu cenowym tylko jednego producenta danego artykułu. 2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2/2 do siwz. Zakres 3 - artykuły biurowe 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. CPV - 25247100-5; 22832000-1; 30192600-7; 30217340-8; 30192000-1, 30192125- 3; 30192120-8; 30192110-5; 21232300-1, 22800000-8 i inne. 3.2 Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta. 3.3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył artykuły biurowe producentów wskazanych w ofercie, w opakowaniach zapakowanych fabrycznie. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu cenowym tylko jednego producenta danego artykułu. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2/3 do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 22.83.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe Oryginalny kod CPV: 30.19.26.00 - Bloki kreślarskie Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.26.00 - Bloki kreślarskie Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.25 - Pisaki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.25 - Pisaki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.10 - Produkty kreślarskie Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.10 - Produkty kreślarskie Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 lub 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.2 W przypadku podmiotów występujących wspólnie ( np. konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu. 2.3 Wykaz dostaw wykonanych w ciągu trzech ostatnich lat przed datą wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, minimum 3 dostaw zrealizowanych w tym okresie, mieszczących się w zakresie przedmiotu zamówienia 2.4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mscdn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Pobrać ze strony internetowej http:/www.mscdn.edu.pl 2. Odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego w Wydziale w Radomiu, ul. Kościuszki 5a pok. 119 w godz. 8.00 - 15.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie Wydział w Radomiu ul. Kościuszki 5a 26-600 Radom Pokój nr 126 ( sekretari.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres 1 - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy (wkładów barwiących - CPV 30125100-2), tonerów (części i akcesoriów do aparatów fotokopiujących - CPV 30125000-1); 1.2. Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres jednego roku od daty otrzymania artykułu. 1.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył materiały eksploatacyjne w oryginalnych opakowaniach producentów wskazanych w ofercie, fabrycznie nowe i nie regenerowane. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu cenowym tylko jednego producenta danego artykułu. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2/1 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres 2 - papier.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, wyrobów z papieru i tektury - CPV 21120000-0 2.2 Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta. 2.3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył papier producentów wskazanych w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu cenowym tylko jednego producenta danego artykułu. 2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2/2 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres 3 - artykuły biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. CPV - 25247100-5; 22832000-1; 30192600-7; 30217340-8; 30192000-1, 30192125-3; 30192120-8; 30192110-5; 21232300-1, 22800000-8 i inne. 3.2 Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta. 3.3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył artykuły biurowe producentów wskazanych w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu cenowym tylko jednego producenta danego artykułu. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2/3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.71.00-5, 22.83.20.00-1, 30.19.26.00-7, 30.21.73.40-8, 30.19.20.00-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.20-8, 30.19.21.10-5, 21.23.23.00-1, 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papieru offsetowego, graficznego powlekanego, papieru preprint i satynowanego oraz materiałów samoprzylepnych i tektury
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa i Rad Dzielnic Miasta Krakowa
- Dostawa artykułów biurowych, książek i druków medycznych
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.