eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-ZdrójWykonanie remontów nawierzchni bitumicznych z frezowaniem na drogach gminnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-23

Ogłoszenie nr 302185 - 2016 z dnia 2016-08-23 r.

Świeradów-Zdrój: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych z frezowaniem na drogach gminnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30110


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada  35, 59850   Świeradów-Zdrój, państwo , woj. dolnośląskie, tel. 757 816 471, faks 757 816 585, e-mail

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych z frezowaniem na drogach gminnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych 2. Zakres zadania obejmuje: a) Oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową drobnoziarnistą (0/11 mm) z frezowaniem nawierzchni w ilości do 200 m^2. c) Zdemontowanie tymczasowego oznakowania, uprzątnięcie terenu budowy. Wszystkie prace objęte zamówieiem należy wykonać przy zachowaniu ruchu kołowego. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszeniu lub zwiększenie zakresu rzeczowego zamówienia. Zakres i lokalizację wykonania określi Zamawiający na etapie realizacji zadania. Uzyskany z rozbiórki gruz zostanie przez Wykonawcę zagospodarowany zgodnie z przepisami ustawy o gospodarce odpadami. 3) Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 12 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4) Wszelkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie i do obrotu handlowego (deklaracja zgodności, znak CE, certyfikaty producentów, atest higieniczny PZH, aprobata techniczna ITB)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT15000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Budowy Dróg i Mostów ANBUD Anna Twardochleb,  ,  ul. Kamienna 2,  59-600,  Lwówek Śl,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16000Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16000
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówieni z wolnj ręki  na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W wyniku oględzin dróg gminnych stwierdzono występowanie licznych uszkodzeń powstałych na skutek użytkowana i intensywnych opadów, które w okresie letnim wielokrotnie miały miejsce w Świeradowie-Zdroju. Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia z wolnej ręki, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 13.06.2016r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki do dnia 13.06.2019.r.; 2. zamówienie z wolnej ręki może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych : zamówienie podstawowe udzielono firmie: Zakład Budowy Dróg i Mostów ANBUD Anna Twardochleb, ul. Kamienna 2, 59-600 Lwówek Śl., kraj/woj. Dolnośląskie i tej firmie Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z wolnej ręki; 3. przedmiotowe zamówienie z wolnej ręki (uzupełniające) przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym - nr129188 - 2016 z dnia 20.05.2016 r. i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; 4.zamówienie z wolnej ręki polegać winno na powtórzeniu podobnych robót budowlanych : zamówienie podstawowe i z wolnej ręki polega na wykonaniu tych samych robót budowlane, o kodzie CPV45.23.31.42-6. ; 5. całkowita wartość zamówienie z wolnej ręki została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego :wartość zamówienia została ustalona na kwotę: 192.000,00 zł i obejmuje 128.000 zł ( wartość zamówienia podstawowego)+ 50% wartość zamówień uzupełniających tj. 64.000,00 zł ; Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki (uzupełniającego) do kwoty 64.000,00 zł, a wartość przedmiotowego zamówienia z wolnej ręki wynosi 15.000,00 zł . W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych dostaw jest zgodne z przepisami

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.