Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-18
Międzyrzec Podlaski: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 302205 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Gospodarczo-Administracyjny , ul. Warszawska 37, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 0-83 371 23 34, faks 0-83 371 23 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2 w 2012 roku według poniższego wykazu: Pakiet I: Pieczywo (CPV: 15810000-9), Pakiet II: Artykuły spożywcze CPV: 15000000-8), Pakiet III: Kasza, ryż, makaron (CPV : 15613100-9, 15614100-6, 15851100-9), Pakiet IV: Mięso i produkty mięsno-wędliniarskie (CPV: 15100000-9), Pakiet V: Drób (świeży) (CPV: 15112000-6, 15112120-3), Pakiet VI : Warzywa i owoce (CPV: 15330000-0, 03200000-3), Pakiet VII: Produkty mleczarskie (CPV: 15500000-3), Pakiet VIII: Ryby i przetwory rybne oraz mrożonki warzywne i owocowe (CPV: 15221000-3, 15331170-9, 15300000-1), Pakiet IX: Jaja (CPV: 03142500-3), Pakiet X: Dania gotowe (CPV: 15894300-4). Szczegółowy opis wielkości zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.20.00.00-3, 03.14.25.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca znajduje się w rejestrze zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej na podstawie art. 61 w zwiazku z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz. 1225).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ceny określone w załączniku nr 3 do umowy nie mogą ulec zmianie do dnia 15.04.2012 r. 2. Od dnia 16.04.2012 r. do dnia 31.12.2012.r , ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów mogą ulec zmianie nie więcej niż o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany kwartał ogłaszany przez Prezesa GUS. 3. Zmiana cen może nastąpić na pisemny wniosek którejkolwiek ze stron po przedstawieniu stosownych publikacji w postaci aneksu. 4. Nowa cena będzie obowiązywała od daty wskazanej w aneksie do umowy. 5. Ceny jednostkowe produktów Wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Gospodarczo-Administracyjny
w Międzyrzecu Podlaskim
21- 560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 37.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Miejskiego Zespołu Gospodarczo-Administracyjnego w Międzyrzecu Podlaskim 21- 560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 37.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- "Dostawa w formie tankowania oleju napędowego w 2025 roku"
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników i rodzin Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim oraz jednostek organizacyjnych i instytucji kultury Miasta Międzyrzec Podlaski
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rzeczyca
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rudniki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych w 2025 r
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.