eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójDostawy wyrobów włókienniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Lądek-Zdrój: Dostawy wyrobów włókienniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
Numer ogłoszenia: 302350 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, faks 074 8147107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa-NZOZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów włókienniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy wyrobów włókienniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA. Wykaz asortymentu, objętego zamówieniem podany jest w załącznikach nr 1a, 1b, 1c i 1d - formularzach cenowych, odpowiednio do części: 1, 2, 3 i 4 zamówienia, które zostały przygotowane w oparciu o aktualne potrzeby Uzdrowiska. Część 1 - ręcznik (70x140)cm - 620 szt, ręcznik (50x100)cm - 660 szt, ręcznik (50x100)cm - 100 szt, ręcznik (67x140)cm -100szt, koc -110 szt, Część 2 - kołdra (150x200)cm - 80 szt, poduszka (70x80)cm - 80 szt, jasiek (35x35)cm - 20 szt, Część 3 - pościel w kpl., poszwa(160x200)cm, poszewka (70x80)cm -360 szt, pościel w kpl., poszwa(140x200)cm, poszewka (70x80)cm - 100 szt, prześcieradło bawełniane (150x200)cm - 100 szt, prześcieradło bawełniane (150x200)cm -300 szt, Część 4 - obrus plamoodporny(90x90)cm, kolor seledyn -30 szt, kolor beż -240 szt, obrus plamoodporny(90x90)cm kolor jasno- żółty - 30 szt, obrus/serweta (90x90)cm, kolor pastelowy -180 szt. Zakres zamówienia zawiera się poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007, Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), tj. powyżej 14 tys. Euro a poniżej 206 tys. Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.51.41.00 - Ręczniki 39.51.11.00 - Koce 39.51.24.00 - Pierzyny 39.51.61.20 - Poduszki 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.21.00 - Prześcieradła 39.51.31.00 - Obrusy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zm., - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, - zaoferują : a) wykonanie zamówienia: do dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy. b) zaakceptują 14 - dniowy termin płatności licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT (wystawionej przy każdej dostawie) + druk WZ podpisany przez kierownika danego obiektu lub osobę upoważnioną przez niego lub przez zarząd spółki, c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty, Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności zawartych w nich informacji oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności z postawionymi warunkami w SIWZ - wszystko na zasadzie formuły : Spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykomawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu winien złożyć następujące dokumenty i załączniki: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, 2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy ( jeden lub więcej) - zał. nr 1a, 1b, 1 c lub 1d do SIWZ, 3. Zaakceptowany projekt umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę i podmiotów występujących wspólnie - jeśli dotyczy, 3.Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek i podatków w US i ZUS, finansowe oraz o niekaralności - wg zał. Nr 4, 4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. ustawy - wg zał. Nr 2. UWAGA! Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia powinni załączyć dla ustanowionego pełnomocnika pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum, spółka jawna, cywilna itp.) oświadczenie o spełnieniu warunków składa każdy Wykonawca oddzielnie. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Próbki oferowanego asortymentu oraz wzorów tkanin będących przedmiotem zamówienia, 2. Karty technologiczne lub świadectwa jakości tkanin..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek -Długopole SA, ul. Wolności 4, 57 -540 Lądek Zdrój w pok. nr 204 (Zamówienia Publiczne), II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek -Długopole SA, ul. Wolności 4, 57 -540 Lądek Zdrój w pok. nr 105 (Sekretariat), I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.