Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-30
Szczebrzeszyn: Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy Szczebrzeszyn w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 302372 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczebrzeszyn , Pl. T. Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie, tel. 084 6821095, faks 084 6821030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.szczebrzeszyn.sisco.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy Szczebrzeszyn w roku szkolnym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przewozie 254 uczniów (tj. dowóz do szkoły i odwóz ze szkoły) z terenu gminy Szczebrzeszyn do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szczebrzeszynie, Przedszkola Samorządowego w Szczebrzeszynie, Gimnazjum w Szczebrzeszynie, Gimnazjum w Bodaczowie, Szkoły Podstawowej w Wielączy w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2013/2014, zgodnie z wykazem tras: Trasa 1: Niedzieliska, Brody Duże - Szczebrzeszyn, - (Szkoła) ul. Ogrodowa 16 Liczba uczniów: 66 Trasa 2: Brody Małe - Szczebrzeszyn, - (Szkoła) ul. Ogrodowa 16 Liczba uczniów: 62 Trasa 3: Kawęczynek - Kawęczyn - Błonie - Szczebrzeszyn, - (Szkoła) ul. Ogrodowa 16 Liczba uczniów: 80 Trasa 4 Szperówka Dolna, Szperówka (wszystkie przystanki, w tej miejscowości) - Szczebrzeszyn, - (Szkoła) ul. Ogrodowa 16 Liczba uczniów: 21 Trasa 5: Wielącza Kolonia - Szkoła Podstawowa w Wielączy - Bodaczów Liczba uczniów: Wielącza Kolonia - Szkoła Podstawowa w Wielączy - 14 Wielacza Kolonia - Gimnazjum w Bodaczowie - 9 Wielącza - Gimnazjum w Bodaczowie - 2 Odwóz: Przewidywana godzina odjazdu spod szkoły: 13.30 Trasa 1: Szczebrzeszyn, - (Szkoła) ul. Ogrodowa 16 - Szperówka - Brody Małe - Brody Duże - Niedzieliska Przewidywana Liczba uczniów: do 60 Trasa 2: Szczebrzeszyn, - (Szkoła) ul. Ogrodowa 16 - Błonie - Kawęczyn - Kawęczynek Przewidywana Liczba uczniów: do 50 Przewidywana godzina odjazdu spod szkoły: 15.00 Trasa 1: Szczebrzeszyn, - (Szkoła) ul. Ogrodowa 16 - Szperówka - Brody Małe Przewidywana Liczba uczniów: do 50 Trasa 2: Szczebrzeszyn, - (Szkoła) ul. Ogrodowa 16 - Błonie - Kawęczyn - Kawęczynek Przewidywana Liczba uczniów: do 50 Trasa 3: Szczebrzeszyn, - (Szkoła) ul. Ogrodowa 16 - Brody Duże - Niedzieliska Przewidywana Liczba uczniów: do 50 Przewidywana godzina odjazdu spod szkoły: 14.30 Trasa 1: Bodaczów szkoła - Wielacza (szkoła) - Wielącza Kolonia Przewidywana Liczba uczniów: 25 2.Zamawiający dopuszcza wykonywanie usługi - dowozu uczniów w innych dniach/godzinach niż dni/godziny/ nauki szkolnej przewidziane w uzgodnionym harmonogramie przewozu, jednakże dowóz uczniów odbywać się będzie zamiennie w stosunku do dni/ godzin/trasy wynikających z uzgodnionego rozkładu. 3.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a)utrzymać w czystości i porządku pojazdy, b)przestrzegać przepisów ppoż. i bhp, c)ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu, z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia. d)oznakować pojazdy na czas przewozu, że są wykorzystywane do transportu dzieci i młodzieży szkolnej. 4.Zamawiający przyjmuje na siebie obowiązek zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami natomiast Wykonawca zapewni bezpłatny przewóz opiekunów uczniów wyznaczonych przez dyrektorów poszczególnych szkół. 5.Przed rozpoczęciem roku szkolnego (na co najmniej 3 dni robocze) Wykonawca ustali szczegółowy rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży, z uwzględnieniem, że uczniowie do szkół nie mogą przybyć wcześniej niż na 20 minut przed rozpoczęciem zajęć oraz że zajęcia w szkołach rozpoczynają się o godzinie 8.00. Szczegółowe godziny odjazdu autobusów ze szkół po zajęciach zostaną przekazane wybranemu Wykonaw cy po podpisaniu umowy i sporządzeniu planu zajęć ww. szkołach. Rozkład jazdy powinien zawierać nazwy przystanków oraz godziny odjazdu. 6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych uczniów w granicach +-5%, wynikających z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego. 7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny zaoferowanej przez Wykonawcę, w związku ze wzrostem (do +-5%) liczby uczniów. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu trasy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autokarami . Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie w oparciu o złożoną licencję na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wskazane w SIWZ pkt VI B.1, B.2, B.3, C.1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawijący dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.szczebrzeszyn.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szczebrzeszynie ulica Plac T.Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn /pokój nr 30/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczebrzeszynie ulica Plac Tadeusza Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn , Pokój nr 12 /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZCZEBRZESZYN
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do obsługi POZ SP ZOZ w Szczebrzeszynie
- Dostawa gazów medycznych dla potrzeb SP ZOZ w Szczebrzeszynie
- Dostawa leków dla potrzeb SP ZOZ w Szczebrzeszynie
- Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla potrzeb SP ZOZ w Szczebrzeszynie
- Klub Malucha w Szczebrzeszynie
więcej: przetargi SZCZEBRZESZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta Zgorzelec
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Wielopole Skrzyńskie w okresie od styczeń do grudzień 2025 roku
- DOWÓZ DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO DO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W NR 2 W BYDGOSZCZY
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W PILE I DO WIELKOPOLSKIEGO SAMORZĄDOWEGO CENTRUM TERAPII W STAREJ ŁUBIANCE
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH (SPRAWNYCH RUCHOWO) DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W JASTROWIU
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH (PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH INWAL.) DO SOS-W JASTROWIU ORAZ DOWÓZ UCZNIA NIEPEŁNOSPRAWNEGO (SPRAWNEGO RUCHOWO DO OREW ZŁOTÓW
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.