Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-06
Olsztyn: Dostawa asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 30239 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części. 3. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 44.61.20.00-3, 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 33.79.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 2. Formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Formularz cenowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga w zakresie części nr 4 dołączenia do oferty próbek (dostawa próbek odbywa się na koszt Wykonawcy) przedmiotów zamówienia równoważnych w stosunku do przedmiotów zamówienia wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Próbka musi wystarczyć do przeprowadzenia testu/analizy do której jest przeznaczona. Załączone próbki muszą być opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację z probówkami wyspecyfikowanymi wg Załącznika nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: 1. Zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, 2. Zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 311, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kolumny chromatograficzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumna chromatograficzna - 2 sztuki 1. Zebron ZB-1 lub równoważna w zakresie podanym poniżej: 2. 60 m, 3. ID 0,25, 4. temp.: -60 do 360oC, 5. skład: 100% dimethylpolysiloxane..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szpatułki do proszków i naważek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szpatułka dwustronna z łopatką (zakrzywiona) - 2 sztuki 1. ze stali, 2. polerowana elektrolitycznie, 3. autoklawowalna, 4. o długości 130 mm, 5. o szerokości szpatułki 4 mm. Szpatułka dwustronna z łopatką (zakrzywiona) - 2 sztuki 1. ze stali, 2. polerowana elektrolitycznie, 3. autoklawowalna, 4. o długości 150 mm, 5. o szerokości szpatułki 4 mm. Szpatułka dwustronna z łopatką (zakrzywiona) - 2 sztuki 1. ze stali, 2. polerowana elektrolitycznie, 3. autoklawowalna, 4. o długości 150 mm, 5. o szerokości szpatułki 9 mm. Mikroszpatułka - 2 sztuki 1. ze stali 18/8, 2. antymagnetyczna, 3. z plastikowym trzonkiem o średnicy 6 mm, 4. długość szpatułki 160 mm, 5. szerokość szpatułki 4 mm. Mikroszpatułka - 2 sztuki 1. ze stali 18/8, 2. antymagnetyczna, 3. z plastikowym trzonkiem o średnicy 6 mm, 4. długość szpatułki 160 mm, 5. szerokość szpatułki 5 mm. Szpatułka dwustronna z łyżeczką prostą (mikrołyżeczka) - 1 sztuka 1. ze stali szlachetnej, 2. o długości całkowitej 150 mm, 3. z jednej strony szpatułka z drugiej mikrołyżeczka, 4. autoklawowalna, 5. długość szpatułki 40 mm, 6. szerokość szpatułki 5 mm, 7. łyżeczka prosta. Szpatułka dwustronna z łyżeczką kulistą (mikrołyżeczka) - 1 sztuka 1. ze stali szlachetnej, 2. o długości całkowitej 150 mm, 3. z jednej strony szpatułka z drugiej mikrołyżeczka, 4. autoklawowalna, 5. długość szpatułki 40 mm, 6. szerokość szpatułki 5 mm, 7. łyżeczka kulista..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Asortyment laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zlewka szklana - 6 sztuk 1. niska, 2. z wylewem, 3. o pojemności 600 ml. Zlewka szklana - 6 sztuk 1. niska, 2. z wylewem, 3. o pojemności 800 ml. Zlewka szklana - 2 sztuki 1. niska, 2. z wylewem, 3. o pojemności 1000 ml. Termometr bagietkowy - 3 sztuki 1. szklany, 2. rtęciowy, 3. zakresie temperatur od -10 do 150oC, 4. podziałka nie większa niż 1oC..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Probówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki o poj. 1,5 ml - 10000 sztuk 1. typu Eppendorf, 2. bezbarwne, 3. stożkowe, 4. probówki szczelne, 5. umożliwiające gotowanie roztworów etanolowych w temp. 100oC, 6. nadające się do wirowania z RPM 14000, 7. łatwe jednoręczne otwieranie i zamykanie, 8. brzeg wieczka zaokrąglony, 9. wystająca część wieczka służąca do otwierania i zamykania musi być kompatybilna z nakładkami zabezpieczającymi przed otwieraniem się probówek podczas gotowania, 10. Medlab Products, nr kat. 25-1500-0 lub równoważne w zakresie podanym powyżej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Końcówki do nakładania próbek na żele do elektroforezy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do prostego nakładania próbek na żele do elektroforezy - 4 statywy po 96 końcówek 1. typu GELoader, nr kat.: 0030 001.222 lub równoważne, 2. w statywie, 3. o pojemności 0,5 - 20 ?l, 4. o długości 62 mm, 5. statyw zawiera 96 końcówek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Asortyment laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełko do przechowywania prób - 90 sztuk 1. do przechowywania prób w zakresie temperatur -70oC do 140oC, 2. wykonane z wytrzymałego polipropylenu, 3. umożliwiające przechowywanie probówek 1,5 ml, 4. 100 otworów (10 x 10), 5. kolorowe, 6. górne wieczko na stałe przymocowane do części dolnej pudełka. Etykietki do oznaczania probówek - 1560 sztuk 1. okrągłe, 2. o średnicy 9 mm, 3. kolorowe (10 kolorów), 4. przeznaczone do oznaczania fiolek i probówek do wirowania, przechowywanych długoterminowo w niskich temperaturach i ciężkich warunkach laboratoryjnych, 5. zakres temperatur użytkowania: od -80oC do 120oC, 6. możliwość opisywania etykietek niezmywalnymi markerami, 7. wodoodporne, 8. odporne na wielokrotne zamrażanie i rozmrażanie, 9. silna i trwała przylepność, 10. trwałe w gotującej się wodzie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Strzykawki do chromatografu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawka 10 ?l do chromatografu - 4 sztuki 1. kompatybilna z chromatografem Thermo Scientific, 2. płasko zakończona, 3. do nastrzyknięć automatycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Injector do chromatografu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Injector do chromatografu - 1 sztuka 1. kompatybilny z chromatografem Thermo Scientific TRACE, Mega 8000 & FOCUS SSL, 2. 3 x 8 x 105 mm, 3. Splitless, 4. Thermo Scientific, nr katalogowy: 45350032 lub równoważny, 5. część zamienna do posiadanego chromatografu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pojemnik do przechowywania ciekłego azotu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik do przechowywania ciekłego azotu - 1 sztuka 1. pojemność - 21 litrów, 2. urządzenie wykonane z aluminium, 3. izolacja w ściankach - próżnia, 4. tempo dziennego parowania LN2: 0,18 l. 5. liczba dni pracy urządzenia: 116,7 dni, 6. wymiary zewnętrzne: wysokość - 627 mm, średnica - 368 mm, 7. ciężar pustego pojemnika - 9 kg, 8. ciężar pełnego pojemnika - 26 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Końcówki do pipet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrokońcówki o poj. 0,5 - 10 ?l - 5000 sztuk 1. typu Gilson Pipetman lub równoważne, 2. ze znacznikami pojemności 2 ?l i 10 ?l, 3. bezbarwne( końcówki do pipet automatycznych). Końcówki o poj. do 200 ?l - 10000 sztuk 1. typu Eppendorf lub równoważne, 2. bezbarwne. Końcówki o poj. do 1000 ?l - 10000 sztuk 1. typu Eppendorf lub równoważne, 2. bezbarwne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestaw pipet automatycznych jednokanałowych ze zrzutnikiem końcówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety automatyczne jednokanałowe ze zrzutnikiem końcówek - 1 zestaw 1. nastawne w zakresie objętości: 2 - 20 ?l (1 szt.), 20 - 200 ?l (1 szt.), 100 - 1000 ?l (1 szt.), 2. obsługa 2 przyciskami (pobieranie/dozowanie, osobny przycisk zrzutu końcówki), 3. o najwyższej ergonomii (z dodatkowym haczykowatym zakrzywieniem na nasadę palca wskazującego ułatwiającym osadzenie pipety w dłoni), 4. wykonane z tworzywa trwałego, chemicznie odpornego, 5. posiadające system amortyzujący część dolną pipety dla ochrony i lepszego dopasowania końcówek, 6. z czteromiejscowym wskaźnikiem nastawiania objętości, 7. z możliwością autoklawowania pipety w całości, 8. z trwale naniesionym numerem fabrycznym i oznakowaniem zakresu nastawnej objętości, 9. z oddzielnym okienkiem ze wskaźnikiem cyfrowym umożliwiającym szybką kalibrację na ciecz o gęstości innej niż woda (w skali 10-stopniowej) i szybki (przy pomocy jednego przekręcenia klucza) powrót do ustawień fabrycznych (na gęstość wody), 10. każda pipeta ma być dostarczona wraz z autoklawowalnym pudełkiem zawierającym 96 sztuk końcówek, 11. pipety sprawdzone i wykalibrowane fabrycznie, z załączonym przez producenta indywidualnym certyfikatem kalibracji, 12. wszystkie pipety muszą pochodzić od jednego producenta, 13. pipety muszą być kompatybilne z końcówkami typu Eppendorf..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Probówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki 0,5 ml - 2 opakowania 1. typu Eppendorf lub równoważne, 2. opakowanie zawiera 1000 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjne na rzecz Warmińsko-Mazurskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie
- Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.
- Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego 81 obiektów i pięcioletniej kontroli 168 budynków, obiektów będących w zasobach Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Olsztynie na odcinku od skrzyżowania ul. Wyszyńskiego z ul. Leonharda do ul. Rejewskiego"
- Remont pomieszczeń w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 16 w msc. Grzegorze i Prawdziska, dk 58 w msc. Kaliszki, dk 57 w msc. Ciemna Woda i Lutry"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
- Usługa w zakresie dzierżawy dwóch zbiorników o pojemności 6400 litrów każdy wraz z wykonaniem instalacji oraz sukcesywna dostawa gazu propan do celów grzewczych w kompleksie wojskowym K-1023 .
- Dostawy probówek, akcesoriów, odczynników laboratoryjnych, dzierżawa analizatorów (2)
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.