Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-26
Radom: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Radomiu ul. Zbrowskiego 106
Numer ogłoszenia: 302417 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu , ul. Zbrowskiego 106, 26-615 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3681400, 3681460, faks 048 3681498.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.is.waw.pl/usradom1
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Radomiu ul. Zbrowskiego 106.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamowienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Radomiu ul. Zbrowskiego . 2. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówien (CPV) CPV: 30125110-5. 3.Szczegółowy opis nprzedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zanmówienia zwanej dalej SIWZ. 4. Wymienione w jakiejkolwiek części zamowienia nazwy, marki wyrobów nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych , co najminiej identycznych z parametrami wyrobu wymienionego w SIWZ. 5.Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia, wynoszącej minimum 6 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie ,że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie ,że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych nieorginalnych Wykonawcy przedłożą w formie załącznika Nr 9 do oferty zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają określonym w SIWZ wymaganiom lub złoży równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim EOG.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca do oferty dołączy szczegółowe zestawienie oferowanych materiałów eksploatacyjnych, dedykowanycgh dla poszczególnych urządzeń wskazanych w SIWZ, z podaniem między innymi: ich nazwy, wydajności, ceny jednostkowej brutto - dokument ten będzie załącznikiem Nr 8 do oferty. 2. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie występował osobiście lub nie będzie reprezentowany przez uprawnione osoby wymienione we właściwym rejestrze do skladnia oferty, do oferty należty załączyć pełnomocnictwo rodzajowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustaniowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 3. W przypadku skladnia oferty wspólnej przez Wykonawców skladających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: 1) udzielone pełnomocnictwo rodzajowe liderowi Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno zostać złożone w orginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie, 2) udzielone pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać zakres pełnomocnictwa. 4. Jeżeli Wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest osobą fizyczną, to na potwierdzenie, że oferta została złożona przez osobę uporawnioną Zamawiający wymaga złożenia właściwego dokumentu potwierdzającego uprawnienia do podpisania i złożenia oferty (w szczególności wypis EDG lub inny dokument związany z prowadzoną dzialalnością)- dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/usradom1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu ul. Zbrowskiego 106, pokój 235.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu ul. Zbrowskiego 106 , pokój 323 II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi wsparcia dla modułu eKancelaria systemu SFINKS wykorzystywanego przez jednostki Resortu Finansów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
- P.32.2025 Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12
- P-21/2025 Zakup i dostawa elementów jednorazowych wstrzykiwacza kontrastu CT Expres TM 4D firmy BRACCO dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa dotycząca wykonania aktualizacji bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla m. Radomia - sieci elektroenergetycznej.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
- Zakup drukarek monochromatycznych z tonerami
- Usługa wydzierżawienia urządzeń wielofunkcyjnych drukujących, dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz kompleksowa opieka serwisowa dotycząca tych urządzeń.
- 22/2025 Sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.