eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaOA.3421-1/08 Remont toalet i pomieszczenia biurowego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowi Mazowieckej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Ostrów Mazowiecka: OA.3421-1/08 Remont toalet i pomieszczenia biurowego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowi Mazowieckej.
Numer ogłoszenia: 30242 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. 3 Maja 55, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 7453393, fax 029 7452152.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OA.3421-1/08 Remont toalet i pomieszczenia biurowego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowi Mazowieckej..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty remontowo-modernizacyjne toalety i pokoju biurowego na parterze budynku, tj.: - rozebranie okładzin ściennych (glazura), - rozebranie posadzek (terakota w toalecie, tworzywo sztuczne w pokoju biurowym), - rozebranie ścianek działowych, - demontaż rurociągu stalowego - zasilanie wodą, - demontaż rurociągu żeliwnego - kanalizacyjnego, - demontaż urządzeń sanitarnych, - demontaż części instalacji c.o., - demontaż elementów instalacji elektrycznej, - odbicie tynków cementowo-wapiennych, - uzupełnienie (zamurowanie) ścianki działowej, - wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej w remontowanych pomieszczeniach, - wykonanie instalacji zasilania wodą, - wykonanie instalacji kanalizacyjnej, - montaż części instalacji c.o., - uzupełnienie tynków wewnętrznych, - montaż urządzeń sanitarnych (ustęp - mat. inwestora), - powierzchnie ceramiczne na ścianach (glazura), - posadzki (terakota-gres), - tynki - gładzie na stropie i ścianach, - malowanie farbami emulsyjnymi. 2. Roboty remontowe toalety w piwnicy budynku, tj.: - rozebranie okładzin ściennych (glazura), - rozebranie posadzek (terakota w toalecie, tworzywo sztuczne w pokoju biurowym), - demontaż rurociągu stalowego - zasilanie wodą, - demontaż rurociągu żeliwnego - kanalizacyjnego, - demontaż urządzeń sanitarnych, - demontaż elementów instalacji elektrycznej, - odbicie tynków cementowo-wapiennych, - wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej w remontowanym pomieszczeniu, - wykonanie instalacji zasilania wodą, - wykonanie instalacji kanalizacyjnej, - uzupełnienie tynków wewnętrznych, - montaż urządzeń sanitarnych, - powierzchnie ceramiczne na ścianach (glazura), - posadzka (terakota-gres), - tynki - gładzie na stropie i ścianach, - malowanie farbami emulsyjnymi.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.04.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a także spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Akceptacja warunków umowy, załączonej do SIWZ Udzielenie 3-letniego okresu gwarancji na wykonane prace
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia do wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; 3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w nadzorowaniu wykonywania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7)Podpisany załącznik nr 2 załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8)Kosztorys robót objętych niniejszym zamówieniem sporządzony zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót. 9)Harmonogram rzeczowo finansowy robót objętych niniejszym zamówieniem.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.ostrow.mazowiecka.sisco.info

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. 3 Maja 55 07-300 Ostrów Mazowiecka poniedziałek-piątek godz. 8:00 - 16.00.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. 3 Maja 55 07-300 Ostrów Mazowiecka poniedziałek-piątek godz. 8:00 - 16.00 pokój nr 13 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.