Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-13
Ostrów Mazowiecka: OA.3421-1/08
Remont toalet i pomieszczenia biurowego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowi Mazowieckej.
Numer ogłoszenia: 30242 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. 3 Maja 55, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 7453393, fax 029 7452152.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OA.3421-1/08 Remont toalet i pomieszczenia biurowego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowi Mazowieckej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty remontowo-modernizacyjne toalety i pokoju biurowego na parterze budynku, tj.: - rozebranie okładzin ściennych (glazura), - rozebranie posadzek (terakota w toalecie, tworzywo sztuczne w pokoju biurowym), - rozebranie ścianek działowych, - demontaż rurociągu stalowego - zasilanie wodą, - demontaż rurociągu żeliwnego - kanalizacyjnego, - demontaż urządzeń sanitarnych, - demontaż części instalacji c.o., - demontaż elementów instalacji elektrycznej, - odbicie tynków cementowo-wapiennych, - uzupełnienie (zamurowanie) ścianki działowej, - wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej w remontowanych pomieszczeniach, - wykonanie instalacji zasilania wodą, - wykonanie instalacji kanalizacyjnej, - montaż części instalacji c.o., - uzupełnienie tynków wewnętrznych, - montaż urządzeń sanitarnych (ustęp - mat. inwestora), - powierzchnie ceramiczne na ścianach (glazura), - posadzki (terakota-gres), - tynki - gładzie na stropie i ścianach, - malowanie farbami emulsyjnymi. 2. Roboty remontowe toalety w piwnicy budynku, tj.: - rozebranie okładzin ściennych (glazura), - rozebranie posadzek (terakota w toalecie, tworzywo sztuczne w pokoju biurowym), - demontaż rurociągu stalowego - zasilanie wodą, - demontaż rurociągu żeliwnego - kanalizacyjnego, - demontaż urządzeń sanitarnych, - demontaż elementów instalacji elektrycznej, - odbicie tynków cementowo-wapiennych, - wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej w remontowanym pomieszczeniu, - wykonanie instalacji zasilania wodą, - wykonanie instalacji kanalizacyjnej, - uzupełnienie tynków wewnętrznych, - montaż urządzeń sanitarnych, - powierzchnie ceramiczne na ścianach (glazura), - posadzka (terakota-gres), - tynki - gładzie na stropie i ścianach, - malowanie farbami emulsyjnymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a także spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Akceptacja warunków umowy, załączonej do SIWZ Udzielenie 3-letniego okresu gwarancji na wykonane prace
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia do wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; 3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w nadzorowaniu wykonywania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7)Podpisany załącznik nr 2 załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8)Kosztorys robót objętych niniejszym zamówieniem sporządzony zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót. 9)Harmonogram rzeczowo finansowy robót objętych niniejszym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.ostrow.mazowiecka.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. 3 Maja 55 07-300 Ostrów Mazowiecka poniedziałek-piątek godz. 8:00 - 16.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. 3 Maja 55 07-300 Ostrów Mazowiecka poniedziałek-piątek godz. 8:00 - 16.00 pokój nr 13 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku - skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Małkini Górnej w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Zakup ciągnika dla Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrowi Mazowieckiej"
- Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu gminy Ostrów Mazowiecka - etap XIII
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 27 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. PCK 34 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.