To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-30
Piekary Śląskie: Demontaż zużytej stolarki drewnianej, wykonanie i montaż stolarki PCV korytarza II pietra Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 15 w Piekarach Śląskich przy ul. Kotuchy 40.
Numer ogłoszenia: 302442 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255964 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż zużytej stolarki drewnianej, wykonanie i montaż stolarki PCV korytarza II pietra Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 15 w Piekarach Śląskich przy ul. Kotuchy 40..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Demontaż zużytej stolarki drewnianej, wykonanie i montaż stolarki PCV korytarza II piętra Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 15 w Piekarach Śląskich przy ul. Kotuchy 40. WYTYCZNE 1. Wybrany oferent zobowiązany jest do dokonania pomiarów indywidualnie dla każdego otworu z uwagi na różnice wymiarów. 2. Obowiązkowa lustracja obiektu dla zapoznania się z warunkami terenowymi i technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. Oferent w swojej ofercie podaje nazwę systemu (typ ) proponowanej stolarki. 3. Wymagania techniczne: 3.1 System okien PCV bezołowiowy, pięciokomorowy w kolorze białym, zbrojony profilem stalowym ocynkowanym, skrzydła okienne bez okapników. Stolarka zabezpieczona na czas dostawy i montażu folią. 3.2 Stolarka PCV szklona wkładem szybowym U=1.1 oznaczonym na ramce. 3.3 Okucia obwiedniowe, system uszczelek minimum podwójny. 3.4 Skrzydła uchylno - rozwieralne zabezpieczone przed wysprzęgleniem się skrzydła ( blokada błędnego położenia klamki). 3.5 Skrzydła uchylno - rozwieralne zaopatrzone w mikrouchylacze ( dla zapewnienia mikrowentylacji). 3.6 Skrzydła dolnych kwater zaopatrzone w zamki montowane w dolnej części skrzydła ramy okiennej lub klamce, pozwalające na uchył skrzydeł oraz otwieranie przy użyciu kluczyka. 3.7 Okna zaopatrzone w nawietrzaki po jednej sztuce w każdym oknie. Okna muszą zapewniać stałą infiltrację powietrza zewnętrznego w granicach wymaganych Polską Normą. 3.8 Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej grubości 0,75 mm malowane proszkowo w kolorze brąz wraz z zakończeniami , wystające min. 4 cm poza lico zewnętrzne ścian zz obróbką blacharską jw. filarków międzyokiennych . Obróbki parapetów i filarków międzyokiennych muszą być dostosowane i połączone istniejącymi. 3.9 Parapety wewnętrzne z konglomeratu marmuru z zaokrąglonymi narożami i sfazowanymi krawędziami. W razie konieczności przewidzieć podpórki. 4. Zakres robót: a) demontaż istniejących okien, b) dostawa i montaż stolarki okiennej wg załączonych szkiców, c) wymiana parapetów zewnętrznych i obróbek filarków międzyokiennych, d) wymiana parapetów wewnętrznych z wykonaniem wszystkich robót towarzyszących , np. omurowanie, podmurowanie z wymianą tynków, e) uzupełnienie uszkodzonych tynków w ościeżach zewnętrznych, wewnętrznych i przy parapetach. UWAGA: Przed przystąpieniem do wymiany stolarki okiennej należy skutecznie zabezpieczyć posadzki i grzejniki . 5. Szczegółowe warunki wykonawstwa robót: 5.1. Rozpoczęcie prac montażowych może nastąpić po przekazaniu frontu robót, w obecności przedstawiciela użytkownika oraz po zabezpieczeniu posadzek, grzejników i oznakowaniu placu budowy. 5.2. Roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w czynnym obiekcie szkolnym i nie mogą kolidować z prowadzonymi zajęciami. Czas prowadzenia robót musi być uzgodniony z dyrektorem szkoły. 5.3. Przy pracach demontażowych i montażowych należy zachować środki ostrożności wynikające z pracy w czynnym obiekcie. Kierownik budowy powinien oddelegować do pracy pracowników przeszkolonych pod względem bezpieczeństwa i higieny pracy przy realizacji robót budowlano-montażowych . Teren przyległy do miejsca robót należy wygrodzić i zabezpieczyć przed spadającymi elementami lub narzędziami itp. Odpowiedzialność za całość spraw bhp w czasie prowadzenia robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 5.4. Zamawiający przeprowadzi odbiór robót w ciągu 14 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru robót. 5.5. Do dnia odbioru kierownik budowy składa oświadczenie o zakończeniu i wykonaniu robót zgodnie z zamówieniem, odpowiednimi przepisami prawa budowlanego i o uporządkowaniu terenu po wykonanych robotach. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dwa komplety: atestów, certyfikatów, klasyfikacji ogniowych, deklaracji zgodności, aprobat technicznych itd. Po sprawdzeniu kompletności dokumentów odbiorowych komisja dokonuje przeglądu wykonanego zadania. Zakończenie przeglądu z wynikiem pozytywnym umożliwia spisanie protokołu odbioru końcowego robót. Po odbiorze końcowym Wykonawca zobowiązany jest do rozliczenia zadania zgodnie z umową. 6. Gwarancja: Oferent do składanej oferty złoży oświadczenie - deklarujące okres gwarancji min. 60 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia. Oferta cenowa, jak i poszczególne wyceny winny obejmować wszystkie podane w wytycznych wymagania. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący . W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. MIH-BUD Łukosz Michał, ul. Oświęcimska 50A, 41-707 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40693,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21900,00
Oferta z najniższą ceną: 21900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51943,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Remonty kanalizacji deszczowej na terenie Piekar Śląskich w roku 2025
- Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2025 w zakresie remontów dróg gminnych
- Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2025 w zakresie remontów dróg powiatowych, DK94 i DW911
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa żłobka samorządowego ,,Akademia Malucha" w Jastkowie w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Regulacja gospodarki wodnej na terenie Gminy Siemiatycze
- Remont wybranych pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu
- Rozbudowa i przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Wilkołazie na klub dziecięcy, w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Remont budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Przebudowa budynku komunalnego z przeznaczeniem na żłobek w m. Serniki Kolonia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.