eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoROBOTY BUDOWLANE ZAKRESIE WYMIANY STOLARKI DRZWIOWEJ, POSADZEK, INST. ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM, CZĘŚCIOWEJ WYMIANIE INSTALACJI WOD.-KAN., ARMATURY SANITARNEJ ORAZ PŁUKANIU GRZEJNIKÓW I ODNOWIENIU POWŁOK MALARSKICH W BUDYNKU NR 4 W ORZYSZU JW. 1460 PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO - post. nr 90/2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-16

Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE ZAKRESIE WYMIANY STOLARKI DRZWIOWEJ, POSADZEK, INST. ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM, CZĘŚCIOWEJ WYMIANIE INSTALACJI WOD.-KAN., ARMATURY SANITARNEJ ORAZ PŁUKANIU GRZEJNIKÓW I ODNOWIENIU POWŁOK MALARSKICH W BUDYNKU NR 4 W ORZYSZU JW. 1460 PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO - post. nr 90/2012.
Numer ogłoszenia: 302466 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241074 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE ZAKRESIE WYMIANY STOLARKI DRZWIOWEJ, POSADZEK, INST. ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM, CZĘŚCIOWEJ WYMIANIE INSTALACJI WOD.-KAN., ARMATURY SANITARNEJ ORAZ PŁUKANIU GRZEJNIKÓW I ODNOWIENIU POWŁOK MALARSKICH W BUDYNKU NR 4 W ORZYSZU JW. 1460 PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO - post. nr 90/2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zakresie wymiany stolarki drzwiowej, posadzek, inst. elektrycznej wraz z osprzętem, częściowej wymianie instalacji wod.-kan., armatury sanitarnej oraz płukaniu grzejników i odnowieniu powłok malarskich w budynku nr 4 w Orzyszu JW. 1460 przy ul. Wojska Polskiego. 1.Zakres robót obejmuje: Budynek nr 4 JW. 1460 Orzysz ul. Wojska Polskiego Budynek konstrukcji murowanej dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Dach konstrukcji drewnianej pokryty blachodachówką. Posiada przyłącza kanalizacyjne, wodociągowe, co i elektryczne. Naprawa konserwacyjna - w zakresie wymiany stolarki drzwiowej, posadzek, inst. elektrycznej wraz z osprzętem, częściowej wymianie instalacji wod-kan., armatury sanitarnej oraz płukaniu grzejników i odnowieniu powłok malarskich w budynku nr 4 w Orzyszu. Zakres opracowania - Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej - Montaż drzwi aluminiowych - Wykonanie posadzek terakotowych - Wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych zgrzewanych - Wykonanie tynków uzupełniających - Wykonanie gładzi gipsowych - Odnowienie powłok malarskich - Wykonanie tynków cienkowarstwowych żywicznych (mozaika) - Częściowa wymiana instalacji wod-kan. - Częściowa wymiana osprzętu sanitarnego - Płukanie wodne grzejników - Montaż zaworów grzejnikowych powrotnych. - Wymiana przewodów instalacji elektrycznej - Wymiana opraw oświetleniowych - Wymiana rozdzielni elektrycznych - Wymiana osprzętu elektrycznego 2.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym w Jednostce Wojskowej nr 1460 w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW 1460 w Giżycku ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace. 3.Warunki realizacji inwestycji: 3.1realizacja robót w godzinach 700-1530 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki); 3.2roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład); 3.3zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót (załącznika nr 6 do SIWZ), które będą stanowiły załączniki do umowy; 3.4zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych sporządzone metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzony wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załączniki do umowy. Niniejszy kosztorys będzie stanowiła podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 3.5 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia; 3.6 wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego; 3.7 zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budynku na kwotę nie mniejszą niż 880 000,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) oraz dostarczył dowód ubezpieczenia; 3.8 wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wizja lokalna. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 10.07.2012r. do 18.07.2012r . Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bemowie Piskim Panem Jerzy GONTOWSKIM tel. 87- 4372-220 lub z-cą Panem Janem SULŻYCKIM tel. 87-4372- 221. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 5. Podwykonawstwo Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą powierzył podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ROBOTY BUDOWLANE ZAKRESIE WYMIANY STOLARKI DRZWIOWEJ, POSADZEK, INST. ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM, CZĘŚCIOWEJ WYMIANIE INSTALACJI WOD.-KAN., ARMATURY SANITARNEJ ORAZ PŁUKANIU GRZEJNIKÓW I ODNOWIENIU POWŁOK MALARSKICH W BUDYNKU NR 4 W ORZYSZU JW. 1460 PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO - post. nr 90/2012.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Roman Szkudelski, Spytkowo 51c, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330357,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 480555,17

  • Oferta z najniższą ceną: 480555,17 / Oferta z najwyższą ceną: 625215,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.