Ogłoszenie z dnia 2013-07-30
Gorzów Wielkopolski: zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego
(ZP-26/2012r.) na wywóz nieczystości stałych z obiektów jednostek Policji województwa lubuskiego w CZĘŚCI 30 - REJON ŻAGAŃ
Numer ogłoszenia: 302478 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego (ZP-26/2012r.) na wywóz nieczystości stałych z obiektów jednostek Policji województwa lubuskiego w CZĘŚCI 30 - REJON ŻAGAŃ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego (ZP-26/2012r.) na wywóz nieczystości stałych z obiektów jednostek Policji województwa lubuskiego w CZĘŚCI 30 - REJON ŻAGAŃ 90513200-8 usługi wywozu stałych odpadów miejskich.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA I ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- Miejskim Przedsiębiorstwem Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o., Nowogródzka 2, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 921,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1133,74
Oferta z najniższą ceną: 1133,74 / Oferta z najwyższą ceną: 1133,74
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy P.z.p(Dz.U. z 2010r., nr 113, poz.759 z późn. zm.);.: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług (...) zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w roku poprzednim w trybie przetargu nieograniczonego, Zamówienie uzupełniające zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz stanowi w przybl. 36 % wartości przedmiotu zamówienia podstawowego. Uzasadnienie wniosku o realizację zamówienia uzupełniającego- Kwota przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia podstawowego w okresie obowiązywania umowy została wyczerpana .
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Zagospodarowanie terenu Parku Czechówek w Gorzowie Wlkp.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Opracowanie dokumentacji technicznej plac wodny - Budowa i rozbudowa miejsc rekreacji w Gorzowie Wlkp. - etap IV.
- Przeprowadzenie pełnego kursu prawa jazdy kategorii T, dla uczniów ZSCKR w Gorzowie Wielkopolskim
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.