Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-11
Dębnica Kaszubska: Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Dębnica
Numer ogłoszenia: 302488 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Leśny Dwór , Łysomiczki 2, 76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, tel. 0-59 8131329, 8131250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_lesny_dwor
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej- Nadleśnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Dębnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót objętych przetargiem: przyjęto następujące parametry modernizacji drogi: prędkość projektowa V max = 30 km h, szerokość korony drogi 5,0 m, szerokość jezdni 3,5 m, przekrój daszkowy 3,0%, szerokość poboczy 2 x 0,75 m, spadek poprzeczny poboczy 6,0 %, rowy przydrożne trójkątne, mijanki dł. 23,0m i szer. 3,0 m, max. co 300m, nacisk pij. osi 5 t , nośność 10 t, trwałość konstrukcji: 10 lat, zjazdy wyokrąglone promieniami R=11,0 m, szer. jezdni 3,5 m, szer. pobocza 2x0,75m, długość zjazdów: 15m. Droga nr 114-A Zakres robót obejmuje budowę drogi leśnej w oddziałach: 75, 76, 82, 83, Całkowita długość drogi wynosi 1283,00 m. Konstrukcja nawierzchni I - DROGA LEŚNA - Warstwa górna: płyty żelbetonowe typu IOMB 100 x 75 x 12,5cm - śladowo zagęszczony grunt rodzimy do wypełnienia płyt i przestrzeni między płytami - Warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych gr 12 cm - Geowłóknina szer. 4,5 m wg załączonej specyfikacji technicznej - Warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm - Wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja nawierzchni II - DROGA LEŚNA W KM 0,710 - 0,870 - Warstwa górna: płyty żelbetonowe typu IOMB 100 x 75 x 12,5cm gr. 12,5 cm - śladowo zagęszczony grunt rodzimy do wypełnienia płyt i przestrzeni między płytami - Warstwa dolna: materac geotechniczny: pospółka do nawierzchni drogowych 12 cm + geowłóknina w pasach o szer. 5,0 m i długości 15,6m - wg załączonej specyfikacji technicznej oraz rysunku D-10 - Warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm - Wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja nawierzchni - MIJANKI I ZJAZDY- POZA OBRĘBEM SKRZYŻOWANIA - Warstwa górna: mieszanka kruszyw łamanych 0-31,5 gr. 12,5 cm - Warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych gr. 12 cm - Geowłóknina szer. 3m (mijanki) lub innej, wg załączonej specyfikacji technicznej - Warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm - Wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja nawierzchni III - SKRZYŻOWANIA I PLACE MANEWROWE - Warstwa górna: płyty żelbetonowe typu IOMB 100 x 75 x 12,5cm - Warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych gr. 12 cm - Geowłóknina szer. 4,5 m wg załączonej specyfikacji technicznej - Warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm - Wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Odwodnienie Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni. Wody opadowe odprowadzone zostaną poprzez zaprojektowane odcinki rowów przydrożnych trójkątnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwości udzielenia w okresie 3 lat zamówień uzupełniających do wartości 30 % zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: - 8 000 zł słownie: osiem tysięcy złotych 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a pieniądzu, b poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie jest kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c gwarancjach bankowych, d gwarancjach ubezpieczeniowych, e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm. 3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w pieniądzu do kasy Zamawiającego takie wniesienie wadium jest nieskuteczne. Nr rachunku bankowego, na który należy wnieść wadium: 07 2030 0045 1110 0000 0092 8560 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata:Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Dębnica 4 Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz, należy deponować w oryginale w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 20 a ich kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5 Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Z treści gwarancji poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 26.09.2014r. do godz. 9 00 7 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 12. 10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11 Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13 Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14 Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach opisanych w pkt. 9 i 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 16) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą i udokumentują, wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy to - w tym okresie: co najmniej dwóch robót budowlanych ( dwie umowy) polegających na budowie lub przebudowie dróg (wykonanych z betonowych płyt drogowych) o wartości co najmniej 300 000 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy zł). Należy podać ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania referencji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawcy dysponują: równiarką drogowa - minimum 1 szt.; walcem wibracyjny - minimum 1 szt.; walcem kołowy -samojezdny - minimum 1 szt.; samochodem ciężarowym (wywrotka) - minimum 2 szt.; koparko-spycharką - minimum 1 szt.: Wymienione elementy sprzętowe winny posiadać dokumentację techniczną urządzeń i atesty wytrzymałościowe.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawcy: - wykażą i udokumentują dysponowanie kierownikiem budowy z minimum 3 - letnim doświadczeniem w specjalności drogowej lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawcy: wykażą, iż posiadają rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową na kwotę: 200 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania -zał. 6 SIWZ (wykaz należy złożyć w formie oryginału); wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Wykaz winien zawierać jedynie roboty budowlane niezbędne do wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wymaga podania informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a wypełniony formularz oferty -zał. 1 SIWZ formularz należy złożyć w formie oryginału; b pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie np. konsorcjum, jeśli dotyczy- dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, oddzielnie dla każdej części zamówienia; c wykaz części zamówienia prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, jeśli dotyczy - zał. 8 SIWZ; d pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty, dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; e pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia dokument należy złożyć w formie oryginału. f dowód wniesienia wadium w formie wymienionej w pkt. 12 SIWZ. g kosztorys ofertowy. UWAGA: z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowe kosztorys ofertowy nie będzie podlegał ocenie. Kosztorys ofertowy będzie niezbędny Zamawiającemu do rozliczenia się z Wykonawcą w sytuacji, jeżeli powstaną okoliczności wykonania nieprzewidzianych robót zamiennych lub wystąpi konieczność zaniechania części robót .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.zmian terminów określonych w § 2 umowy w przypadku: a.konieczności wykonania robót nie przewidzianych w przetargu, a polegających na podniesieniu warunków użytkowych obiektu, podniesienia jakości wykończenia, wprowadzeniu zmian polegających na obniżeniu kosztu obiektu budowlanego, b.decyzji inwestora zmieniającej termin zakończenia robót w związku z okolicznościami nie mającymi związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a wynikającym z prowadzonej przez inwestora działalności, c.wydłużenia czasu przekazania placu budowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d.przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty przed zawarciem umowy, a termin zakończenia robót określony został datą, e.napotkania na terenie budowy warunków fizycznych nieprzewidywalnych, mających wpływ na wydłużenie procesu inwestycyjnego, f.zmian robót budowlanych wprowadzonych decyzjami administracyjnymi wydanymi lub uprawomocnionymi po dniu rozstrzygnięcia postępowania skutkującego podpisaniem niniejszej umowy i dotyczącymi stron umowy, obiektu budowlanego, prowadzonych robót budowlanych lub innych okoliczności mających związek z przedmiotem umowy, g.zmiana zakresu robót przez Zamawiającego lub konieczność wykonania innych robót dodatkowych (zamiennych) może spowodować przesunięcie terminu zakończenia robót, h.ujawnienia istotnych wad dokumentacji uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie robót - o czas potrzebny do wniesienia poprawek przez projektanta, i.udokumentowanych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych. - pod warunkiem podpisania przez strony porozumienia w sprawie zmiany terminu. 2.Zmiana wynagrodzenia - w przypadkach i na warunkach określonych w umowie. 3.Zmiana kierownika robót w przypadkach dopuszczonych przez Prawo budowlane i na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że osoba (osoby) wskazana do przejęcia obowiązków kierownika, będzie posiadała przygotowanie co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w SIWZ. 4.Zmiana inspektorów nadzoru w przypadkach dopuszczonych przez Prawo budowlane, w wyniku zmian organizacyjnych Zamawiającego. 5.Zamiana lub wprowadzenie nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego. 6.Zmiana formy zabezpieczenia na wniosek wykonawcy, zgodnie z Prawem zamówień publicznych, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wartości. 7.Wszelkie zmiany umowy wymagają akceptacji przez zamawiającego i formy pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_lesny_dwor/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Leśny Dwór Łysomiczki 2, 76-248 Dębnica Kaszubska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Leśny Dwór, Łysomiczki 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DĘBNICA KASZUBSKA
więcej: przetargi DĘBNICA KASZUBSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Odwodnienie ul. Wierzbie w Żuradzie - odcinek 1.
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.