Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-29
Bolesławiec: Przebudowa dróg powiatowych 2272D i 2275D stanowiących ciąg komunikacyjny,
w ramach ,,Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011,,.
Numer ogłoszenia: 30255 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Modłowa 8c, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6446935, faks 075 6446935.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpboleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych 2272D i 2275D stanowiących ciąg komunikacyjny, w ramach ,,Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011,,..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozebranie istniejącego chodnika - 484,00m2 , 2. Roboty odwadniające: 2.1 Studzienki ściekowe - 8 szt., 2.2 Kanały z rur PCV, śr. 250mm, - 400,00mb, 3. Chodnik o szerokości 1,5m - 600mb, 4. Ciąg pieszo - rowerowy o szerokości2,5m - 1100,00mb, 5. Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową - 6655,00T, 6. Nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych, warstwa ścieralna gr.4cm - 83014,00m2, 7. Oznakowanie poziome - 1500,00m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 140.000,00 zł, słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią zawarte w art.22 ustawy Pzp następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Dysponują Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności drogi i opłacającym składki RIIB. 6. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat roboty tożsame z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 7. Posiadają ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymagane..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed złożeniem oferty), c) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty), d) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty), e) uprawnienia budowlane Kierownika Budowy oraz zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa i opłaceniu składek (min. do 31.12.2009 r.), g) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót tożsamych z przedmiotem zamówienia, min. 4 roboty zgodne co do rodzaju z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300.000,00zł każda - potwierdzone dokumentami, iż zostały one wykonane należycie, h) zaakceptowany projekt umowy, i) dowód wniesienia wadium, j) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.100.000,00zł., k)oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, l) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, ł) wykaz osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpboleslawiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych
59-700 Bolesławiec
ul. Modłowa 8 c.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe Plac Piłsudskiego 2 59-700 Bolesławiec Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- "ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKTACH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W BOLESŁAWCU W OKRESIE OD I DO XII 2025 ROKU."
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.