eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskOPRACOWANIE RAPORTÓW O ODDZIAŁYWANIU NA ŚRODOWISKO DLA PRZEDSIĘWZIĘĆ DROGOWYCH WRAZ Z MATERIAŁAMI NIEZBĘDNYMI DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA W SPRAWIE OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO NA ETAPIE DECYZJI O POZWOLENIU NA BUDOWĘ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Gdańsk: OPRACOWANIE RAPORTÓW O ODDZIAŁYWANIU NA ŚRODOWISKO DLA PRZEDSIĘWZIĘĆ DROGOWYCH WRAZ Z MATERIAŁAMI NIEZBĘDNYMI DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA W SPRAWIE OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO NA ETAPIE DECYZJI O POZWOLENIU NA BUDOWĘ
Numer ogłoszenia: 302575 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku , ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE RAPORTÓW O ODDZIAŁYWANIU NA ŚRODOWISKO DLA PRZEDSIĘWZIĘĆ DROGOWYCH WRAZ Z MATERIAŁAMI NIEZBĘDNYMI DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA W SPRAWIE OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO NA ETAPIE DECYZJI O POZWOLENIU NA BUDOWĘ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 1: Raport o oddziaływaniu na środowisko dla Rozbudowy Węzła OT (dk S-6) z ulicą Kartuską (dk 7) - Węzła Karczemki w Gdańsku; Część Nr 2: Raport o oddziaływaniu na środowisko dla Budowy mostu przez rzekę Wisłę koło Kwidzyna wraz z dojazdami w ciągu drogi krajowej nr 90..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.34.40 - Usługi oceny wpływu na środowisko naturalne (EIA) dla projektu budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób (odrębnie dla każdej Części zamówienia). Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) Kierownik Zespołu - kierujący zespołem opracowującym raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, który: a) posiada wykształcenie wyższe, b) posiada całkowite doświadczenie zawodowe m.in. 5 lat, c) w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania pełnił samodzielną funkcję Kierownika zespołu (opracowującego raport o oddziaływaniu na środowisko planowanego przedsięwzięcia w zakresie dróg krajowych), był autorem lub współautorem przynajmniej 3 raportów o oddziaływaniu na środowisko planowanego przedsięwzięcia w zakresie dróg krajowych. 2) Zespół wykonujący przedmiot zamówienia minimum 3 osoby; Wymagania dla wszystkich trzech osób: - wykształcenie wyższe; - w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania uczestniczył w przygotowaniu co najmniej 2 dokumentacji środowiskowych opracowywanych na potrzeby postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla dróg krajowych (inwentaryzacja przyrodnicza, analizy środowiskowa, raport, ekspertyza specjalistyczna i inne o podobnym charakterze). 2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawcy winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej trzy zamówienia podobne co do zakresu, charakteru i wartości z przedmiotem zamówienia. Do zamówień podobnych zaliczone będą usługi polegające na sporządzeniu materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z raportami o oddziaływaniu na środowisko planowanego przedsięwzięcia w zakresie dróg krajowych. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w pkt B muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 Instrukcji dla Wykonawców, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)÷9) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt B, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY), na formularzu zgodnym z treścią Formularza Nr 3.2. Do Wykazu winny być dołączone Informacje o doświadczeniu osób wskazanych w Formularzu 3.2 (wzór dołączony do Formularza 3.2) zawierające dane na temat wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanych osób. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w Wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Do Wykazu osób winny być dołączone kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem dokumentów dotyczących wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego np.: - referencja; - pismo od poprzedniego Zamawiającego potwierdzające, że dana osoba jest autorem lub współautorem raportu; - ksero strony tytułowej pracy z imieniem i nazwiskiem autora lub współautora raportu. Wykaz osób wraz z dołączonymi do niego dokumentami winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.1. 2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE), na formularzu zgodnym z treścią Formularza Nr 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2. Do informacji winny być dołączone dokumenty (np. referencje o poprzedniego Zamawiającego, Zlecającego) potwierdzające, że wymienione w informacji dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział Gdańsk, 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5. Opłata 174,30 PLN Podana cena dotyczy odbioru SIWZ w wersji wydrukowanej w Oddziale w Gdańsku przy ul. Subisława 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pokój nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, w niniejszym postępowaniu stanowić będzie kryterium oceny ofert. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustali Wykonawca, który składać będzie ofertę częściową na daną Część zamówienia. Termin realizacji przedmiotu zamówienia winien być ustalony w dniach kalendarzowych (zgodnie z kodeksem cywilnym) i nie powinien być dłuższy niż: a) dla Części Nr 1 - 60 dni; b) dla Części Nr 2 - 70 dni. Początek terminu realizacji dla danej Części zamówienia będzie biegł od dnia przekazania wszystkich materiałów przez Zamawiającego. 2. Ewentualny protest winien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Raport o oddziaływaniu na środowisko dla Rozbudowy Węzła OT (dk S-6) z ulicą Kartuską (dk 7) - Węzła Karczemki w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W skład każdego Raportu wchodzą: - Streszczenie w języku niespecjalistycznym (stanowiące odrębny załącznik do raportu o oddziaływaniu na środowisko); - materiały dodatkowe (mapy, uzgodnienia) niezbędne do przeprowadzenia postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko. Zawartość raportu wg pkt 4.4 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej zawartej w SIWZ. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, w niniejszym postępowaniu stanowić będzie kryterium oceny ofert. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustali Wykonawca, który składać będzie ofertę częściową na daną Część zamówienia. Termin realizacji przedmiotu zamówienia winien być ustalony w dniach kalendarzowych (zgodnie z kodeksem cywilnym) i nie powinien być dłuższy niż dla Części Nr 1 - 60 dni. Początek terminu realizacji dla danej Części zamówienia będzie biegł od dnia przekazania wszystkich materiałów przez Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.34.40-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Raport o oddziaływaniu na środowisko dla Budowy mostu przez rzekę Wisłę koło Kwidzyna wraz z dojazdami w ciągu drogi krajowej nr 90.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA W skład każdego Raportu wchodzą: - Streszczenie w języku niespecjalistycznym (stanowiące odrębny załącznik do raportu o oddziaływaniu na środowisko); - materiały dodatkowe (mapy, uzgodnienia) niezbędne do przeprowadzenia postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko. Zawartość raportu wg pkt 4.4 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej zawartej w SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, w niniejszym postępowaniu stanowić będzie kryterium oceny ofert. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustali Wykonawca, który składać będzie ofertę częściową na daną Część zamówienia. Termin realizacji przedmiotu zamówienia winien być ustalony w dniach kalendarzowych (zgodnie z kodeksem cywilnym) i nie powinien być dłuższy niż dla Części Nr 2 - 70 dni. Początek terminu realizacji dla danej Części zamówienia będzie biegł od dnia przekazania wszystkich materiałów przez Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.34.40-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.